- 160 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Görmeyen Gözler Açılacak mı?
Yıllar sonra kardeşleriyle buluşan Hz. Yusuf, üzüntü sonucu çok ağlamaktan babasının gözlerinin görmediğini duyunca, Cebrail’in (a.s.) Kenan kuyusunda kendisine giydirdiği gömleği kardeşlerine verip, babalarına götürmelerini ve gömleği gözüne sürmelerini, gözünün açılacağını, göreceğini bildirdi. (Yusuf,93)
Kardeşleri gömleği alınca hemen babalarına koştular. Gerçekten de gömlek babasının gözüne sürüldüğün de gözleri açıldı.
Hz. Yusuf’un gömleği sayesinde Hz. Yakub’un gözleri açılmıştı. Binlerce yıl önce gerçekleşen bu olay ve Kur’an-ı Kerim’de bin dört yüz sene önce ifade edilen bu ayetin ışığında Müslüman ilim adamları göze inen perdeleri yani katarak denilen rahatsızlığı, kaldırmayı başarmışlardır. Bu ameliyat günümüzde de hala yapılmaktadır. Gözlerinde bozukluk olanlar gerek gözlük gerekse lazer ameliyatı ile görmeme sınırları sıfırlanmaktadır. Belki gelecekte daha ileri hudutlara ulaşılabilecek, doğuştan kör olanlar dahi ameliyat edilerek veya bazı cihazlar takılarak görebilecekler. Peygamberlerin mucizeleriyle bu yollar insanoğluna açılmıştır. Gayretli çalışmalar bizleri beklemektedir.
Ahmet TULGANER
YORUMLAR
Hakikatı anlatan güzel bir yazı üstadım emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık Saygılarımla
SELAMET99 tarafından 20.7.2023 22:58:58 zamanında düzenlenmiştir.