Tutuklusunuz Efendim
niye tutukluyum? kahve içtiğim için mi? hem kim çıkardı tutuklama emrini? buyurun efendim hakkınızdaki gerekçeli karar. ne yazıyor kararda?
değerli dünyevi,
ben değerliymimişim, okuyunuz efendim kararı... tamam, okey, okuyalım bakalım.
değerli dünyevi insanî, ( bah hele i’ye şapka koymuş)
internette ilk defa 1995 yılında, ... ıp numarası ile, öğretmeniniz ... beyin himayesinde öğrenci iken okuduğunuz ... okulundaki ... sistem yüklü bilgisayardan girdiğiniz anlaşıldı stop.
ilk internete girdiğiniz andan itibaren, internetten yasaklandığınız 2023 yılı aralık ayının 21. günü, saat 04:52:33’e kadar 3 trilyon 65 milyar 862 milyon 152 bin 72 tane karakterle, dünyada ilgili tarihten itibaren internete girenlerin içinde 869 milyon 522 bin 102. kişi olduğunuz tespit edildi, stop.
dijital geçmişinizde toplam on iki bin 13 siteyi ziyaret ettiğiniz, ( bu sayıdan yapay uygulamalar ile girdiğiniz sayfalarda size sorulmadan size gösterilen reklamlar hariç) anlaşıldı, stop.
dijital geçmişinizde dünya tarihi, insanlık tarihi, türk tarihi, nehirler, dağlar, hayvanlar alemi, denizlerdeki yaşamlar, antik uzaylılar, peygamberler kimlerdi gerçekten varlar mıydı, maymundan insan meydana gelmesi mümkün mü, ilk insanın dünyadaki ilk günü hangi tarihti, kutsal kitapların akıl hocaları, piramitler ve firavunlar, kıta kayması yaşandı mı, dünyada en çok insan ölümüne neden olan savaşlar, enok’un kitabı, sümer tabletleri, dünya şiirinin öncüleri, anadolu halk şiirinin bir çok kolu ve türü,en iyi yönetim sistemi, şeriat nedir, sosyalizm neyi hedefler, ilk cumhuriyetler, demokrasi ve hukuk, liberalizmi uygulayan toplumlar, erkek ve kadın arasındaki farklar, insan ve hayvan melezlemesi, bitkilerin kökeni..
..
..
insan türleri ve ırkları, mistik tarih, insan ruhu yakalandı mı, zihin çözüldü mü, dna nın ne kadarı anlaşıldı, tanrı ne iş yapar, kaç türlü fiilini vardır, tanrı ruhlarla nasıl bağlantılıdır, tanrının kendi düşüncesi nasıl oluşmuştur
tırı vırı zırı vırı...
.
...
toplamda 857 bin 150 konuyu araştırdığınız veya araştırır göründüğünüz, toplamda 2685 şarkı ve türkü dinlediğiniz, 1869 film ve dizi izlediğiniz tüm bunları yaparken 126 bin 258 ıp numarası kullandığınız görüldü. stop.
( bu karar kaç sayfa, hem siz kim sizsiniz, şaka mı lan bu)
efendim ben yeni düzenin maaşlı personeliyim.
ne düzeni... ne düzeni..
efendim, yeni düzenin...
efendim, karar 2658 sayfa, isterseniz hepsini okudum, anladım yazın imzalayın, sizi yeni ikametgahınıza taşıyalım. nereye taşıyacaksın, yeni ikametgahınıza efendim..
sen kabus musun, hortlak mısın, robot musun nesin ya, git başımdan...
efendim, maalesef itiraz ederseniz zorla götürüleceksiniz...
ne olacak ne olacak, zorla götürülürsünüz efendim,
benim suçum ne, hem bu yeni düzen ne, bu kararı kim yazdı, sen ne halt çıktın karşıma ya hu.
tamam efendim, anlaşıldı, o zaman size 23 saat müsaade, 1 saatinizi harcadınız, kararı okuduktan sonra, kararın altındaki adrese kendiniz teslim olursanız tekrar karşılaşmayız. eğer teslim olmazsanız zorla götürülürsünüz. hadi ben kaçtım.. ne yaptın ne yaptın, bay bay... ne gerizekalı insansınız zaten tutuklanacaksınız niye itiraz ediyorsunuz ki...
ulan şimdi seni... cav ... ne haliniz varsa görün değerli dünyevi... daha teslim etmem gereken bin 209 tane karar var.. benden 6252 adet görevli var sizin gibilere karar ulaştıracağımız dünyada... nerede nerede, dünyada efendim.. bizler yeni düzende çalışıyoruz,...
anladıysam ne olayım... kaldık bir başımıza ya...
ne kararı ki bu, son sayfasına bakalım;
kararın son sayfası;
sorgulayan ve itiraz eden bir düşünceye sahip olduğunuz, sistemleri ve dünya yaşamının yanlışlarını çok düşündüğünüz, tanrıyı bile paçavraya çevirdiğiniz, özgürlüğünüze çok düşkün olduğunuz, ...
kahve tüketimi konusunda haddinizi aştığınız, üretimde bulunmadığınız, bilgisayar ile ömrünüzün yarısını geçirdiğiniz ve bilgisayar ve teknolojileri özgürlük alanı olarak gördüğünüz,
borsaları ve dünya ekonomi yönetimini çok kurcaladığınız,
ipe sapa gelmez yazılar ve yorumlar yaptığınız...
mükemmeli aradığınız, ölümsüzlüğe aşık olduğunuz...
ıvır zıvır tırı vırı... geç geç ...
...
yeni düzenin yapay zekasına sorun ve sorunlar çıkarma limitini zorladığınız, su götürmez, ateş yakmaz bir gerçeklikle tespit edildiği için yeni düzen için tehlikeli’ler kategorisine sokulmanız kararlaştırılarak, tutuklanmanıza yapay zeka yönetim birliği tarafından hüküm olunmuştur.
..
ne lan bu,
kimi arasam; ara bakalım, aradığınız kişiye ulaşılamıyor,
ara bakalım, aradığınız kişiye ulaşılamıyor,
ara bakalım, aradığınız kişiye ulaşılamıyor,
kimi arasam, niye ulaşılamıyor bu telefonlar,
şu kişiyi ara bakalım...
arama limitini doldurduğunuz için, dijital iletişiminiz kesilmiştir, elinizdeki telefon 3 saniye içinde kendini yok edecektir..
hayda çattık belaya...
hay ana... ulan telefon eridi ya...
sanki bilim kurgu filminde gibiyim, ulan yoksa kabus mu görüyorum.
YORUMLAR
yapma yinsani kardeş
aklımız kıt kanaat
olanı da sen karıştırma lütfen :))
Yinsani
eksik olmayın saygılarımla
Saat 04.04 e kalırsanız kâbus görmeniz kaçınılmaz Üstad :))
Cidden benim de kafam karıştı.Ne çok araştırma yapmışsınız öyle bir ''Y'' kuşağı olarak.Bizim ki zaten öteden beri error veriyor.Hep var olun ve yazın.Sayenizde özet geçiyoruz biz kocamış kuşaklar :)) Sağlıcakla.Saygıyla.
Yinsani
eksik olmayın üstadım, sağlıcakla..