- 159 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eş-şeküre asisin
Eş-şeküre asisin
Senin evliliğin zinadır...çünkü Eş-şeküre asisin...asinin avliliği zinadır...sadece fark "İslam hukukuna göre "Taşlanarak öldürülmeyi hakketmiyorsun...ama asisin...esmaya sığınman içindir nimet ve acılar...nimet verince sükret değilse asisin...
Nimet verir şükret diye asisin şükretmeyen.hırsızsın şükretmeyen.Alnımın teri deme hırsızsın.Esmaya kul olmadın Eş-şeküre asisin
Şükretmeyen adamın evliliği zinadır...yani asiliktir..."Bekarlık sultanlık mış"dedin bedelini ödemekten kaçtın evliliğin evlendin hamile bıraktın kaçtın...zanisin yani asisin...zina asiliktir.sen de asisin işte.Şükür ile evliliğimizin zinaya kaymasını engelleyelim Şükür tevbedir
Zıtlar gece-gündüz gibi peşpeşe gelmeli Hak-Batıl peşpeşe gelmeli.Adam dört kadınla evleniyor"bir zina yapanı öldürüyor...evlensin de şükür de etmedi...
Kocası mürted olanın nikahı yok olur der Fıkhımız.zanidir cima etse hanımı ...asi ile evli kalma der fıkhımız...aynı zamanda boşanmaları zorlaştırın der düzelirlerse boşanmamalı...Şükürsüzlüktür...bir çoğumuzun evliliği yani asiyiz...
Mü’minin yardımcısıdır parçasıdır müşrik.Tamamlayıcısıdır.zıtlar bütünün parçalarıdır gece gündüz peşpeşe gelir.Gelmeli
Allah erkek sayısı kadar kız çocuğu doğmasını sünnetullah edinmiş çünkü El_Hakim işlerinde hikmet var yani..."dört kadınla evlenin" kanunlaşır bir gün çünkü erekler birbiriyle evlenir oldu.kınıyordunuz İslamı...kınayın hadi şimdi de.
Ey kadınlar İslama çok saldırdınız erekek erkekle evlenince anlayın İslamın izinlerinin hikmetsiz olmadığını...Bu ilahi ceza kadınlara..."Kurbanızıma hayvan katliamı diyenler de katliama uğrarlar inşaallah...çünkü Allah zün -tikamdır...Şikayetçi olmayın İslamdan.Fransız kanunları çok mu üstün...
Bağıştan kaçmayan toplumu sömürmeye şeytanın gücü yetmez sınır koymuş Allah.Arabın petrolü sömürüldü eksik yaşadılar dini de.İslamdan şikayetçi olma.
Bağış toplamakla sömürmeyi farklı kılan rıza için yapılmasıdır.ikisi de aynı kimyalı.Sömürmek güzeldir bağıştan kaçan toplumu
Mehmet Akif ırkçıdır."Ateş gönderiyorsun" demesi isyandır.sen ateşi hakketmesek göndermezsin eksiklerimiz çok ekmel değildik demeliydi.Irkından şikayetçi ol kendi nefsinden şikayetçi ol ama Allahtan asla...
Mezhepleri eleştir ırkçılık olmuştur mezhepler...oysa İslam bütün ırkları kuccaklayan inançlardır..."Hak Ali"inancı İranın işine yaradı tarih boyu...Bütün ırkların yararına olmayan inançtan Allah razı olmaz.o hiledir çünkü
Eş-şeküre asisin
Esmaya asisin...hilecisin günahlarını örtmeye yetmez...her şey...oruç olur eşinle cimadan kaçman cihada koşman İslamı böyle anladı ecdadın.ama tarikatler İslamı bozdu...Esmaya değilse koşun asisin adı zina olmasa da ...Neden şükretmiyorsun temiz bir eş nasip ettiye Allah sana...bedel öde seve seve...şükür budur...değilse kesiktir şükrün.
Esma belli asilik belli müftü olman gerekmez anlamak için...
İslam ümmeti Nükler sahibi şükretsin ne mi şükür NATOYA ayar versin...Onları cesur sanmayın...cesaretleri sonları olacak zıtlar peş peşe gelir sıra bizde şimdi...bizim düdüğümüz ötecek dünyada hele engel olsunlar...sonları olur "göklerden gelen bir kader var"zıtlar gece-gündüz peş peşe gelir fanilik kaderdir yaratılan için.Bağımlısın NATO Allaha ama rakip kesildin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.