- 208 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
6 AYA KADAR 16 KOMŞUMUZ DAHA OLACAK...
Evimizin bitişiğindeki tek katlı evi bir mütaahhit almış, önce kepçe ile geldiler. 1 günde evi yıktılar, 2.defa kepçe ile geldiklerinde evin olduğu alanı iyice temizlediler. Ağaçları köklediler, o tenizlik de 1 gün sürdü. Tam inşaata başlayacaklardı, bu sefer 10-12 vilayette deprem oldu. Çok uzun bir süre ortalıklarda görünmediler, her halde düz beton atıp üzerine 3 katlı aprtman inşa edeceklerdi. Bazı müteahhitler tutuklanınca bu işi biraz geciktirdiler, aradan uzun bir süre geçince bu sefer bir traktör çeşitli ebatta demir getirip inşaat alanının arkasına döktüler ama demirlerin boyu 15 metre falan var galiba veya 20 metre mi ölçmedim de kendi 10 metrelik inşaaat alanlarını kapladığı gibi 5 metrelik kısmı bizim tarafa. 5 metrelik tarafı da inşaatın güney kısmına düştü, bizim tarafa düşen demirler benim yetişkin 2 nar ağacını altına aldı. Halen öyle duruyor, uzatmayalım. Demirlerin getirilip dökülmesi de 2 aya yakın, dün yine kepçe ile geldiler. İnşaatı yapacak kişi de başlarında, inşaat alanını yine kazmaya başladılar. Patrona ’’Yerin altına bir kat daha mı yapacaksınız ?’’ diye sordum, sadece yarım metre kazıp temel atacaklarını söyledi. O gitti, kepçe ve kamyonlar çalışıyor. Kepçeci bu seferde bana ait olan evin duvarını yıkacakmış, nedenini sordum. Güya biz 20 santim içeriye girmişiz, mütaahhit iyi niyet gösterip sadece duvarı yıkacak ama odanın olduğu duvara dokunmayacakmış. Tam o sırada arkadaşlar telefon etti, kıraathaneye okey oynamaya gittim. 2-3 sat sonra döndüm, adam bize ait olan duvarın 1-2 metrelik kısmını yıkmış. Doğudan batıya düzelttiği inşaat alanında duvarın bize ait olduğu açıkça belli oluyor. Benim durduğum evin doğusunda ve batısında 2 kapı var, Evin arkasından da, önünden de yol geçiyor. Gerçi bizim sokakta ki bütün evlerin 2 kapısı var, akşam üzeri doğu kapısından çıktım. Diktiğim incir ağacının 2 dalı kırılmış. Bunu kim yaptı diye düşünürken güneydeki komşu ’’Abi, Aydın Büyük Şehir Belediyesi’nin elemanları geldi, kepçe ile incir ağacının dibine kadar kazıyıp su çıkardılar. Sanıyorum, inşaat sırasında müteahhit suyu kullanacakmış.’’ dedi. Dibimizde daha inşaat başlamadan bana zararı dokunan 3 olay oldu, bakalım bundan sonra bizi daha neler bekliyor ? Bu arada komşu ’’Abi, 3 katta 8 daire yer alacakmış. Her aile 4’er kişiden oluşsa Eylül-Ekim aylarında 32 yeni insanla komşu olacağız, bunların araçları da vardır. Kapının önü bayağı sıkışacak.’’ dedi. Doğru, yeni yapılacak apartmanın önü 10 metre sokağa baktığı için en fazla 4 araç park edebilir. Bu durumda herkesin aracı olursa biz ve güneydeki komşunun evinin önü de araçla dolacak.Ben ’’Çok fazla sıkışırsam, bir köye veya İstanbul’a yerleşebilirim.’’ dedim. Şimdilik bizim taraf da durumlar bu, bakalım zaman ne gösterecek ?. (13 Temmuz 2023 Perşembe-19.03)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.