- 546 Okunma
- 2 Yorum
- 3 Beğeni
Www
Wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew wwwwweew
YORUMLAR
Ülkemizde suç, siyasete göre tanımlandığı için şimdilik suç olmaz, lakin geleceği kim bilir. 70-80ler 15 temmuzlar gibi karışık dönemlerde deve altından kutup ayısı çıkarırlar, 50 yıldır yargı ele geçirilecek bir kurum olarak sağsan sola, cemaatler tarikatlere, o gruptan bu gruba el değiştirip duruyor, olan sana bana vatanıma olur. temel haklar maalesef kimsenin umurunda değil, o yüzden insanlar sokak röportajlarından internet sitelerine bu konularda muhalif yazmaktan ve konuşmaktan korkar durumdalar, ancak buişlerden para kazanan manşetler ve istihbarat elemanları diklemesine diklemesine yazar, şikayet eder, suç uydurur, hakaret eder, ekranlardan halkı yönlendirir gibi durumları çok yaşandığı ve hala yaşanmaya devam ettiği ülkemizde, suçun tam tarifini bu konularda yapmak zordur.
yarın bir gün başına bir şey gelirse, bir çok kişi oh olsun canıma değsin sen mi üyeydin o partiye veya o derneğe diye üzerinize olmadık suçlamalar atarlar, ondan sonra da kıs kıs gülerler.
dün birbirlerini sıvızlayanlar hakaret ve küfür edenler bugün aynı ittifaklarda yan yana gelip vatan millet edebiyatı din iman edebiyatı yapabilir, bunun tam tersi de atatürk cumhuriyet laiklik kemalizm edebiyatı yapılır.
anadolu tarihi hep böyle, bunun yansıması da işte dolar 26sterlin 30 falan.. kiracı evv sahibini öldürür, uyuşturucu ticareti artar, emek sömürülür...
bizler anadolu insanları da o site senin bu site benim ciyak ciyak ciyaklarız, lakin kimsenin umurunda olmaz. o yüzden sakın düşme, bir şekilde kurtul başındaki beladan.. adamını bul, siyasette üst noktalara ulaş, onun bunun yardımını iste tabii bunları yedirebiliyorsan kendine..
yok yediremiyorsan kendine, sağlam bir avukat bul ve anayasaya güven, haklarını ara. anayasaya da güvenmek yetmez, çünkü isteyen istediği gibi bükebiliyor makam sahibi güç sahibi olduktan sonra...
ister köroğlunun hayatını oku ister ozan dertlinin ister pir sultanın ..anadolu halk ozanlarının başına gelenleri irdele.. bu devirde olur mu öyle şeyler deme, oluyor...
maalesef durum bu..
saygılarımla, en sevdiğinize emanet olun.
İnsan özgürdür isteyen istediği yere üye olabilir kimseninda buna karışma gibi bir hakkı yoktur toplumsal baskı insanı piskolojikmen çökertir gerek tanıdığınız insan tarafindan gerekse parti tarafından bu durumda üye olsanizda kimsenin bilmemesi yahut herhangi bir partiye üye olmamanız daha evladır...
Değerli yazınız için tebrik ederim üstadım