- 144 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nedenler
Geleneksel bakış açılarıyla baktığımız, sistemsel olarak uymakta zorlandığımız, mantıken bir türlü kabul etmesekte mecburen uyduğumuz şu dönemde anlaşılamayan, belkide bulunduğu hali anlatamayan tek şey insan psikolojisi.
Yaşamak istediğiyle, yaşadığı hayatın arasında uçurumlar olan insan,bir müddet sonra bulunduğu alandan rahatsız olmaya başlayıp ya çeşitli bağımlılıklara kapılmaya ya da tıbbı bir teşhis konamasa da psikolojik rahatsızlıklara marûz kalmaktadık. Teşhisi konulamayan dedim, çünkü bir sorun olduğunu kabul edip tıbbi destek almayı kabul etmeyen bir grupla karşı karşıyayız.
Günümüzde çokça karşımıza çıkan sosyal medya etkisi ile olmadığı gibi biri görünüp, tatmin duygusunu elde etme isteği, bunun sonucu olarakta bedensel yada psikolojik şiddete maruz kalma ve kaçınılmaz hale gelmeye başlayan toplumun yozlaşma oluşumu gençlerin dinamiğini şiddetli şekilde kötü yönde etkilemiştir.
Uyuşturucu ve alkol kullanımı çok küçük yaşlara indirgenmiş, bunu elde edebilmenin yolunun açılması için gelir kaynağı yolu olarakta fuhuş, silah ve uyuşturucu madde kaçakçılığı artmıştır.
Bulunduğumuz coğrafyanın artı ve eksileri tartışmaya açık bir durum olsada aslında ülkemizin başlıca sorunu eğitimdir. Insanların olmadığı gibi biri gözükmesindense iyi bir eğitimle yaşamakta olduğu hali kabullenmesi, emeğin önemini, kişilik ve karakterin insanı insan yapan en önemli etken olduğunu kabul etmesi, bakış açısı olarak muasır medeniyetler seviyesine yükselmesi kaçınılmazdır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.