- 350 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aklımın sabit kuşları
Aklımın sabit kuşları
demir raylara yaslamış başını
yarına dair öyküleri bekliyor...
içinde cinci nine ,ak sakallı tombul Arda
ve de candan cana Nurhayat ...
Gördün mü? sahile desenli bir yol yapmışlar , dalgalar kıyılarını şaşırsın diye
bir de ay’dan parlak ışıklar asmışlar gecenin en bakir saatlerine... uyuma uyuma uyumaaa...
Hani şair dedem uyumuyor ya, düş peşinde koşmaktan yorulmuş, yine de sevişmeyi anlatıyor
yatağın en ucunda yatan sağır bir ağrının sahibine ...
Kapı önlerini kirletenlerle yüreğinin çöplüğünü durmadan bir yerlere dökenler arasında ne fark olabilir ki...(Aklımın kuşları arasıra uçmaya yelteniyor, bunlar kanat sesleri efekti )
Bazen cadı süpürgemi alıp bir kaçına sataşayım diyorum ,diyorum da efsunluyum ben zaten , aynı zamanda çekiniyorum, bazılarının zehrini boşaltmak için tıslayıp duran bir canlı olduğunu falan düşünüyorum...
Off gereksiz şeyler konuşma yıldız
sen aşktan sevgiden falan bahset ,özlemlerini,kederini ,hasretini yaz ...
o kadar unutuldu ki bu konular, sanki herkes kalp denen organı bir taş ile değişti...
Biliyorum hiç kolay değil özgürlüğün iki paket makarna ile değişildiği bir ülkede yaşamak...
Ve yine de o ülkenin bir parçası olarak onu cok sevmek...
Aklımın sabit kuşları
başını dayamış raylara
yarını biçecek bir çığlığın sahibini bekliyor...
umut akan bir nehir olsa siz içinde boğulurken , off ne güzel ölüyorum ama der misiniz?
işte tam da onu demek için bu satırları yazdım ben de ...
YILDIZ
Ana Karakterler:
Sadece yıldız
Aklımın sabit kuşları Yazısına Yorum Yap
"Aklımın sabit kuşları" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.