ARAYIPTA BULAMADIKLARIMIZ
Doğasında var insan oğlunun.En iyisini istemek.Çokça istemek.Emek vermeden elde etmek.Mükemmel sonuçlara ulaşmak..
İstemek..almak ve mükemmel sonuçlara ulaşmak.Ya vermek?..Hani derler ya..’’al gülüm ver gülüm’’ diye.Gülümsemeden cenneti,hüzünlenmeden cinneti,dara düşmeden ziyneti hatırlayamayız.Hani empati deriz ya..Derununa dalamadan nasıl empati kurulur ki?..
Cenneti ararız yana-döne somurtuk suratlarımızla.Kin ve nefretle bakan gözlerimizle..Argo ve necaset kokan sözlerimizle.Oh ne âlâ..Sosyalleşmeye kendi menfaatimiz gereği kapı aralarız.Ürettiklerimizi paraya çevirmek adına rakip firmanın malını karalarız.En güzel yerleri ihtiyacımız olmadan zengin olmamız hasebiyle kiralarız..Vururuz kırbacı ,vururuz kırbacı en muhalif yerinden tüm ilişki ve dostlukları kırarız.
Ne arıyoruz?..Cennet!..Sen öyle zannet..Belâ arıyorsun belâ.Hem de nasip olmayan türünden her kula.Selam versen sırıtır, tüm eklemler kırıtır,Saman altından su yürütür.Ya Sonra?..Haset edip dağıtamadıklarını çürütür.Gemisini karadan yürütür.
Ne aranıyorsun acaba?..Kime yaranıyorsun?..Özün sözün bir mi ki, her istediğin olsun?.Vaki mi kötülük eden iyilik, iyilik eden kötülük bulsun?..Dua mı?.Elbette..’’zalimin yüzü solsun’’ ve mazlum umduğunu bulsun.Ne diyorsun?..’’Amin’’ tabii ki..
Bayram bitti.Yenilerine sağlıcakla.Biz yine de tekbiri dilimizden eksiltmeyelim.Rab’imin verdiği her gün değerlendirmesini bilenler için bayram.Kurbanlıklar mı?.Kurbanlık çadırlarında ’’bitti’’ yazıyor amma...
Her günümüz bayram tadında geçsin.Arayıp da bulamadıklarımızı bulma ferasetini versin Rab’im İçi gülen göz, gönüller fetheden söz,tebessüm eden yüz versin bizlere.
Sağlıcakla nice bayramlara..Bayramımız kutlu tüm günlerimiz mutlu olsun..