- 255 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Evrenin frekansı
💗Merhabalar💗
Sevgi değer dostlar. Bugün bilim den, yani bilmekten ilim ilerlemek sonucu bende oluşan tezleri yani düşüncelerimi yine anlatmak isterim..
Dostlar. Her şeyin titreşim frekansı olduğunu unutmadan düşünerek yaşamalıyız. Çünkü her şey atomlardan oluşmuştur. Yani her şeyin ham maddesi atomlardır!
TABİİ bizim çocukluktan beri öğrendiklerimiz sonucu, değer yargılarımız oluşmuştur. Bu oluşan değer yargılarımız ile karar verip yaşatır bizi bilinç altımız!. Ama bilim şöyle der. Atomların hızına bağlı olarak o her şey dediklerimizi sıvı ve gaz olarak görürüz. Yani dünya olarak görünür!
Ve dahi ses ve düşünceler ayrica kokular da titreşimdir! Ayni zamanda.
Hayatımızdaki her an ve her şey, düşüncelerimizin titreşimine uyduğu için ortaya çıkıyor!
Oysa evrenin titreşimleri ile uyumlu hale gelebilsek, gerçekliği de değiştirebiliriz!
Dostlar. 100 yıl önce kendi dalında ilerleyen bazı insanlar, düşüncenin maddeyi değiştirdiğini insanlara gösterdiler! Ve dahi düşünce kuantum fiziğinde maddeye etki etiği ortaya çıktı! Çünkü evrenimiz duygu ve düşüncelerden oluşur! İnsanın zihninde oluşan değer yargıları gerçeği göstermiyor. Zihin gerçeği değiştiriyor!
Şuan da dünya da yaşanılan kapitalist sistem dahi bir gurup insanın negatif istekli şeytani düşünceleri sonucu oluşmuştur! Bu durumu değiştirebiliriz. Pozitif istekli düşünceler sonucunda! Tabiiki insanlarımız, pozitif ilerlemeleri gerekir!
Dostlar. Aslında bilinç altımız, biz farkinda olmadan her şeyin %95 ini yaratıyor yani negatif ve pozitif te düşünmeyi seçerek ilerliyoruz! Yani bir kişiyi düşünerek ondan bir çağrı alabiliriz! Negatif veya pozitif olarak! Yani evrenin doğru frekanslarına bağlanan insan pozitifi kendine çeker!
Dostlar. Çözüm, bilinç altımızı yeniden programlamakla gelecek. Yeniden değer yargıları oluşmalıdır!
Zamanın ilerlemiş beyinleri derki; bilinçaltına sesler etki eder! Bazı sesler vardır meselâ kuş sesi. Ama o kuşun sesini herkes farketmez sen duyarsın ve dahi senin bilinçaltına etki eder ve bazı istek ve arzuların rüyanda düzene girer! Tabii bu yıllar alabilir kendi değer yargıların yüzünden. Tabii evrensel frekansa doğru bağlanırsak bu gerçekte de hal halini alabilir!
Dostlar. Bazı cd lerde sesler vererek insanları değiştirmek isteyen bu kapitalist dünyanın negatif düşüncelilerinin ürettikleri var. Bunlar insanı gerçeklerden pozitifliten alir. Dikkat derim!.
Dostlar. Ben kuş sesi dedim. Ama birde görseller vardır! Gece göklerde görürsün. Herkes bu durumları duymaz ve görmez. İşte kişinin beyin dalgaları evrenin frekansıyla buluştuğunda mucizeler görür ve duyarsın. Aslında mucize değil. Bu kişinin ilerlemesidir! Tekâmül etmesidir! Ama dediğim gibi negatif düşüncelerin ürettiklerinden kaçının derim.
Her zaman hayr isteyin. Çünkü hayr, yani hayırlı olan, evrendeki nötürdür!. Ve dahi. Rabbi yasir, velatu assir rabbi temmim bil hayr duasını okuyarak hep hayr isteyin der bu fakir! Yani maddi ve manevi şifa, maddi ve manevi rızık ve maddi ve manevi fetih isteyin derim. Dilekler önemlidir!
Dostlar. Bilinç altımız ve değer yargılarımızı her anda hayr üzerine odaklamalıyız der bu fakir! Bu vesileyle..
🐦Herkese selâm, sevgi ve dualar yolladım🦜
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.