- 136 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun
Sakalla sarıkla sunnilik taslayanları görmekten usandım...sarık kefendi...Ölüme hazırım amanası taşır değilse bez parçasıdır...sakal muhammedin izindeyim anlamı taşır değilse kıldır...
"Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun mu"inşaallah derim neden kıyamet savaşına Armegedon olsun diyene kızayım
Sakalla sarıkla ümmetçilik taslayanları görmekten usandım...İnsanlar bu kadar beyinsizleşecekse kıyamet kopsun...200 yıldan beri İslam ümmeti nötür.mandacı sömürülen köle kişiler ve devletler durumunda...
Nefse secdeyi hoş göstermek isteyenler var...şeytan ateşten hz Adem topraktan bu farkı görmemek mümkün mü...
Laiklik de sınırlıdır...Nefse secde edenlerle kavga etmek engellenemez hakdır..kötülükle anında kavga et"der İslam...ister Akla secde et.ister Allaha secde et. ama Yıkım ekibi belli...bölücü belli...haşşaşiler belli...münafıklar belli mürtedler belli...faaliyetleri sınırlanmalı...mürtedi sunnilik yok et der ama öldürerek ama hapsederek yok et değilse mikroplu vücut ölür.
Suud aşireti şerif Hüseyini tokatladı.Her ülkede benzeri yaşandı.Devlet kursan ne olur...başarı mı bu...devamı yoksa...
Siyasetimizde iki ekip var iş üretenler ve yıkım ekibi...ikilik bu.200 yıldır ikilik köleleşme getirdi...
Neden "hocalık nasip etti Allah bana" sunniyim ve fikren savunacağım onu.73 fırkayla kıyaslıyacağın sunniliği.Laiklikle de
Ben laikçileri severim ama nefiscileri sevmeme.Ne farları var.nefisciler sinsidir hilecidir münafıktır ekmel aklı da reddeder.
Ticaniler (iyi bir tarikat ama hilecidir Türkiyede...)dün chp nin ödüllendirdiği kişiler oldu hep.Chp şimdi de 6 lı masayı ödüllendirdi işte
İhtilalciler de tarikatleri kötü göstermek için elde ettikleri kişilerin kirli çamaşırlarını kullandı...Kimin hesabına çalıştığın da önemli.güzelliği bile kötüler için kullandırma...Rıza için olmayan güzellik "şeriatçiyim" demeler de yerin dibine batsın...hileydi çünkü ve hile için kullanıldı çünkü...şeytanın elinde Kur’an bile çirkindir.çirkinleştirmek için eline alır şeytan Kur’anı çünkü...
Deccalle savaşmayan sakal sakal değil sarık da sarık değil...
Nasıl mı deccale karşı kalkışma başlar...Türkiye rusa güvenmemeli...ama çine güvenmeli...rusya zorunlu tavizlerde...ama çin başını kaldırma derdinde elinden tutulmalı
Ülkemizde ki...Bir çok tarikat mezhep laiktir..."İnsanlık aklının da"elekleyip eleştireceği kıymettedir ancak.yani Hinduizm budizm ayarındadır.Allaha secde Akla secdeden üstün bir halin adıdır...ekmeldir.eksiklik İslam değildir.Tarikatler de savunsa sunnilik de değildir...
Adalet belli Kısasa kısas.eşit ceza.Vehhab ise kısas demez.hediye der.İhlaslıya hediye eder.kısas uygulanmamasını ister.Bedir de meleklerle ödüllendirildi hz Muhammet. Kabe ebabillerle ödüllendirildi.Ödül de hakkedene ama...hz Adem kısas yapmadı kabili insan az diye öldürmedi...yani adalete sınır koydu.Vehhab sıfatı adalete sınır koyar.Asa verir Musa olana bir zalimden farklı görür musayı...ve farklı kılar.hz İbrahim Nemruda mağlup olur. İlme sığınması teknolojiye sığınması VEHHAB kapısını ona kapattığını gösterir.Teknoloji imkanı vermiştir.ana rahmi Allahın hediyesi...ama çık der Allah artık miden dünya rızıklarına yeterli...Yeterliye hediye yok tembelleşir değilse...sunnetullahları bilelim hz İbrahim olsan hediye kapısını kapatır Allah...Teknoloji kapısına git der değilse gitmeyiz teknoloji kapısına...şeyhim okur üfler deriz.teknoloji kapısından şeyhin kapısını iüstün görürüz.Bu Allahın gücüne gidiyor...paran var imkanın var teknolojiye kullan .neden tembellik.neden hep ödül beklemek...der Allah...
Hz Ademin Kabile KISAS yapmaması da Laikliktir.Nüfus az diye Kısastan kaçıldı ama Allah kısas demiş.ehveni şer dedi hz Adem ise
Hz Nuhun "Kenana oğlum demesi" laikliktir.Ölçü Allaholsun.Fizki oğulluk yok.ama akıl fiziki oğulluğu fiziki kardeşliği amcalığı seçer
Sabataisler yahudileri İsrailde toplamak istiyenlerdir.Bölücü olmadıkça laiklik onları suçlu saymaz.PKK bölücü...Laiklik bölücüyü durdurur
Laiklik de ırkından dolayı kınamaz.Ermenileri rumları Türkleri Kürtleri ...ama akılsızlığından dolayı knar.Bölücülüğünden dolayı da
Bir insan eyleminden dolayı...Irkından dolayı tahkir edlir.Laiklik akılsızlığından dolayı kınar şeriat eyleminden dolayı
Ekmel akla secdedir laiklik...eksik akla secde şeytana nefse secdeye denktir...ekmel aklı dinle iştişareye tecrübeye önem ver der Allah çünkü. vahiy ekmel akılla ekmel anlaşılır tek ekmel tecrübeli vahyi ekmel anlar ...Allahın muradı belli deccalle savaş dünya avuç içi kadarsa Nato gibi bir büyük güçten kaç demez Allah. onu düzelt der onu deccalin elinden kurtar der...evet...Natodan çıkmayalım Ekipleşelim.İspanya italya Macaristan ve irlanda Türkiye ...ekipleşmeli Natoda...
Putine ihtilal olur.Türk desteği var Putin bir Türkü yerine hazırlıyor.Türkiyenin desteğinin sebebi bu.Putin akıllı...yani putinin derin devleti Türkler...değilse ihtilali önleyemez.Turan artık derin devletimiz olmalı...Türk dünyasında ihtilaller ve işgaller 15 temmuzlar yaşanmasın...kerbelalar yaşanmasın...
Biz suriyede rusyaya ve ABD çekil karşımdan diyor.Rusya Ukraynada ABD ye çekil karşımdan diyor.Putine ihtilal olur.Türk desteği var
Zengezur konusu da suriye Kuzey Irak konusu da çinin ve türkün istediği gibi şekillenecek..çünki Çin tek başına dünyayı şekillendirecek güce sahib.
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun çünkü Kur’anı anlamamışız...Kur’anı çok az insan anlamış.İlahi kitaplar anlaşılmamış bana göre...Alka secde Vahye secde eksik gerçekleşmiş hep Şeytana ve nefse secde edilmiş bir tahtaravalli de olmuşuz.ama hangi safte neden olduğumuzu hç anlamadan...Şeyhler ve önderler hep yanıltmışler insanlığı...Bari tevbe etek
Kur’anı anlayamadık.kandırıldık ...tarikatler mezhebler ekmel sandık...ekmel tefsir sunniliktir. ama yaşamıyoruz anlayan yaşar.demek ki anlamamışız...sebeb-sonuç beli.
Vahyi ekmel anlamak için ekmel akla yani laikliğe ihtiyaç vardı."Hak Ali"demişiz.Hakkı anlamanın önünü kesmişiz.Muhammet bile hak değil...pak ama hak değil...eksik yani...Canlı Kur’an demişiz ama canlı Kur’an yokmuş..."amadan yüz çevirdin"yani eksiksin dedi hz Muhammede Kur’an.ekmel akla ihtiyaç vahye ihtiyaçtan daha büyük.Ekmel aklı olmayandan Gizleniyor çünkü Kur’an...yani Laikliğe ihtiyaç vahye ihtiyaç kadar
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun Rusa bile yenilmişiz...Bizde İslamın "İ"si yok sakalı sarığı var ya deme onların da içi boşalmış...
200 yıldan beri ümmet de ordu da ikiye bölündü.Hiç bir başarısı yok 93 harbi yenilgi ile bitmezdi.Yurtta sul cihanda sulh demek en akılıcası...Her komutan bir devlet kurmak sevdasına düşmüş...Şerif Hüseyin bile...
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun
Kabil akla secdeliydi Habil vahye...ama şeytan ve nefis aklı da vahyi de bozar...ha dinle ha akılla yani laiklikle yönetildin aynı sonuç elde edilir
Bana sorsanız yarın kıyamet kopsun...Kur’anı anlayacağımız yok...sogancıyız sihacılık farz ama...
İhlas iman hz İbrahimi ateşten kurtardı ama Nemruda mağlubiyetten kurtarmadı.Teknolojiye de sarıl diyor Allah. Alim esmasına sarılmayan İslama eremez bile.Teknoloji farzdır "semiz atlar" edin der Kur’an.
Ekmel aklın olsun ...akılsız sorgusuz sualsiz ahirette yerini bulacak zaten ama cennet istiyorsan ekmel akıl ilk görevin olsun sonra vahyi anlamaya çalış...Sünnetullaha ters inançlardan fikirlerden arın...Hz Adem cennette var edildi.Vehhab olan Allah meniye rahim verdi.cennettir rahim
İslamda siyaset yok diyerek aldatıldık...hep aldatıcılar aldattı diklen onlara zalim ve zorbadır ha.Ateşe atarlar
Aldatıldık uyuduk rüya ile aldatıldık uyandık yine aldatıldık ekmel değil aklımız...ekmel değil tecrübemiz.hatta dinimiz hatta tarikatımız...Allah ekmel ama...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.