- 161 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SESLENİŞ
Şu her şeyin anlamsız olduğu dünyada her şeye anlam yüklemek ne demek bilir misiniz? Ben bilirim; eğer ki en az benim kadar zorluklar yaşamışsanız sizde bilirsiniz. Hayatınız boyunca hiç beni daha çok sevsinler diye çabalayıp durdunuz mu? Hayatımın belli bir dönemine kadar sadece annemin istekleri ve arzuları üzerineydi ilerlediğim yol. Onca şeye rağmen memnun edememiştim. Yine de hissedememiştim sevildiğimi. Hep bir eksiklik vardı. Belki de beni istemeden doğurduğu için ısınamıyordu bana, bir türlü kabullenemiyordu. Fakat babam… O beni çok istemiş. Tabii ne de olsa erkek çocuk. Soyu devam edecek. Koskocaman bir güç kaynağı. Galiba onunda hevesi kursağında kaldı. İstediğini veremedim ona. İstediği gibi bir evlat olamadım. Onca fedakarlığıma rağmen. Hiçbir zaman memnun edemedim onu. Hep şiddetle bastırmaya, susturmaya çalıştı. Yalnızca bir gün kendimi güvende hissedemedim yanında. Hep tedirgindim. Annesini, babasını, ailesini çok seven çocuklara hayran kaldım hep. Onlarsa benim maddi olarak kıskandığı düşündüler hep. Tek istediğim her ne olursa olsun arkamda olan beni anlayan kişiler olmalarıydı. Galiba bunu istemekte hakkım değil. Bir şeyleri eksik yapmışım. Anneme göre elindekiyle yetinmeyi bilmez, duygusuz ve bencilim. Babamsa çok daha farklı bir pencereden ele alıyor beni: fesat, art niyetli ve çıkarcı ; işim bitene kadar kullanırmışım sonrasında da kötü davranırmışım. Belki de hepsi haklıdır da tek haksız olan benimdir. Bana yaşattıkları onca şey yüzünden bu hale dönüşmüşümdür de onlar yine de haksız değillerdir. Artık eskisinden daha da kötü bir haldeyim. Paramparça, ailesi tarafından nefret dolu gözlerle bakılan ve hep yanlış anladıkları, yapayalnız, herkesi kendinden uzaklaştıran ve hayatının nereye doğru savrulacağı belli olmadığı bir noktadayım. Gücün kaldı mı diye sorarsanız eğer işte orası da meçhul. Sevgisizlik içinde ne kadar dayanabilirim ondan emin değilim. Sonlandıracak cesaretim var mı peki ? O da yok. Korkağın tekiyim. Yalnızca fokur fokur kaynayan su gibiyim. Ne zaman buharlaşıp yok olduğumda bile tencereye vereceğim zararı merak ediyorum. Umarım son kez birilerine zarar vermiş olurum…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.