- 353 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
iyilik diye bir şey yok !
Bazen kendimi terk ettiğim zamanlar oluyor
başka bir evrende başka bir kimlikle yaşa(yama)ma hali...
Bu dünyada olumsuzlukları kuşanıp, onlarla herkes herkesi tehdit edebiliyor,kimse ama kimse bir diğerinin yaraları ile ilgilenmiyor. ilgilenir gibi yapıyor...
Sokakta bir kedinin başını okşayan bile verdiği bu sevgi kırıntısının yukardaki ! tarafından kendisine şefkat olarak geri döneceğini umuyor...
Hayattaki tüm tesadüflerin içinden ayıklayabildiğim güzellikleri, bana bahşedilmiş bir armağan olduğunu kabullenmem gerekirse ve ben tesadüflerin planlanmış bir kaos olduğunu düşünürsem ve başıma gelen tüm kötü tesadüflerin de O’nun isteği üzerine olduğunu düşünerek, bak işte bu belki de seni başka bir kötülükten korumuştur diye iyimser bir yaklaşım da bulunmam gerekir...
Toplumun öğreti ile eğreti dürtelemeleri arasında gel gitleri yaşaya yaşaya ömür tükenir gider böylece...
Ve ben hepsini reddediyorum şimdi
iyilik diye bir şey yok...
Denizlerin temiz olması gerektiğini düşünüyorsanız, daha fazla balık yemek düşüncesi de arka planda zula da bekliyordur...
iyilik yoksa kötülük de yoktur, olmaması gerekir ...
Sanki beynimin içinde fiziksel olmayan bir ateş yanıyor ve ben isyan etmek, bağırmak, kızmak öfkelenmek duygularımı onun içinde eritiyorum...
Sessizliğin ve karanlığın ne kadar iyileştirici olduğunu bilseniz iyi olmak için benim en başta dediğimi isterdiniz...
bunun kesin garantisini verebilirim...
Zaten her şey bir rüyadan ibaret, bunu kabul ettiğimizde hiç uyanamayacağız...
yani ...
YILDIZ
YORUMLAR
Despotlukların giderek düşünce yapımızda yer bulması ve biat kültürünün muazzam bir üslupla başarı elde etmesi, zehirin içimize enjekte edilmesi sonucu bu hallerimiz.
Bir nevi sürü pisikoljisi... O, onlar yapmıyorsa, ya da yapıyorsa ben de yapmam; ya da yaparım mantığı...
Dahası, bizlerin eleştirel bakma, sorgulama yetisinden giderek yoksuluğumuz, kalıplaşmış öğretilerin ve ezberlerin tahakkümü altında olmamızın realitesi (mi)
Düşündürdü, düşündürmeli de...
Ve kocaman bir isyan ve iç dökümüydü...
Var olun, sevgili Yıldız Parlak.
Teşekkürler, sevgiler olsun.
Tüya tarafından 13.6.2023 19:15:33 zamanında düzenlenmiştir.
yildiz parlak
ne güzel özet bir cümle bu sevgili Tüya,aslında söylenecek daha çok şey var ama bazen
o kelimelere sebep olan eylemsizlik daha çok, insanın canını acıtıyor...
belki yine yazarız, belki biri daha cesur yazar bir şeyleri ,belki de hep birlikte yine susmayı erdem sayarız...
ve yorumunla her daim dost kalem olduğunu bilmenin güzelliği..
sevgiyle...