- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
radikal kötülüğün fravunları
1
kötülüğün kabille başladığı kabul edilir.kardeşini öldürdükten sonra derin bir pişnanlık yaşaması.ilk cinayetin işlenme nedenide reddedilmenin kabul edilemez oluşu.tarihte siregelmiştir radikal kötülük.bu düşüncenin dayanağında vardır savaşlar ve yıkımlar.ideolokik çatışmanın cepheleşmeye neden olduğu biliniyor ne kadar iddia edilsede hümanizmin haksızlık yaşanmasına engel olduğu.dünya savaşları bunun tersini söyküyor oysa.günümüzde asimetrik savaşla bir haksız savaşın tarafı haline gelmişse ortadoğu halkları.bunu açıklayamaz modern kültüre inanmışlık.adaletle yönetmenin kral davuda ait olması kötülüğü arkada bırakmıyor.her çağın fravunları var kendini tanrı olarak kabul ettiren.sınıfsız toplumu savunanlar için bu kötülüğün uzağındadır dünya.bunun anlamı iki yüzlü bir politikadır yalnızca.hiç inandırıcı değil ortadoğuya adalet görürmek.zaten haçlı savaşı demek 11 eylül sonrasında yaşanan çatışmanın tanımı.
2
günümüzde insanlığa bela getiren kötü alışkanlıklar.dünya hayatında bu kötülüğe bulaşanlar için ne anlam ifade ediyor.rock müziğin taşıyıcısı konumundaydı madde kullanımı.ne hayatlar söndürüyor yeraltı kültürü.kısa bir hayat için demekse kendi özünü bulma arayışı.kirletilmiş bir çiçeğin yazgısı gibi kullanılan tatmin olma düşüncesi.bu düşünce hayattan uzaklaşma isteğine bağlı insana kendini unutturan.suç örgütlerinde böyle bir açmaz var insanı köleleştiren.artık insan için hayatın anlamı olmuş dünyadan kopuşun hikayesi.iyleşme çareleri bir sonuç vermez gayeden uzak bir çevrenin içinde.eğlencenin satın alması benliğimizi.sevgisizlik bataklığında debelenir insan kurtuluşu bu krrli hayatta aradığından.
3
günümüzde kötülüğün araçlarından biri de terör.el-kaide ve işid gibi örgütler din adına verilen cihadın bir aracı gibi faaliyet içinde.bunlar dini çirkinleştirmeye yarıyor yalnızca.ama kullanışlı bir meta hala terörün kıyıcılığı.önceleri islamın düşmanıydı şiddetle bir gayeyi savunma şekli.ancak emperyalizmin yaşattığı çaresizliği aşmanın gayesi olunca şiddet.tarikatlerin aynı düşünce tarzını savunduğu biliniyor.islam adına modern kültüre deccaliyet gibi yakıştırmalarda bulunmak.sanatın nefes aldığı özgürlük ortamı için bir tehlikedir hala bu tür yapılanmalar.mahremiyetin anlamsızlaşması demek din adına pornografik unsurları kullanmak.aile kutsalımızdır diyor erdoğan lgbetci namus düşmanlarına karşı.eşcinselliğin büyük günah olduğu biliniyor tarihteki örneklerine bakınca.bunlarla kötülük işgal eder kalpleri.insanların çıplaklıkla seküler hayata bağlanmaları.buda sex turizmini akla getiriyor.bu konuda çareler aramanın yanlış görüldüğü biliniyor suç örgütlerinde.buda suç kavramını genişletiyor toplumun geleceği sözkonusu olduğundan.ancak güvenilir bir oluşum değil cemaatler.eşcinsellerin namaz kılması dikkatini çekmiş cübbeli ahmetin.müsamaha gösterilmesi yönünde akıl veriyor.tabiki insan için çaresizlik demek kötülüğe bulaşmanın acziyeti.her türlü şefkati göstermeli hasta ruhlara.ancak bu şekilde kurtuluş reçetesi sunabilir çaresizliğe insan.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.