- 252 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'an şeytanın elinde iyi ki şeytan Allahın elinde...
Kur’an şeytanın elinde iyi ki şeytan Allahın elinde...
İdareci var halkını ezer...sömürene çalışır...İdareci var halkına yani hak edene çlışır...Halk var ülkesinin zenginliğini hakkeder...Halk vardır etmez...İdareci sömürücüyle savaş verirken "İlla da soğan"der...veya "soğansız olsun yemeğim"der...ikisi bir mi...At gözlüğü ile bakma...fotoğraf gizlenir senden...genişlet açını...soğanlı yemekler yiyeceğin günler de gelsin diye Cennet meyvelerine erişelim diye bu kavga...bu acelecilik şeytandan...Soğan oltanın ucunda yem...ey yavru balık...ey deneyimsiz balık...
Kur’an şeytanın elinde iyi ki şeytan Allahın elinde...
Hz Ömer adil idareciydi...halkı da adildi...yani adil ömeri hakkediyordu o halk...bir kıssası var Ömerin ...bir beldeye gitmiş ona güzel bir sofra sunulmuş...bu beldenin halkı bu sofrayı bulamıyor diye o sofaya kaşık salmamış...
Ben çocukken kara sabanla çiftçilik yapılırdı...köyde üç kişde traktör vardı babam da almıştı ve 6 yıl o traktörün b orcunu ödemek için "Kemer sıkmıştık"kara sabana layıkmış dedelerim...Allah bana sığın demiş Allah anlamamışlar Kur’anı yani sınırlı anlamışlar...Teknolojiye sığın siyaset ilmine sığın ...manaları da gizli bu emirde...namazla yetinmişler...Mürşitleri de Kur’an da şeytanın elindeymiş cehaletle Kur’an sınırlanır...Sınırsızdan gelmişti Kur’an ama sınırlanmıştı tefsir kitaplarıyla fıkıh kitaplarıyla...mensuh et bu sınırlayıcı kitapları ey yeni Mürşit...tarihsellikten kurtar tefsir ve fıkıh kitaplarını...bölgesellikten de...
Kur’an şeytanın elinde iyi ki şeytan Allahın elinde...
Şeytanı da çok düşman görme çünkü şeytan da Allahın elinde mensuh et şeytanı ve hilelerini aydınlığa çık...çünkü şeytan güçlü değil yani Allahın elinde...Nemrut bir sineğe mağlup oldu ama ihlaslı İbrahim onu mağlup edemedi Teknolojiye sığın ilma sığın ilahi güç esmadadır ilimdedir...Nemrut ve şeytan ilme sığın diye var edildi ve musallat edildi...çünkü Allah rahmandır kötüler de sığınman için var edildi ve izinli kılındı saldırmaya sana...
Her şey çok güzel...Öyle güzel ki,... Her şey Kur’ana hadim...
Cenneti de cehennemi de kötü ve iyi sonuçları da iradenle kazanırsın ...yok iradeden başka bir gücün ne iyiliği ne de kötülüğü sen yarattın imtihandasın.İlahi ip iradendir...Kur’anı olsun iraden.esmaya aşık ol kul ol...şehadetin ekmelleşsin...
ABD ye göz kırpmayan bir muhalefet de ülkeme nasip et Allahım...de...
Sadece irade"La"de...yalancı medyaya...yalancı tarihe her yalancıya değilse şehadetin eksiktir...
La ilahe...de la medya de...la tarih de...yalancı tarihe la de...la de milli eğitime.Kur’anı anlatmayan camiye de la de.Şehadet budur
Allah sınırsızdır medya sınırlıdır okul sınırlıdır...sınırsız fotoğraflar oku Allah sınırsız okulun bilgisi ile yetinme medya algını etkilemesin
Muhalefetin "yurtta sulh"demesi şart...Yıllar yılı katlandık artık yeter bu muhalifete...de.Allah şeytana izin verdi ama sınırladı da...
Şeytani şirketler derin devleti ve hükümeti baskı altına alsa da"Allahın ipine sımsıkı sarıl ey diyenet.sunniliği savun artık...
Dünya devleti olmuş şeytani şirketler...her kişi her kurum baskılarında.Rahmani şirketler neden cihadçı değiller.EBU BEKİR ol...Ömer OL...milli eğitim hz ALİ ol...
"Allahın ipine sımsıkı sarıl"Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun...yıllar yılı katlandık bu zaman uyanma zamanı ey diyanet...
Derin devlet ceremiyi dinledi diye Kurbanlık da mı beslemeyeceğiz.Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun
Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun..lgbt yi savunsa Laik devlet...tasdik etme eleştir.yılma yıldırmasınlar
Laik devlete yasalrın çirkin demek suç değil...silahlanmıyorsun ki...Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun
Diyanet artık fetva ile yetinmesin sunni fetvaları savunsun.Laikim diyen devlet yasaları elştirilmez değildir.Evlenmek erkek için zulüm oldu evlilik kolaylaştırılmalı...
Evet...bu tehlike hep var...Bölgemizde şeytani şirketler sunni-şia savaşı istiyor...şeytani şirketler Natoyu buna zorluyor.Putini de...mollaları da...çini de
Dünyadaki ülkelerin derin devletleri baskısındadır şeytani şirketlerin.işte eğitimci kuruluşların hali...ve medyaların hali...
Süleymancılık sunni de olsa ümmeti terk eder...neden mi...araştır anla...Soğan önemli ve öncelikli olmamalı insanda...müslümanda...
Haç-hilal savaşı evresinde değil ama şirket savaşları günümün savaşları.Nato haç’ı değil şeytani şirketleri koruyor artık...kötü şirketler Kur’anı yanlı yyorumluyor artık dini kullanıyorlar artık...
Hocalar güzel algıları bozuyor...Kur’an şeytanın elinde yani...Fakir Muhammet deme hoca.gözün çıksın..."Fakir bulduk zengin ettik"demiş Kur’an.Fakirlik kutsal deme mekanın cehennem olsun...
Haç-Hilal savaşı deme...şirketler savaşı zamanımın savaşı.Şeytani şirketle-rahmani şirketler.Rahmaniler de birleşsin.
Hakketmezsen şeytan zarar veremez dünya da mal da makam da müşrike verilmez..Peygamberimizin aşıladığı ruh yaşamadı.Müşrik dirildi
Hem Allahtan başka ilah yok diyeceksin mal makam dünya müşrike verildi diyeceksin.Hakkettiğin için verilir.şeytan da zarar veremez
Ümidini yitirme her bitti dediğinin ardında bir başlangıç var karanlık gecelerin nurlu sabahı var...
Evet...Eski alimlerideğil peygamberimizi sahabeyi öncelemeliydik eksikmiş o mürşitler sahabeyi peygamberimizi öncelemeliydikekmel tefsiri