BU KAÇINCI SENSİZ KUTLAYIŞIM
Bu kaçıncı sensiz kutlayışım doğumgünlerimi,sevgililer gününü.Bu kaçıncı kesişim sensiz ,senin en sevdiğin pastayı. Artık hatırlamıyorum bitanem...sen gittiğinden bu yana hiç yalnız bırakmıyor dostlarım doğumgünlerimde .Öylesi kalabalık,öylesi candan, öylesi güzel ve öylesi sensiz birtanem.Mumları sensiz söndürmek,seni yanımda hissetmek ama yanımda olmayışını bilmek acı.Sesinle yanımda olman birşey farkettirmiyor artık. Senin yanımda olmanı istiyorum senin.Başbaşa kutladığımız sevgililer gününü özledim.Sen varmışsın gibi hazırlıyorum yine masayı her sevgililer gününde.Gelmeyeceğini bile bile sevdiğin gül tatlısını yapıyorum,masayı donatıyorum ,mis kokulu mumları yakıyorum ve yavaş yavaş sönmesini izliyorum mumların ...Artık "yalnız benim için bak yeşil yeşil"şarkısı çalmıyor müziğim.Şimdi ise"kalbim yaralı,gönlüm yaralı"çalıyor ve sen gelmiyorsun ,yoksun, acı.. Bugün yine sensiz kutladım doğumgünümü .Dostlarımız vardı yine ama sen yoktun .Daha kaç kez kutlayacağım sensiz,kaç mevsim bekleyeceğim ,kaç gece ağlayacağım meçhul...Sensiz anlamı yitik herşeyin ,sensiz tadı yok ,senden istediğim tekşey yanımda ol...
YORUMLAR
Bu bakış açısını hic beğenmedim.Şiirde bülbül gibi şakırken burada saka yavrusu gibi acizlik sergilemen bir şair duruşundan çok bir aşık feryadını andırıyor.
EY TÜRK TİTRE VE KENDİNE DÖN! Edebiyat Defteri'nde sizin gibi kabiliyetli kalemlerin fildişi kulelerinde teselli aramalarını istemiyorum.Yazma aşkını tebrik ediyorum.