- 242 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Neden mi Hak Hüseyin...Kontenjan kapma bu...
Neden mi Hak Hüseyin...Kontenjan kapma bu...
İslam devletinde kontanjan kaptılar. Münafık iranlılar ve yahudiler "Hak hüseyin"diyerek...Oysa ırkları için "hak Hüseyin"Hak kasım"demezler hz kasım oğlu efendimizin hz hüseyin ise torunu...
Evet..esma benim kölem diyen bir beyinle savaşımız var.şükredenlerdeniz.ihlasımız da var silahımızla hz İbrahimi ateşe atanlar
Irkçı uçkurcu mideci bir beyinle savaşımız var..."Faiz haram"dediler bize aldırtmadılar faizi ve kendileri aldılar ticaretlerini köleştirdiler serbest piyasa dediler ürettiklerini üç katına sattılar...ve zengin oldukları için devlette de kontanjan buldular kendilerine...
Hileci beyinle yarışımız var ve hocalar yüzünden Faiz almadık...devleti derin devleti kaptırdık onlara...çünkü onlar zengin oldular .zengin olmayan derin devlete giremez...çünkü.
Adamların beyni kumarcı beyni...karşısına terlik koysalar oyumu veririm.diyor.vatan sevgisi silinmiş adamlardan bahsediyorum hileci bunlar nasıl yarışacaksın bunlarla demokrasi yarıştır...zenginin kazandığı bir yarıştır demokrasi...
Adamların beyni kumarcı beyni.2 Abdulhamit zamanındalar.İmdata çağırıyorlar düşmanları.oysa dün den de kaldı bu gün düşmanımız bizden korkuyor çünkü silahımız var nükler bile buluruz biz.
Ademin iki oğlu Kabil-Habil...biri esma benim malım dedi Kabil.esma benim malım değil bana emanet dedi habil...ve şükretti.Hulülcü şükretmez kibirlenir...hiçim demez. ben der...Taş da benim dedi habili taşla öldürdü...o taş Habilde olsa öldürmezdi...savunma amaçlıdır Habiller...köle etmek isterse Kabil o taş ile kendilerini savunur habiller...Zıt iki kardeştir insanlık...Kendini emenetçi görenler sahip görenler
Afyonludur müşriklerimiz.işte...2.Abdulhamit zamanı geçti ey beyinsiz.pkk da çok çağırdı ABD yi ama ABD yiyeceği silahları biliyor.gelmez.Nükler bile buluruz biz.Derin devlette kontanjanları azaldı bizim müşriklerin artık deliriyorlar
Evet... afyonlu bizim müşrikler...2.Abdulhamit zamanı geçti ey beyinsiz.ey müşrik...pkk da çok çağırdı ABD yi ama ABD yiyeceği silahları biliyor.gelmez.Nükler bile buluruz biz
Adamların beyni kumarcı beyni.2 Abdulhamit zamanındalar.İmdata çağırıyorlar düşmanları.oysa düşmanımız bizden korkuyor
Yobaz ne anlama gelir mi...dolandıramadım uyanıksın...Adamların beyni kumarcı beyni
Ayasofyada fetih suresini okuduk artık bizi kimse durduramaz.Dünya beşten büyük...dünya bunu duyuracak çok yakında..
Güzel haberler üst üste geliyor bak...
Kur’anla iki yüz yıldan beri savaştayız..Kafalar feth oluyor şimdi
Evet..."Kardeş katli"ve mürtedin öldürülmesi var İslam fıkhında.Çatıyı koru der akıl tarih...Çatıyı korumazsan bina yıkılır Osmanlı gibi.hilecilerle dans edebiliyoruz işte şimdi...Beynimiz gelişti...
Afrika açlığı hakketti...Kur’an bilmeyen yok ama yaşamak İhlaslı olmak..Açlıktan kurtaran iki kapı var ihlas kapısı ve çalışkanlık
Coğrafya kader Japonlara sağlam evler yapmayı öğretti...Hak hüseyincilerin hileci olduğunu anla. coğrafya kader.hz Ali döneminden beri kan akıyor bölgemiz de "Hak ali"deme artık Pak Ali de...İnsan hak olmaz.de hz Ademe hak dedi secde etti melekler ama Hak değildi gitti yasak meyveden yedi...haklı çıktı şeytan..."Hak Ali "demeselerdi hz Ömerin fethettiği yerlerde gerçek İslam kökleşecekti..."EMANETÇİYİZ"diyenler kaptırdılar kazandıklarını HAK sahibiyiz diyenlere.oysa Hak emanettir...Allahtır Hak...Allahtır El Galib...hz Ömere adalet aşkı verdi...Emanet etti adalet aşkını Adalete kulluğu...Ömer kazandı ahireti..."Hak Ali"dediler kan döktüler.Kan dökme fetvası oldu hz Ali onlara...hulülcüler vahdet-i vücutçular kan döktü.şeytan rolü bu.ama şeytan ademin kanını dökmedi insan şeytan daha şerlidir...
Mürtedin tefsirine tahrif denir...Rızadan kopan mürteddir.Allahu a’lem dmeyen mürteddir çünkü"Kibirli"şeytan ehlindendir.Rıza iste ve emanetçiyim de...değilse şükretmezsin...
İmam-ı Rabbani der ki:Müslümanın, sözünden yüz şey anlaşılsa, doksan dokuzu küfre sebep olsa, biri Müslüman olduğuna kâfir deme...
Emanetçiyim de ve şükret...hz İbrahimlik yetmez sineğe mağlup oldu da nemrut hz İbrahime mağlup olmadı...çünkü ihlas insan şeytanın mağlubiyetine yetmez...silahlan sinekleri emrime ver Allahım de ey ibrahim olan ey Habil olan Kabilinelinden al bana ver o taşı de...Musanın asası Nuhun gemisi elzem insan şeytanı ihlasla imanla mağlup olmaz bu sünnetullahtır dedi Kur’an...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.