- 237 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah zaferi çalışana verir...
Allah zaferi çalışana verir...
Evet...Allah zaferi çalışana verir...Hz İbrahim kadar imanlı olsan yenilirsin.Nemrudu bir sinek yener de sen yenemezsin...burnundan girmen gerekiyor Nemrudun çünkü...Şifresi bu.şifresiz bilgisiz olmaz zafer.Şifresini püf noktasını bil...Yol açıllır"Açıl susam açıl"drsin susan açılır masallarda ama bu...şifresini bil der Allah...
Asa verildi musa Firavunu yendi...gemi verildi hz Nuh başarılı olddu şifre çok bilinmez değildir ekmel akıllıya sor o söyler ekmel tecrübeliye sor o söyler "Hendek kazıldı hendek savaşı için hz Selmani Farisinin fikriyle...İştişare et şifre bulunur kapı açılır...akıl akıldan üstün denlmiş iştişare et...
İşte..."Birleşe birleşe büyüyeceğim"dedi Kılıçdar oğlu ama seçilmedi şifreyi bul...Belki para çözecek bu işleri...Nemrudu Hz İbrahim yenemedi burnundan giren sinek şifreyi çözdü.
Zaferin şifresi esmadadır...bir dua etsem zafer gelir sananlar rezil oldu tarihte...şifreyi bul...Zafer esmadadır.Hz İbrahimi Nemrut yendi...Asa verildi musaya Firavun yenildi Bedirde melekler destekledi hz Muhammet yenilmedi
İmamet inancı zafer getirmez tembelleştirir...Tembele zafer yok...Hz Hüseyini sev ama Bağımsız deme Allah kaderine ecel yazmış ölecek de.hz İsa gibi ölümsüzdür ..deme İlmi Allahın ilminden emanet
İmam esmadır...İmamet esmadır ölçü esmadır hüseyin bir hiçtir...Hz İbrahim bile nemruda yenildi..İmamet inancında İştişare metodu daha faydalı...Hz Hüseyini sev ama teri gül kokardı deme...Allahtı deme.İçine Allah girdi deme.esmaya kul olduğu yerde güçlendi.esmaya mecburdu...
Allah bana hizmetten ödülü kuldan alma ben vereceğim sabret dedi...ama kula hizmetini rızam için yapmaya mecbur değilsin...dedr Kur’anında Cami görevlisi dünya ödülü alabilir der fukahamız da...Kula hizmetin ödülünü almak Kul hakkına girmez der Akıl ekmel tecrübe ekmel vicdan...Zafer kazanmak için çalış hem dünyada ödül iste hem ahirette..
Duadan bağımsızım deme kulluktan bağımsızım deme "bu deistliktir"Allahın parçasıyım deme Allah bana hulül etti deme aynayım emanetçiyim de.Nirvanaya erdim de deme.Kulum hiçim de
Evet...Bu seçim de Hak-batıl arasındaydı...cumhur ittifakı ehl-i sünnetti
Zafer çalışanındır şifreyi çözenindir yani boşa gider çalışman şifreyi çözmediysen çünkü...Allaha karşı hiçim de ama Allah düşmanlarına karşı deme Nemruda diklen ateş yakamasın seni...hediye edilsin sana kuvvet
Zafer için hile de kullan...Hulül hilesini yok saysınlar şia tehlikesizleşir...evet..Dün moğollar hulülcüydü...Selçukluyu böldü ve beylikleri savaştırdı.İran hulülcüdür...Türkü türke kırdırır dün hz Hüseyin ilah oldu dediler İlah olamaz diyenleri öldürdüler.aynı iş tekerrür eder
Allah zaferi çalışana verir...yani şifreyiçözene çalışmaktan kastım bu.adam hülül inancıyla hırsızlığını gizledi.Değlse Timurbir hırsızdı...çalmam günah değil çünkü ben de bir ilahım dedi...cengizin hırsızlığı "Kutsal hırsızlık" görüldü...İran Mollaları zina yapar ama kutsallaştırmışlar zinayı Mut’ayı hak saymışlar İran mollaları da birer ilahcıktır...İnanca bak.bu din Allahın dini değil mollanın din koymasıdır...Timur ilah değilse hırsızlığı ganimeti...parayla affetmesi...papazın parayla günah çıkarması nedir...Kilise hüküm koydu Timur hüküm koydu İran mollası hüküm koydu...Allah da hüküm koydu denkler Allaha yani...hiçim de hüküm koyamam de ESMADIR ölçüm de nefsim değil de...İslam alimleri nefislerini İlahlaştırmadı ölçü olamaz benim nefsim dediiler esmayı terazi seçyiler...Allah terazi...esma terazi nefsim değil dediler esmaya secde bu anlama gelir...çünkü.Secdeli olsun nefsin...hiç olmalı secdesi ekmel olmalı.Faiz mensuhtur de...ve ben diyorum ama nefsime değil esmaya dedirtiyorum bağımlılığım kopmuyor.Faizden amaç kardeşlktir...hikmetsizdir müşrikten faiz al der ekmel ilim..yani esma...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.