- 368 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
Kendini Sev
Bir daha aynı gün, hafta, ay hatta dakikayı yaşayamayacaksın. Akrep ve yelkovan en adil düzenidir hayat çarkının. Durmadığı sürece başkasına verdiği şansı, sana da verecektir emin ol. Hayat yarışından erken çekilirsen seyircisi olursun olup bitenin.
Kendine fazlasıyla yetebilen olmalısın her zaman, her koşulda ve her yerde. İç ve dış yardıma muhtaç ülkelerin bir solukta çok gelişmiş ülke kategorisine yükseldiğini gördün hiç?
Çıkış yolu bulmak için mutlaka bir başkasına ihtiyacın yok. Kendi ruhunun derinliklerine tek başına inebilirsen oradaki cevheri enerjiye dönüştürebilmen an meselesi.
Ruhunu göçük merkezi ilan edersen enkaz altında kalmayı baştan kabul edersin. Oysa kendinin tek başına arama kurtarma timi olabilirsin. Başkasının el uzatmasını bekleme güneşi görmek, sıcaklığını bedeninde hissetmek için hamleden ürkme, cesaretten korkma.
Kendinle olan acımasız savaşa en kısa sürede son ver ve barış anlaşması imzala. Öncelikle kendini çok sev, değer ver, hatalarını kabul et ve affedici ol ki güzel yansıtabil kişiliğini.
Akışına bırakmak gerek bazen herşeyi. Yazdığımız gibi yaşayamayız. Öyle olsa ne kadar heyecansız ve sıradan olurdu hayat haksız mıyım?
Mutlu olma hakkını kullanmak için resmi bir prosedür yok. Kendini en iyi tanıyan olarak yap bir güzellik ve ömür boyu neşen bol olsun. Dediğim gibi bir kere geldik bu dünyaya çok da takmamak, takılmamak gerek. Hayatı zindan edersen kendine hep mahkum kalırsın. Kır zincirlerini ve güzel yaşa her anını.
YORUMLAR
Hani diyor ya şarkıda ''Bir insanı sevmekle başlayacak her şey.'' diye işte o bir insan ilk önce kendi olmalı seveceği... Zaten kendini sevmeyen insanların diğerlerini sevmesi de gerçekten zor. Önce kendine saygı göstersin ki insan sevgi de sonrasında onu tamamlasın... Kutlarım Aysel Hanım ...