- 219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kim kazançlı.Hz İbrahim mi Nemrut mu...
Kim kazançlı.Hz İbrahim mi Nemrut mu...
Allah Adildir...Hz İbrahimin ateşi söndü...ve cennet bir bahçe oldu...ama Nemrut...bir sineğe mağlup oldu.galip olan Allahın kuralıdır.Asa verilmese Musa musa olamazdı...Nuh gemi yapmasaydı başarılı olamazdı...hz İbrahim sahsi olarak kazançlı çıksa da savaşı güçlü olan Nemrut kazanmıştı.Kuralllarını uyguluyor yüce Allah...
Müslümanlara zulmedenler bu günde kazançlı değiller...ölümlerine bak.hepsi sineğe mağlup olan Nemrut gibiler...
El hakimdir Allah..."paraya kaka"diyen nankör müslümana zafer göstermez.kurallarına aykırı bu...
Ülküsü devlet olmayanlar.önce para demez önce sağlık der..Parası olmayan devleti yıkarlar...
Hak-batıl çatışırken tarafsız kalan münafıktır...ihlassızdır veya...
200 yıldır İslamma sırt döndük ekonomimiz de hiç düzelmedi...hiç kölelikten de kurtulmadık...düşmanımızla iyi olanlar idarecimiz oldular...
Köşe başlarını "bölücüler kaptı"bölündükçe bölündük...
Münafıklar böldükçe böldü ümmeti...
Münafık kim mi hz Aliye de hz muaviyeye düşman olan hariciler
Münafık kim mi hastane yapmak İsaftır der.TANIMLARI bozar.İkinci kadın zinadır der.Tanımları bozar.Banka faizi haramdır der...ev kredisi aldırmadılar millete...evler uçtu...ev sahibi olmak zorlaştı kiralar da uçtu...ehven-i şerdir ev kredisi demeliydiler...
Nesih mensuh şartlara göre elbise giymektir...Allah Rabtır...Rab ismi yenile kendini der..bozuklarını tamir et.tevbe et güzelliğine.ruhlar aleminde BELA demiştin Bozukluğu tamir et...asla dön...Faizin haramlığı iki müslüman arasındadır...Medine yoksa müslüman münafık belli değil bu haramlık da mensuhtur...
Doğru bilgiye erişilir esma öğretisiyle"Güneş dünya etrafında dönüyor"eğrisini attık"büyüğün etrafında dönülmeli"ADL sıfatı gereği
Türk ırkının etrafında dönmeli ümmet...en büyük etrafında dön ...der ilahi nizamdaki kural...dünya güneş etrafında dönüyor işte...
Tembel ve korkak mü’min cihaddan bahsetmesin...dünyayı sevme dersen müşrik dünya seni yutar...ezer..."Müşrik dünya yuttu İslam ülkelerini işte"ve hz İbrahim gibi bir muvahhid de yok ümmetin içinde...
Münafıktan İslam öğrenir olduk.işte...Her aracı şirke sebeb deme.ADL sıfatıyla kavga bu.eksi ile artı aynı mı.güzel ile çirkin aynı mı.Şeyh de aracı put da biri faydalı...Mürşitle Latı aracı diye suçluyor ve denk görüyor...esmaya sadakati var kulluğu var mürşidin.Latla bir mi...ey münafık...
Her aracı şirke sebeb deme.gdo’lu yiyecekleri çok mu yediniz..Fıtrattınız mı bozuldu.kalbiniz mi mühürlendi.aracının faydalısı var ey münafık ...ey harici...ey İrancı...
Evet...En güvenilir bilgi ,Allahın bldirdiğidir.esmanın öğretisidir...Tekdir Allah tektir ölçü esmadan başka ölçü yok...Kur’anı tahrif ettiler yani tefsiri tahrif ettiler...ve mensuh bilgiler var...münafıktır o bilgileri savunanlar da kurtul islamı münafıktan öğrenmekten artık...
Köşe başlarını "bölücüler kaptı"bölündükçe bölündük...200 yıldan beri İslamı artık esmadan öğrenelim...Münafıkların oyuncağı oldu İslam..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.