- 219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Öte yalnız .
Masal gibi bir nizamı kendi içre duygu ve hayallerle bütünleyicilik için hüsnde bulunan bir miras varsa o da yalnızlıktır.
Sosyal bir duygu ve hayalde kendi mirası olan yalnızlığı irdelemek için kendi dünyasına dönmek gerekir.
Yalnızlık; bulunduğu konumda feraset ve fâhm duygularıyla kendini okumaya yarayan büyük bir halkadır kendini kendi etrafında aydınlatan..
Bir güneş gibi kendi beyninin duygu ve hayal galaksilerin de bulunduğu etnisite yardımlaşmasıdır.
Vahid olma durumu gibi yalnızlıkta rol beslenen nizamı değiştirmek gibi kendi içinde başkasının hata ve kusurlarını önüne seçerken aynı zamanda kendi kendini yalnızlığa mahcup sayarak anlatma arayışıdır.
Anlatmak kendi gökyüzünde yalnızlığı kendisinde mutlu etme adayışıdır.
Vakıf olmak bu durumun insani boyutudur.
İnsan olmak yalnızlığa misafir kalarak kendi güneşiyle arkadaş olmaktır ve de kendi güneşinin gölgesinde saat gezdirmektir...
Bir varoluş felsefesi olarak evrensel den kendi aleminden başka dünyalara açılmanın adı ve de kimsesizlikten kurtularak ölümsüzlüğe doğru adım atmaktır.
Kendini soyutlamanın bir kanısı var ki o da kendi manasını bilme becerisidir..
Bu soyutlamada kendinde yatan öncül bir hedef değil kendini insanlaştıran gaye iken toplumdan kopmak bir dünyadır..
değersizleşerek öteki bir dünyada yaşamaktır kendini
Değersiz bir değer nasıl olur?
Yalnızlık insanı bütün dünyasıyla Tanrı’ya ulaşmak ise
Tanrı öyle muazzam bir ötekileşmiş dünyayı da içinde bulunduruyor ki
Kendin yalnızlığında güç kazanır güçsüzlük verir...
Gezgin imgeler ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.