- 462 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sokak Hayvanları Ve Yaşamı
Sokak kedileri ve köpeklerinin yaşamı Allah’a emanet. Çöplerden yiyecek bulup yiyebiliyorsa yiyor bulamazsa açlıktan ölüyor. Bazen durumu yerinde olan vicdanlı birileri çıkarsa yiyecek ve su veriyor, çıkmazsa o da yok.
Şu anda herkes geçim derdine düşmüş. Sokakta bir tane kediye veya köpeğe araba çarpsa kimsenin onu götürüp veteriner de ameliyat ettirecek parası yok. Zaten akşam saatlerinden sonra bütün veterinerler kapanıyor. Akşam saatlerinden sonra veteriner arayıp bulmak imkansız. Hayvansever hayırseverlerimizin el ele verip Türkiye genelinde bu işe bir el atması gerekiyor.
Bugün akşam soğan ve ekmek almaya gittim. Soğanın kilosunun ne kadar olduğunu sordum. Soğanın kilosu otuz TL olmuş, yarım kilo aldım.
Çıkışta karşıda yerde yatan bir kedi gördüm. Kediye araba çarpmış sanırım. Kedinin ağzından kan geliyordu. Yollarda da kan vardı. Kedinin yanına yaklaştım, kedi sanırım ayak sesimi duydu yardım ister gibi ayaklarını kıpırdattı.
Ordan ayrıldıktan sonra ulaşabilecek bir yer aradım ama ulaşabileceğim bir yer yoktu. Kediyi bir veterinere götürecek arabam da param da yoktu. Kediyi bir şekilde veterinere ulaştırsam tedavi ettirecek param yoktu. Çaresiz bisikletime binip evime geldim. Kaza geçiren kedi Allah’a emanet kaldı.
Yakuphan Kılınç
•İlk Yayın Tarihi: 18.04.2023 23:32, 23:40, 23:52 tarihinde ve saatlerinde üç bölüm hâlinde yayınladım. Yer: Sosyal medya
YORUMLAR
Sokak kedileri ve köpekleri önce Allaha emanet sonrada onları seven bir kaç duyarlı insana, maalesef böyle dostum...