- 294 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Aslında başka şeylereydi öfkelenmek sanki.
Belkisiz sadece yaşanan karanlıktaki sessiz bir kutru idi.
Tükenmeyen düşlerdi sıralanarak kelimelere eklenen.
Dünler sevgili ard arda düşünce oyukları yaratarak düşlerde sağlanan belki de kendince bir umuttu yaşamın içine dahil olan.
Belkisisiz yaşamın içinden eklenen düşlerle nefes alma korkuları vardı sağlanma uya nefes aralarına eklenen.
Sevgi düşleri arasında kendi kendine eksilen umutlardı kendi perişanlığına güç katmaya çalışan.
Dünler sevgili, sen düşleri ile nefes alma umutsuzluğun ile hayata meydan okunması idi bedensel yorgunluğa sebep olan.
Sen sevgili vaat ettiğin yaşam özverileri idi ardı arkasına kendince bedenen hükmeden.
Şimdiler büyük bir güç ile kendime hakim oldukça yaşamdan aldığım belki de nefret öyküsünü dağıtarak sevme zamanından kopuşmaktı aslında kendime güç ekleyerek.
Şimdiler sevgili sen düşleri ardına saklanarak yaşamın zayıf tarafı ile güç denemesindeyim.
Oysa vaat ettiğin tüm söyleşilere karışarak yaşama hüküm sürmem, yaşam nefesime güç katıyor.
dünler sevgili sen adınla nefes almalarımı eksilterek, sadece eksik kalan düşüncelerimi arıyorum.
sözlerin unutulamaz zamanlara düşüyor kendiliğinden.
yaşam her anın ardına düşün özlemlerle var oldukça insan yaşama güçleniyor.
İyi ki vardın iyi ki sen düşlerine saygı gösterdim.
Mustafa yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.