EY TÜRK!..
Hani derede bir zamanların yiğit devrimcileri?
’’Kahrolsun emperyalizm’’ diyerek sokaklara zafer aşkı tatdıranlar
’’Ne amrika, Ne Rusya, Ne Çin; her şey Türklük için’’ diyen bozkurt yürekli ülkücüler
ALTINCI FİLO MEMLEKETİMİZDEN DEFOL!!! diyen cesur yürekliler?
Şimdilerde Devrimciyiz (!) diyenlerin Amerika’nın, İngiltere’nin, Avrupa’nın kucağına oturanlar, siz mi devrimcisiniz, yoksa köleleştirilmiş uşaklar mısınız?
Ülkücüyüz diyen dangalaklar, Şeriyat isteyen İslamcı (!) yobazlar, nerede kaldı sizin mertliğiniz, adamlığınız, güya emperyalizme bayrak açmışlığınız (!) nerede kaldı. Mücadele bayrağını ayaklar altına aldınız! Topunuz bir SİNAN OĞAN etmezsiniz!
Yukarıda saydığım 5. yolun askerleri, tarih sizden hesap sormadan önce Türk milleti hesap soracak! Bu ülkeyi karış karış pazarladınız, pazarlamaya devam ediyorsunuz!
Şunu unutmayın!
O kirli saraylarınızı 40 yiğit KÜRŞAT yıkacak!
Ölsek de, sizin saltanıtınızı sonlandıracak destansı mücadelemiz gelecek nesillere bayrak, sancak olacak.
Üç kuruşa kendini satanlar saltanatınızı bitirecek Bilge Kağan, Alparslan, Fatih, Mustafa Kemal ruhu.
O gün gelmektedir!
Siz Armegadon’a su taşımaya devam edin!
Ne kadar Türk düşmanı varsa iş birliği yapın! Bizansın otağlarını başına geçiren ecdadımızın asil mayasından olan Türkler vardır ve onların ordusu ile Amik Ovasında kurtuluşa imza atmaları yakındır!
Hainler, alçaklar bu kutlu ülkede sizlere yar olmayacak.
Türk’ün ülkücüsü, Atatürkçüsü, devrimcisi, Hacı Bektaşi Veli nurunu taşıyan gerçek Muhammet, Ali aşkı yaşatanlar birleşecek!
Türk yürekler toptan atacak!
Ey Türk!
Zaferler elde etmek için sefere çıkma vaktı!
Haydi kol kola yürüyelim
Bahar çiçekleri açtıralım
Yürü, huzura erelim!
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Ölsek de, sizin saltanıtınızı sonlandıracak destansı mücadelemiz gelecek nesillere bayrak, sancak olacak.
Üç kuruşa kendini satanlar saltanatınızı bitirecek Bilge Kağan, Alparslan, Fatih, Mustafa Kemal ruhu.
O gün gelmektedir!
Yüreğinize sağlık Direniş hocam
Saygılarımla.
direniş
var olasın
sevgi ve selamlarımla uzaklardan