- 328 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hudeybiye antlaşması mı yapalım...sizinle
Hudeybiye antlaşması mı yapalım...sizinle
Hz İbrahimin inşa ettiği Kabeyi...onun ruhunu o günün müşrikleri bozmuştu putlarla Kavka kçaçınılmazdı artık...sizde caminin ruhunu bozdunuz cami duvarına işediniz...Ülkemin kötü insanları...
Hudeybiye antlaşması mı yapalım aramızda değerlerime saldıran ülkemin insanları."baş örtüsüyle "sarıkla buraya giremezsiniz"diyenler
İşte Pkk batının askerleridir haçlı askeridir...İran da Fransadır...Suriye rus yanlısı ama pyd ye sınr koymaz çünkü Türk düşmanıdır...
iişte küresel güçler...ekmeğimize suyumuza saldırıyorsunuz size ne yapalım...
Evet...Su ve gıda sorunu var...Ya REZZAK diyelim ACINDAN ölen mi var dememeliyiz artık...
ABnin petrole ihtiyacı vardı Osmanlıyı yıktı...ABnin saldırıları bitmez.Haçlı seferi bitmez.ezerler güçlü olalım.satılık olma...dik dur yani...
Evet...Malın şükrü zekattır...Müşrikten farkın olsun mal kazanınca müşrik de seviniyor...sevin ve sevindir..ve cihada harca makamın şükrü de var...
"İçimiizdeki beyinsizler "size ne yapalım...
"Mûsâ tayin ettiğimiz vakitte buluşmak üzere kavminden yetmiş adam seçti. Onları o müthiş deprem yakalayınca Mûsâ dedi ki: “Ey rabbim! Dileseydin onları ve beni daha önce helâk ederdin. İçimizdeki beyinsizlerin işledikleri yüzünden bizi helâk edecek misin? Bu iş, senin imtihanından başka bir şey değildir; onunla dilediğini saptırır, dilediğini de doğru yola iletirsin. Sen bizim velîmizsin. Artık bizi bağışla ve bize acı! Sen bağışlayanların en iyisisin" (Araf/155)
Bize bu dünyada da âhirette de iyilik yaz! Şüphesiz biz sana yöneldik.” Allah buyurdu ki: Azabıma dilediğimi uğratırım; rahmetim ise her şeyi kuşatmıştır; ayrıca rahmetimi Allah korkusu taşıyanlara, zekâtı verenlere ve âyetlerimize inananlara yazacağım.(Araf/156)
Eksik beyinlilerle kavgamız var 73. fırkaya saldırıyor herkes...ülkemde de...bu imtihan hz Ademden beri var...cihad için zengin ol...hz Ebu bekir ol...köle kurtar...
Küreselciler sömürme derdinde...ülkem hz Ebu bekir ol...kardeş ülkeleri de koru...
Fatih olmak ne mi...Birleştiriciliktir...fitne çıkaranı fethetmektir...Bazılarının hiç, terörü,katili,islama saldıranı, müslümana iftira atanı,pkk lıyı bölücüyü...yargılayacağız dediğini duydunuz mu?
Bir sarıklıyı tranvayda yuhalıyorlardı..git bu ülkeden diyorlardı...pkk lıları destekçilerini ihraç edin önce ben de gideceğim demesini bekledim...
Zengin olmayan imanlı yani 73. fırkalı ezilecektir ahir xamanda ve fakir olan ülkeler de aman zengin ol...Ah bizi zenginlikten soğutanlar...ince çöp gibi saman çöpü gibi kırarlr bizi hala zenginliğin suç sayma...Allah gani örtüş Allahla Adam "ahir zamanda müslümanlar zengin olacak" diyor ve zenginliği suçluyor...esmanın-Kur’anın ekmel tefsiri tek ölçü örtüşüyor mu Allahla...Allahla örtüşmene zarar veren mealler tefsirler 73.fırkaya ermene engeldir...
Adam günah işliyor şeytanı suçluyor...73.fırkaya aşık ol...şeytan da 73.fırkaya saldırdı uzaklaştırıldı kovuldu...
Erkek-kadın gece-gündüz bir birine bağımlıdır zıtlar eksiktir...müşrik-mü’mine bağımlı...mü’mini sömürmek için üstün olmalı müşrik
Eksik ekmele saldırır...şeytan eksikti hz Ademe saldırdı...73. fırkaya saldırılıyorsa evini barkını satın al uzaklaştır o şeytanları ezanlardan kaçmaz o beyinsizler...
ABD ve AB suriyeden kaçtı...Rusya korkusuyla Karadenizden de kaçtı..Türkiye de Akdenizden de kovar...Oh be her şey güzel olacak...
Eksik ilimliler korku ve kuşkudan bağımsız olamaz...Allahın külli iradesinden bağımsız değil ABD...ABD’den korkan...eksik ilimli...zengin olalım değilse ezer bizi Ahir zamanda mü’min zengin olmalı değilse ezilir...imtihanın zengin olman içindir
Güçlüler ekmel güçlü olan Allahı hatırlatmak için musallat edilir...corana da ABD de musallat oldu bize ama ikisi de zayıf şimdi..
Geceden rahatsız olmayan gündüzü aramaz...kuzey kutbunda altı ay gece var ama rahatsız değil..hicret etmiyor. negatiflik hayatı
Bok böceği de böcek arı da ama görevleri farklı sevgimiz de farklı Allahla örtüşmeliyiz çünkü... ekmeli seçmeliyiz adl sıfatı bu
Allah bu millete bir daha,alnı secdesiz dili Kur’an’sız ,Göğsü imansız lidervermesin 73. fırkaya hicrete zorlar ülkemin beyinsizleri...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.