- 241 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ehl-i sünnetin savunulamaz olan fetvaları....
Ehl-i sünnetin savunulamaz olan fetvaları...
Esmadan başka ölçü yok...esma ile kavgası olan bir fetva sızıntıdır...Şeytandır zararlıdır Korunamamış Ehli sünnet ve zina ehli bozmuş ehl-i sünneti de...yani Şeytan eksiklik bozmuş ehl-i sünneti de...
Adam 6 yaş kız için evlilik yaşı diyor...erkek ailenin reisi diyor...esma ile kavgalıyı reis etmez İslam ilim ekmel mantık fıtrat...
Kızın miras hakkı eşittir erkek kardeşle...ADL sıfatıyla kavgası var bu fetvanın...çünkü esma ile kavgalı erkek kardeş kardeş değildir...neden ilim onu ödüllendirsin...esma onu ödüllendirsin...
Esma ile kavgalıya esma ceza keser...
Kadının saçı uzun aklı kısa ...eksik bir ilmin ürünü...nice saçı uzunlar erkeklerden alim hz Aişe alimdi...alim üstündür ölçü esma çünkü...esmayı ölçü seç değilse müşriksin...ölçüyü ikiledin ...Kur’an bile esmayla kavga ettirilse delil olma hakkını kaybeder...73 fırka oluşur kur’an ile...ama esma ile tek fırka oluşur...günüm de şehadetlilerin çoğu 73 .fırkaya ermemiş...yani müşrikler...
Ben vatana düşmana değil ona oy verene daha da düşmanım ...onun gözünü taht hırsı bürümüş ya senin.sen farkındasın bunun vatana ihanet eden hırslı kendini tanıyamıyor belki uyarsana...
Fatih olmak ne mi.Fitnenin kaynağını fethedendir Yavuz olmak ne mi...ümmeti birleştirmektir.Ordusunu birleştirmek için kullanmaktır
Fatih olmak ne mi.Fitnenin kaynağını fethedendir.Suriyeyi böldüler İranı ırakı Türkiyeyi.Ümmeti bölenlerin başını ez.hatta ele geçir...
Allahtan başka ölçü yok...alim sıfatından payı azdır esmadan payı azdır bozguncunun fıtratı aklı vicdanı eksiğin...deneyimi eksikten eksik din çıkar..70. fırkadandır o...şehadetinin etkisi yok ...binkere tevbe etse bin kere bozuyor...o şehadetin etkisi yoksa kıymeti de yoktur eksik şehadetlinin yeri cehennemdir...şehadetini yenilesin...
Esma aşkına tevbedir tevbe...
Ehl-i sünnetin savunulamaz olan fetvaları...var savunamıyorsam o fetva eksiktir yani şeytandır yani zararlıdır...ehven-i şer de değildir zararlının ehvenini seç...73. fırka esmayı ekmel akılla ekmelvicdanla ekmel fıtratla okuyandırekmel akıl ekmel fıtrat nuru Muhammediye aittir...payın az ise nuru Muhammediyeden...şehadetin de imanında eksiktir...Allahın esması sana az sudur etmiş evliyaları şeytan gören...müşrik diyen...evliyanın savunamadığına o fetvaya o öğüde lanet olsun...her evliya müceddiddir...yani ekmel tefsirdir ekmel teksir için ekmel akıl ekmel vicdan elzem adam 6 yaşındaki kızla evleniyor...ekmel mi bu Allah şafidir...sıhhate zarar veren bir şey eksiktir eksik dindir eksik öğüdü ekmel saymak ise şirktir...iki din oluşur çünkü euzun esmaya ekmel aşk değil...
Ehl-i sünnetin savunulamaz olan fetvaları...var...6 yaşındaki kızla evlenen kaç evliya var...asrın müceddididr evliyalar peygamberde gördüğünü göm o asra...o şartlara...şartların değişmesinin hiç mi önemi yok adl sıfatı var der...ama çiğneme adaleti...
Esmayı çiğnemekse sünnet sandıkların mensuhtur...ölçü her asırda esma olsun sünnet sandıklarını esma nesh eder...çünkü esma =Allahtır...ayeti hadisi icmayı kıyası esma nesh eder...Kur’an tarihsel midir tek esma tarihsel değil...Kur’an tarihseldir evrensel değildir...totem yapma deveyi ...balıkla meşgul toplum balığı anlasın Kur’an deve demiş diye deve aramasın...Koyuna melek der bizim köylüler...peygamberin devesi farklı ama koyun da melektir...ashab-ı kehfin köpeği hariç ama balıkta melektir balıkçıyı koruyor besliyor ...vasile oluyor yani...
Ehl-i sünnetin savunulamaz olan fetvaları...var...evliya ölçüdür peygamber ölçüdür ama Kur’an ölçü değildir...Kur’an 73 fırka oluşturuyor çünkü 73 merdivenli ilim merdiveni bir basamağı şeytan...ilmin en ekmeli ehl-i sünnet...ve onada şeytan eli uzanmış...o eli evliyalar asrın mücdehitleri kırara..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.