- 453 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Saliha İNAN Yazdı...
www.baskenthaber.org/sahipsiz-mektuplar-3/
SAHİPSİZ MEKTUPLAR -3
Kalbine kelepçe taksam ne çıkar, aklın/ aklım kalbin/ kalbim ise;ellerin diyorum ah ellerin! o sonsuzluğa uzanan ellerin/ ellerim ve sen neredesin sevgilim,hani toprağa değse çiçek açar gökyüzüne uzansa aşkına yağmur yağar havaya değse sevgi rüzgarı suya değse huzur peki topyekûn aşkına devrilen sözlerin hani yadına düşen hasret yanlızlığın /yalnızlığım yazdığım kadarını okuyor ve huzur aşinası ruhun ile bir yerde bekliyorsun, belki de! kimbilir elbette sanadır her yazım "sen kimsin o da meçhul" amma velakin hani o sonsuz mutluluğa sarılan ellerin hayalden öte gereğici nerede? aşk-ı derun hayal sevgilim...
Güneşi başında günlere yürüyorum içimdeki bitmez umut dolu yüreğime tutunuyorum...
Mektuplar itina ile hayal siluetine yazılıyor hani diyorum gıyabında bir mektupta sen yollasan kim olduğunu bilinmezlikler için bilinse ve bir gün sen geleceksin diye bir bekleyiş desen değil. Zamansız değil zamanı sevginin eksiği fazlası yok değil mi?.. Ya vardır ya yoktur elbette varlığına yazılması gereken gerçeğe dönüşmeli düşlerimiz sevgin ve sevgim ile geçmeli mevsimler...
Yazarak nereye varacaksın deseler sevgili yürüyerek biten yollara varacağın yere götüren ayaklar ise şahsım yazarak ruhuna dokunmadan okunmadan sevginin makul hakikatine ulaşılmaz elbette bizler okuyarak anlamayı anladığımızda empati yapan insanlarız elbette yazarak ulaşmalıyız ve okuyarak konuşarak anladığımızda başlar sevginin saygının yaşamın ve yaşamanın hakkikatli kaynağı bu değil mi?..Anlamak marifetli iştir demişti yaşam ustaları ömrümce sevginin ve sevgisizliğin insan üzerinde değişimini izlemek düştü payıma elbette almadan vermek gibi bir eylemde bulunmak zor verdiğin kadarını al fazlası zarar diyor yaşam ustaları hakkikaten sevgili hayalim bir adımın doğruluğunu ölçer bir pay biç hayatına bak bakalım bu bakış açısı ile ölümlü kalımlı dünya neler gidecek toprak altına ölümden korkmuyorum biliyormusun sevgili hayalim?..
Neden dersen hiçten hiçe çünkü ölüm doğum arası bir hayatı basit yaşamak gerekirken insanlar insanları basitleştiremez basit olan yaşamı basit yaşamak öyle değil mi?.. Sevgi kadar kutsal bir duygunun olduğu şu çağda sevgi ile yücelir ve yüceltir varlığız. Hiçliğimi kabulüm varla yok arası bir hayat için neden boş şeylerin peşinde değilim hiçten hiç düşünmüş olduğunu düşünüyorum.Sevginin saygının empatinin olmadığı bir hayat düşünüle bilinir mi?.. Tabikiii hayır dediğini var sayıyorum, eşyalara ve çevresel faktörlere değil insana, doğaya,canlılara, baktığı herşeyde iyi düşünen ve genel görüşlü iyimser pozitif bakışı ile gönüllere değer veren insanları seviyorum sevgili hayalim ve şu yüreğimdeki düş ülkesinin sahibi buna sahip olması için bu destansı hayallerim elbette gelmelisin ve başlamalı bu sonsuz sevginin saygının hakikatli gerçeğine yazılmalı kelamım..
İnan sevginin gücüne berceste ve sarıl senin ile dolu hayallerime yoruldun /yoruldum
ama bak!" öz göğüm gönül gözüm" nefes alıyoruz değil mi?.. Gülen gözlerin gülen gözlerim sevgi dolu kalbimiz ağlasakta yaşıyoruz gülsek de üstündeki dünya yükü değil dünyanın üstünde bir yüküz! aynı gökyüzü altında nerede olduğunu dahi bilmiyorum. Geleceğin günüde inan ama bir gün mutlak gökyüzü yeryüzü aşkına gökten şimşek hızında indiğin günleri müjdeler mi ? kuşlar Kehribar yaşım kaç olursa olsun sevgili hayalim seni senin ile yaşayıp yazmak yada senin ile yaşlanmak düşsün ömrüme. Baki selam güneşim, öpüyorum asil yüreğinden sevgili hayal/ hayalim...
Saliha inan
26.02.2023
Tablo Ressam Resmiye Ciloglu ’nun ellerinden Ilhamınız kadim olsun hocam çok teşekkür ederim.