- 230 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur..
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur..
Allah adl sıfatlıdır hakkettiğini yaşarsın...
Zekatı yaşatan bir ülkeye galip gelecek bir düşman yaratmadı Allah..Allah halifeliği esmaya hadim olana verir.Zaferi de.Tekniği de
Hz Ömer iki imparatorluğu yıktı İslam sayesinde...Ve İzzet İslamdadır "...dedi.
İslamdan soğuttular terakkimize kelepçeler vurdular ve İslam ülkeleri terakki edemeyince de İslamı suçladılar...
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur..
Evet hz İbrahimi ateşe karşı korudu...Vehhabtır Allah...ömür hediye eder sevdiklerine...
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur..
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur...Vehhabtır Allaha...
Rıza için yaptığın her şey güzel.Pehlivanlık da kasaplık da...Her hal güzel darlık da bolluk da...Mal da makam da.Çünkü Allah adl sıfatlıdır...rıza için yap yaptığını rıza için yapmazsan Allahtan ödül bekleme...
Petrol bombası bu depreme sebeb oldu mu...ADL sıfatı var Allahın.El Hafız sıfatına hizmet etmezsek asiler çoğalır...
Namazlarımız oruçlarımız sıkıntılardan korur mu bizi...evet...Zekata ve esmaya sarılalım...ekmelleşelim...Beka meselemiz kalmasın...Allah ekmeldir ekmelliğe katkısı olana ömür hediye eder...sılahi rahim de bulun ömrün uzar...Kader değişmez ama değişmiştir...kaderin son hali değişmez sadece...
Resulullah efendimiz, gazalarda ve sıkıntılı zamanlarda, muhacirlerin fakirleri hürmetine dua ederdi. (Tergib, Taberani, Ebu Nuaym)
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur...cehennemden de korur...
Allah Kamildir kemalata hizmet edenlere korumasını hediye eder...ve acıları cennet ödülüne sebeb kılar...Kemalata hizmet edenle şeytani işleri seçenler hiç bir olur mu
Resulullah, Eshab-ı kiram ve Tabiîn ile, bunlar öldükten sonra da Allahü teâlâya tevessül etmek, yani bunların hürmeti için dilekte bulunmak caizdir. (Hadika) çünkü sevaptır onları sevmek...onları ilahlaştırma değildir bu sevgi...ama "Oğulluk" verirsek kilise gibi şirke sebeb olur...sevgi sevap da kazandırır şirke de sebeb olur...aracı kılmak başka şeydir...sevmek başka şeydir...sevmek sevabtır...aracı kılmak şirktir denilmiş ama bu sevgi belirtmektir...sevilmeyi öğütlemektir...Her şeyin kaynağı Allahtır ama cennete girmek namazdandır...namaza böyle bir kıymet ve etkinlik verdi Allah peygamber sevgimize de kıymet verir...
Allah ihlaslıyı Şeytana karşı korur..Bu Adl sıfatının sudurudur Müşrik etmez...Ben de adilim demek kuluk demektir şirke sokmaz...kaynağım sahibim denkim deme ...müşrik olmazsın...
İmam-ı Birgivi, şu hadis-i şerifi naklediyor:
(Bir müminin kabrini ziyaret ederken, yâ Rabbi! Muhammed aleyhisselam hürmetine, buna azap yapma denirse, Allahü teâlâ kıyamete kadar azabını durdurur.) [Etfal-ül-müslimin] denktir deme...Allaha denk yok hiçtir bütün yaratılanlar ama adl gereği eşit kıymette olması mümkün değil ADL sıfatına hizmete şirk demeyelim...Hz Muhammet bana denk ...deme...ADL sıfatına asiliktir bu...
ADL sıfatına asilik yapma müşrik olurum korkusuyla...
Ölü veya diri olan bir Velinin veya bir Nebinin ismini söyleyerek, bunun hürmeti için dilekte bulunmak caizdir. (Bezzaziyye)
Hazret-i Ömer, tavaf ederken, Hacer-ül esvede karşı, (Sen bir taşsın, bir şey yapamazsın, ama Resulullah öptüğü için, sünnet olduğu için seni öpüyorum) dedi. Hazret-i Ali, Resulullahın, (Hacer-ül esved, kıyamette insanlara şefaat eder) buyurduğunu ben işittim dedi. (İbni Hibban)
İslam esmaya hadimliktedir...mezhep görüşlerinin buna engel olmasına engel ol...esmaya hadiliktir İslam...şeytani mezhepler var 73 ffırka var esmanın aşkındadır hizmetindedir İslam..
Evet...İslam esmaya hadimliktedir.
Şah Veliyullah-ı Dehlevi hazretleri buyuruyor ki: Allahü teâlânın şeairini sevmek demek, Kur’an-ı kerimi, Peygamberi, Kâbe’yi ve Allahü teâlâyı hatırlatan her şeyi, evliyayı sevmektir. (Eltaf-ül-kuds)
İslam esmaya hadimliktedir.
Bekara suresinin, (Meleklere, “Âdem’e karşı secde edin” dediğimiz zaman, secde ettiler. Yalnız İblis secde etmedi) mealindeki 34. âyet-i kerimesi, Hazret-i Âdem’e tazim olunmasını emrediyor. Şeytan, (Allah’tan başkasına tazim edilmez) diyerek, bu emri dinlemedi. Hazret-i Yusuf’un ana babası ve kardeşleri de kendisine secde ederek saygı gösterdiler. Allah’tan başkasına saygı, tazim putçuluk olsaydı, Allahü teâlâ, sevdiği kullarını anlatırken bununla övmezdi. Eshab-ı kiramdan hicri bin yılına kadar, evliya çoktu. Herkes bunları ziyaret ederek bereketlenir, dualarını alırdı. Cansız eşya ile bereketlenmeye lüzum kalmazdı. Hiçbir âlim buna mani olmadı. (Ed-dürer-üs-seniyye)
İslam esmaya hadimliktedir.
Hazret-i Ebu Bekir’in kızı Hazret-i Esma, Peygamber efendimizin hayattayken giydiği bir cübbe çıkarıp, (Şifa bulmaları için, bunu hastalara giydiriyoruz) dedi. (Müslim)
İslam esmaya hadimliktedir.
Peygamber efendimiz abdest aldığı zaman, Eshab-ı kiram, onun abdest suyuna dokunmak ve düşen bir kılını almak için yarışırlar ve bununla bereketlenirlerdi. O da bu hareketlerini kabul buyururdu. Hatta mübarek başını tıraş ettiği zaman, bereketlenmek için, mübarek saçını, Eshabı arasında paylaştırmasını Ebu Talha hazretlerine emrederdi. (Buhari)
İslam esmaya hadimliktedir.
Yağan yağmur hürmetine diye de dua etmek caizdir. Rahmet-i ilahiyye alametidir. Günahsız bebekler hürmetine diye dua etmek de caizdir. Yenilen yemekler ve nimetler hürmetine demek de caizdir. Sevileceği sevmek görevine sarılmaktır bu...denklik verme değil ki...şirk olsun.Bunların hepsinde mazruf önemlidir. Mazruf, zarf içindeki mana demektir. Vasıtalar söylenerek, Allahü teâlâdan istenmektedir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.