AYIKLA PİRİNCİN TAŞINI
Masallar hep mutlu biter derler.Mutlu bitmediğine göre sonuç masal değil.Başlangıçta tekerlemeler söylenildiğine bakılmasın.İçinde kurtla kuzu da yok.Yalnız derin bir sızı var.
Aynı gemideyiz denir ya..Gemiler de farklı.Kimi sığ sularda yol alır.Kimi denizin ortasında kalır.Kimi de okyanusta belasını bulur.Ne olursa mazluma ve masumlara olur.O da saflığının mükafatı.Her şeyin bir hikayesi var.Hikaye yazanlar olduğu gibi ,yazılan hikayeleri okuyanlar var.Hikaye okuyanlar yazanların durumunu tahayyül edemezler.O yüzden kazanımlar yüzeysel olur.
Hikaye ile birbirine benzetilmesine rağmen bir de öyküler vardır.Gerçek hikayelere öykünerek ortaya çıkarılan modern yapıtlar.Yani beğendiklerinden esinlenerek -mış gibi yapmak.Gerçeğini özümsemeden -mış gibi yapanlar tökezlemeye mahkumdur.
Romandan hiç söz edemiyorum.Zira hikayeleri olmayanlar birleşimlerinin izdüşümü olan romanı vücuda getiremezler.Yani akıp giden hayata güç yetiremezler.Sayısız denemeler ile ancak fantastik kayıtlar tutarlar.Sonucun da da hapı yutarlar.
Türleri ve familyaları özümseyerek konuları irdeleyip, açıklayıp yaşını başını.Ayıklamalı pirincin taşını.
YORUMLAR
Anlam dolu doğruları dosdoğru söyleyen yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum.
Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum.
Artık sözün bittiği yerdeyiz!
Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman...
Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏
Milletimizin başı sağolsun. Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin.
Sonsuz selam ve saygılarımla.