- 411 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
BAŞIN SAĞ OLSUN TÜRKİYEM
Bu kadar sorumsuzluk,bu kadar ayrımcılık böylesi bir günde olmaz arkadaşlar...Vatandaş kendi işbirliği ile deprem bölgesine yardım topluyor bu topladığı yardımları kendisinin götüremeyeceği gibi bir yerde toplanıyor..haliyle belediyeye haber verip alınıyor araçlara yükleniyor,haliyle belediye üzerine kendi belediyesinin ismini yazıyor..yok efendim buradan böyle geçemezsin,peki nasıl geçecek bu araç kontrolden,bu afişi kaldırıp valilik ismi yazılacak ve öyle geçeceksin..iktidar belediyesi geçer,muhalefet belediyesi geçemez...
Allah aşkına neyin hırsı bu amaç burada siyaset gözetmeksizin vatandaş yardım yapıyor..Adana ve hatayda afat ekipleri belediyenin ekiplerini çalıştırmıyor,yok efendim biz yapacağız çalışmayı,,,siz neyin peşindesiniz ya vatandan bir can kurtarmak için varını yoğunu ortaya dökmüş imdst çığlıklarını duyunca kafayı yemiş yok efendim siz çalışamazsınız, ne diyeyim allah sizi bildiği gibi yapsın bu düşüncede olanları allaha havale ediyorum...Milleti aptal sanmayın, çıkıp birde televizyonlarda ortak yayın yaptırıyorsunuz,bırakın televizyonlar görüntüleri yayınlasınlar,,hataya iki gün yadım gitmemiş vatandaş kan ağlıyor hangi kanalda yayınlandı,,yayınlanamaz biz ne yayınlarsak sizde aynı yayını vereceksiniz..hani nerde kaldı basın özgürlüğü..amaç ayrı yayın yapan kanalları hain ilan etmek..biz görüyoruz biz biliyoruz vatandaş olarak...
Birileri makam ve mevkisini korumak adına vatandaşa yapmadığı eziyeti bırakmıyorlar.
Kanayan yaralarımızı kanırtıyor daha çok kanatıyorlar
Yandaş medyanın sözde yazarları gerçekleri yazamıyorsanız bırakın o kalemleri kırın def olup gidin!
Enkaz altında canlarımız var diye vatandaş kan ağlıyor,,adamı olan iş makinasını alıp götürüyor..sesi çıkmayan gariban vatandaşda bekliyor..
Onlardan bir ses, bir soluk duyabilmek için milletçe çabalıyoruz,nefes almaya çalışıyoruz..
Siz neyin gürültüsündesin,neyin peşindesiniz..
Bırakın bari böyle bir günde gerçekci olup vatandaşa hizmet edin
Acının siyaseti mi olur,böyle davranarak
siyasi rant elde edebileceğinizimi sanıyorsunuz?
Herkes birbirini uyarsın bunların gözü kararmış..
istediği gibi yazıp çizip kendileri oynuyorlar..
Kendiniz beceremiyorssnız bırskın yardımcı olanları engellemeyin..
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYEM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.