- 396 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Dünlerdi yaşamımıza umut ilave eden.
Tek başına düş kurmakmış meğer, düşlediğin yüzle konuşarak geçen zamandır aslından ömre uzayarak uzun yıllara doluşacak.
Aslında en zor düşüncelerden kopuşmak oldukça zor olmasına rağmen, çaresizliği geçiştirerek uzanmaktır sevgili sözlerini derin uykudan önce sıralamaya.
Oysa dünlerdi sevgi adına nefes alırken, kendi yalnızlığını sakınarak kendine, yaşamın oldukça zorlanacağını hesaba koymamış olurken, kendi kendine güç kullanarak yaşam zorluğu yaşanmış olurdu şüphesiz.
Dünler sevgili dünlerdi yaşamımıza umut ilave eden.
Şimdiler geçmişin ezik zamanlarını unutmak istedikçe, kendi kendime yaşam savaşışı verir oluyordum.
artık çoğul yaşamların kısmını yaşanmamış düşleyerek, yaşamın içinde kendi varlığımı kendime hak ediyordum.
Şimdilerde geçmişin varlığını hiçe sayarak nefes alma çabalarında varlık savaşı vermek de oldukça derin güç gerekiyordu ki geçmiş sevgiyi unutmaya güç sarf etmemden artık vaz geçme zamanlarımı yaşamış olmam garip bir ruhsal yapımdaki iç huzura ulaşmış oluyordum.
artık yaşam kararsız düşler kurmakla yaşamı gerektiriyor belki de?
Mustafa yılmaz
Kanal yolu düş kurması.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.