- 324 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allahı eksik tanıdım de...
Allahı eksik tanıdım de...
Vahdet var...Allah bu sistemin kaynağı sebebi yaratıcısı sahibi merkezi...sudur eden yansıyan ama zatı sudur etmedi...vücudu sudur etmedi parçalanmadı hep kesretten uzak kaldı yani...zatından gayridır esması o sudur etti.zatı sudur etti yansıdı sanma
Paganlar ilah enerjidir der.Eksik tanımak bu Adem ile manevi çiçeklerin merkezidir Allah de.Meleklerin şeytanın görevlerinin de kaynağı Allah de.sudur eden eylemlerin hallerin düşüncelerin ilmin duyguların kaynağıdır yaratanıdır Allah de esmanın kaynağı Allah de
Deprem duamız yok işte deprem oldu...haarb tekniğimiz yok suçumuz bu...hz İbrahimi ateş yakmadı çünkü Allah Vehhab...ihlaslıyı korurum der Kur’anda Allah
Adam şeytana ilah dedi...merkez demez ama... merkez olmayana Allah deme ilah de...şeytana da güç verildi dedi Kur’an...şeytan mememur...demiş olursun...İlahlar bir memur çünkü kaynak değil...şeytan Allaha muhtaçlığını belirtti...Gücün emanetçiiyim dedi...La ilahe ...ilah yok...merkez yok.emanetçi ilahtır.merkez iki olmaz bir beden de iki beyin olmaz...ama ilah olur emantçi olur...İnsanı tanı uzuvları tanı ama idare tektir...merkez tektir...
Allahı eksik tanıdım de...
Esmayı buda ma..."kilise "oğul"inancıyla esmayı budadır...emanetçiyim de merkezim deme parçayım deme çünkü zatı parçalanmaz...çünkü...zatı parçalanana güvenilmez çünkü zatı parçalanan "el-Hafız "olamaz çünkü...
Allahı eksik tanıdım de...
Dünyada dört devlet var...diğer devletler mandadır...Mandılığa zorlanılmakta diğer devletler...asker köle o devletler...İdare bir yerdendir...uzuvlar vardır ama beyin birdir...zatı parçalanmaz Allahın zatı parçalanırsa idare bozulur.Yaratıcı ve merkez tektir emanetçiler askerleri çoktur...devlet idaresini inceleyince insanlığın inceleyince sistemi anlıyoruz.Allahı ve sistemini anlıyoruz hz Adem ve şeytan merkez değil."oğul"mümkün değil.şirket de aile de bir birliktir ama ekmel bir vahdet değildir ekmel idarecilik tek yetkililikte ...eksiktir koalisyonculuk sağlam hükümet değil bunu yaşadık...hüküm tek kaynaktandır...ama hz Muhammet de halifedir...hz Ademe secde yani Allaha secdeye askerliktir...hz Muhammet nuru muhammedi...yaradılanın imamıdır...imama secde Allaha secdeye hadimliktir...
Allahı eksik tanıdım de...
Şeytana Allah denemez hadi iyilik yapsın bağımlıysa...bağımlıdır sadece ilah.evet...Şeytan manevi ateştir.yakıcıdır cehennemdir...hz Adem manevi topraktır.manevi çiçeler vardır gıdalar vardır saadet sebebidir çiçek sebebi...
Bu vahdet sisteminde.sevdiğini Allah için sev secde bu itaat bu Hz Muhammet yaratılanın ekmel gözüdür kulağıdır aklıdır vicdanıdır
Allah deme merkez deme kaynak deme sahib deme bağımsız deme bu sistemde ki vahdeti anla.İmam ve cemaat.Asker komutan kim bil
Ağaç bağımlı güneş bağımlı uçak bağımlı bağımlıya merkezlik verme der akıl yıldızlar doğup batıyor merkezlik verilemez.doğaya da
Şeytan ve şeytan ehli bu sistemde bağımlı...Depremin de kaynağı Allah.Yağmur Allahtan.Bağımlıya kaynaklık verme der akıl
Derdi para olanın fiyatı ucuzdur. Derdi devlet olanın bedeli ise candır. Satılıklardan devletimizi milletimizi sen koru Allahım
Allah "Ben"diyor şeytan da..."ben"diyor..."Allah enel-hak"diyor Hallac da.şükür için söyle.şeytan "ben"dese şükretmiyor.iki"ben" amaçta farklı
Dua ne mi zarar mislinden dir dua...Haarb tekniği ile olan depreminde kaynağı Allah.Eğer şeytan ehlinden zengin olmazsan fakirlik kutsal dersen "Fakir Muhammet"dersen haarb sistemi ile yok ederler.
Ekmelliğe kavgalıyız...aile birliği veya şirket birliği veya koalisyon birliği Ekmel olmaz ...ekmel akıldan ekmel ilimden ekmel bir vahdet sudur eder...
Yaratılanlar bağımlıdır.merkez tektir...kaynak tektir...ekmel vahdette...Allah tek ve ekmel vücut..parçalanmaz.Yaratılanın vücudu parçalanmaz ancak esmasıdır yansıyan nuru Muhammedi esmanın yansımasıdır ama zatının parçalanması da yansıması da emaneti de mümkündür deme ekmel kaynak sahibinin zatı kesretten münezzsehtir...parçalanmak yaratılandır yaradan farklıdır çünkü ekmeldir yaradılan gibi parçalanırsa zaaflıdır ...Allah zafiyetten de münezzeh olur der ekmel akıl...ekmel zatı var onun parçalanmaz onun zatı de...
Allahı eksik tanıdım de...
Yaradanın zatı ekmeldir de...parçalanmaz de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.