- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaderde güzelik var...ekmellik var...
Kaderde güzelik var...ekmellik var...
Allah ekmeldir ekmelden ekmellik sudur eder...Allah güzeldir güzelden güzellik sudur eder...Bütünü görmediğimiz için eksiklikleri eksik sandık çirkinlikleri çirkin sandık...Bütün içinde o eksiklik de bir ekmelliktir...
Sınırlama var kadere inanma bu.Kaderde hikmet var esma var rahmet var.Kediye kanat verilseydi kuşların yuvalarında emniyet kalmaz
Şeytanı sınırladı Allah.Kader sınırlandırıcıdır...kader bozulur sınırlandırma olmasa...Beş parmağın beşi bir değil bu güzelliktir
Şeytan eksiktir hz Adem secdellidir ekmeldir...ama eksik olmasa ölçü olmaz...ekmel bilinmez anlaşılamaz ekmel...
"Dermân arardım derdime derdim bana dermân imiş,
Bürhân sorardım aslıma aslım bana bürhân imiş.
Sağ u solum gözler idim dost yüzünü görsem deyü,
Ben taşrada arar idim ol cân içinde cân imiş."dedi Niyazi mısri
Evet..."Bir ben var bende benden içeru "Bir ilah var sanma"esmadır bu...esması ile Allah bizimle cem olmuş ama zatı uzak ...
Dert olgunlaştırırsa ekmelleştirirse arındırırsa dermandır...ilaçtır amacın güzelse dert bile derman oluyor...Çirkin sandığımız bir bütün içinde güzel...hz Eyyub hastalıkla ödüller kazandı...belada da ödül var almasını bilene...
Allah yardımcımız işte turizmimizi çökertmek istiyorlar ama savaş bölgelerinden kaçanlar var...Allah Vehhab...Allah latif sen hediyeyi lütfu hakket Allah hediyesini eriştiri sana dünya engel olmaya çalışsa da...
Hükümet fanidir devlet fanidir ABD bakidir deme ilahlaştırma ABDyi...hesapların tutmaz Allah büyüktür tek...de...esma ölçün olsun değilse yanıldın...
İmtihan etme beni deme o kader değişmez.sabır tevbe şükür nasib et de...Sorular belli.Öğrencinin duası değil öğretmenin amacı belirler soruları...
Hz Yusuf sabretti kuyusuna çünkü sonucu öğretildi ona...sonuçtan cahil olan eksik ilimlidir ve eksik ilimlilik sabrı yok eder...şükrü de yanlış yerde yapar sonuçtan cahil olan yani eksik olan...ekmel ol...belalar bile derman olur sana...
Savaştan kaçarız çünkü 1.cihan harbi yıkılışa sebeb oldu...başarıyı hakket...savaştan da korkma...Başarı için asa verildi musaya gemi verildi Nuha...teknolojiye ve paraya ihtiyacın var...toplu vuran yüreklere igtiyaç var...korktuğun savaş belki kutuluşuna sebeb olacak...Başarıyı hediye de eder Allah Bedirde melekler geldi...çünkü Vehhabtır Allah hediye eder başarıyı...
Kaderde güzelik var...ekmellik var...eksiklik çirkinlik sandıklarımız bütün içinde güzel ve ekmel...Kaderden razı ol...hz Eyyub hastalık sayesinde esafe kat etti.hz İbrahim ol ateş içinde hediyesi erişir sana Allahın.işte savaşlar dönemi başladı ...bir çoğumuzun şehitlik sayesinde kazancı cennet olacak ve bir zafer kutlayacağız...kortuğumuz şeyde ödül olur mu olur...secdeli ol yeterki...secdeli olana her şey faydalı derdi dermandır secdelinin korktuğu ödüldür...secdelinin...ihlaslının...gemi sahibi oldu nuh tufan sebebiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.