- 245 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İşleri var dinimiz gibi...
İşleri var dinimiz gibi...
Ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz...Kalp ile tasdik inmanın esasısır...Müslüman ülkedkiler ilmi İslamı reddediyorsa şehadetleri eksiktir...
Tevbesiz müşriktir...veya müreteddir...şehadeti eksiktir...eksiği inancın cennete engeldir...
Zekat vermeyen namaz kılsa namazı kabul olmazk...zekatı namazdan ayıramazsın...İmanın gereğidir ikisi de...eksikse imanın cennet yok sana...
Allah ekmeldir dini de ekmeldir...ekmel olmayan tevbe etsin değilse cennet yüzü göremez
Evet...Mü’min ve kâfir kullardan sâdır olan iyi ameller, değer bakımından aynı değildir. Zira
amellere esas değer katan iman şartının mevcut bulunmayışı, amellerin gerçek değerini
bulacağı ahrette onları hükümsüz bırakacaktır. Mü’min kimselerin de gerçekleştirdiği
her sâlih amel, ondan umulan neticeyi veremeyecektir. Ameli gerçekleştirirken niyetine
karıştırdığı riyâ veya tekebbür gibi durumlar, kişi farkında dâhi olmadan onun amelini
ihbât edecek ve umduğu mükâfâta kavuşmasını engelleyecektir.
Dinimizi Allahın esması belirlesin...Allahla örtüş...Kıymetli kul ekmel kul Esmayala örtüşendir...
Allah vehhabtır...hediye vereni sever...esma ile örtüş Allahın sevdiği kişi ol...Evet...1. Allah İhsanı ve Muhsinleri Sever
Evet."Allah, güzel iş yapanların mükafatını zayi etmez." (Tevbe/120)
Hayır. Kim ahdini ifâ eder ve ittikada bulunursa şüphe yok ki Allah Teâlâ o muttakîleri sever. (Al-i İmran/76)
Esma ile örtüş emirler nehiyleri esma belirler esma ile örtüş...Evet...Muhakkak Allah Teâlâ size emrediyor ki, emanetleri ehline veriniz ve insanlar arasında adâletle hükmediniz. Şüphesiz Allah Teâlâ size bununla ne güzel öğüt veriyor. Şüphe yok Allah Teâlâ bihakkın işitici ve bihakkın görücüdür. (Nisa/58)
Kavga et...esma için ... gevşeme...secden tek Allaha olsun...evet..."Ve nice peygamberler ile beraber birçok âlimler, savaşta bulundular da Allah yolunda kendilerine isabet eden şeylerden dolayı ne gevşediler ne zaafa düştüler, ne de baş eğdiler. Allah Teâlâ ise sabredenleri sever. (Al-i İmran/146)
Esmayla örtüşmek amacın olsun Rıza örtüşmektedir...
"Üzerine düşeni yap sonra tevekkül et...Allah’tan bir rahmet sebebiyledir ki, onlara yumuşak davrandın, ve eğer sen çirkin huylu katı yürekli olsaydın, elbette etrafından dağılırlardı. Artık onları affet. Onlar için istiğfarda bulun. Ve onlar ile iş hususunda müşavere yap. Sonra ettiğin zaman da Allah Teâlâ’ya tevekkül et. Şüphe yok ki Allah Teâlâ tevekkül edenleri sever. (Al-i İmran/159)
Allah ekmelleri sever...esma ile örtüş kusurların için af dile ...Allah Temizlenenleri Sever
"Nefsini (şirk, küfür, nifak ve isyandan) temizlemiş olan şüphe yok ki, felâha ermiştir. Ve muhakkak ki, nefsini (bunlarla) kirleten de hüsrâna uğramıştır. (Şems/9-10)
İşleri var dinimiz gibi...
Tevbe et...değilse eksiktir şehadetin cenneti göremezsin bile...
Veli dediğin bir deli...velilik esma ile örtüşme halidir esmasıyla örtüşmeyeni Allah sevmez...veli dediklerin deli...72 fırkadan arınmadıkça cennet cemamal bekleme...
İşleri var dinimiz gibi...
"Evet...Allah cihat yapanları sever...“Cihat”; mü’minin kötülüklerle mücadele etmesi, İslamın tanınması, bilinmesi ve yaşanması için çalışmasıdır.) Şüphe yok ki Allah, O kimseleri sever ki O’nun yolunda sanki bir muhkem binâ etmişler gibi saf bağlayarak savaşta bulunurlar. (Saff/4)
Evet...Allah Mü’minlere Karşı Alçakgönüllü Olanları Sever
Ey imân edenler! Sizden her kim dininden dönerse, muhakkak Allah bir kavmi getirir ki, onları sever, onlar da O’nu severler. Mü’minlere karşı mütevazi olurlar, kâfirlere karşı da onurludurlar. Allah yolunda savaşa atılırlar ve kınayanın kınamasından korkmazlar. İşte o, Allah’ın fazlıdır, onu dilediğine verir ve Allah Teâlâ vâsidir, alîmdir. (Maide/54)
İşleri var dinimiz gibi...
Hz İbrahim ol ateşin kimyasını değiştiri Allah senin için hz musa ol asa verilir sana da hz Nuh ol gemi yapma tekniği sana da verilir...
Evet...Ve Allah yolunda infak ediniz. Ve kendi nefislerinizi tehlikeye düşürmeyiniz. Ve (iyilik sahibi olunuz) ihsanda bulununuz. Şüphe yok ki Allah Teâlâ muhsin olanları sever. (Bakara/195)
Ve Rabbinizden bir mağfirete, eni gökler ile yer genişliğinde olan bir cennete koşunuz ki, muttakîler için hazırlanmıştır. O (Allah’tan hakkıyla korka)nlar, bollukta ve darlıkta Allah için harcarlar, öfkelerini yutarlar, insanları affederler. Allah iyilik edenleri sever. (Al-i İmran/133-134)
İşleri var dinimiz gibi...
Allah Mü’minlere Karşı Alçakgönüllü Olanları Sever
Evet..."Ey imân edenler! Sizden her kim dininden dönerse, muhakkak Allah bir kavmi getirir ki, onları sever, onlar da O’nu severler. Mü’minlere karşı mütevazi olurlar, kâfirlere karşı da onurludurlar. Allah yolunda savaşa atılırlar ve kınayanın kınamasından korkmazlar. İşte o, Allah’ın fazlıdır, onu dilediğine verir ve Allah Teâlâ vâsidir, alîmdir. (Maide/54)
Hz musa gibi Allahla örtüş...idareciliği öğren Fravundan Firavun da öğretmendir ırkını asa ile koru İslam ile koru...Koruyucu ol...Ümmütçi ol...Evet...ümmeti telef etmeyelim...Küresel şirketlere ve ırkçı lara dikkat et...onlarla zıtlaşma...Medine devleti ilk haliyle böyle kuruldu ...Küresel şirketler ırkları hep savaştırdı yine savaştırır.Nufus planlanır...acımasızlık para uğruna artık.Beynimiz buharlaştı işte...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.