- 611 Okunma
- 7 Yorum
- 8 Beğeni
Düşünüyorum da! 2
Bilim adamları sürekli inceleme yapıyor.
Öyle enteresan buluşlar var ki şaşıp kalıyorsunuz!
Elektronikte yeni buluşlar. Sınır yok. Parmak izini tanıyan aletler, göz retinasını algılayarak açılıp kapanabilen her gün kullandığımız telefonlar.
Hele benim telefonda bir özellik var ki akıllara ziyan. “Hey Siri falanca kişiyi arar mısın?” diyorum.
24 saat nöbette olan bir kadın çıkıyor “Falanca kişi cebi arıyorum” diyor.
Ben de “Teşekkür ederim bacım!” diyorum. Kibar olmaya çalışıyorum ne yapayım!
O değil de her telefona bir kadını nasıl tahsis ediyorlar, hele hele küçücük telefonun içine nasıl sığdırıyorlar anlamış değilim hayret.
*
Şeytanın aklına gelmez.
Meyve sineğinin beyni (Beyin diyorum beyin) ile insan beynini (beyin diyorum) karşılaştırmışlar.
Birebir aynıymış.
Meyve sineğinin beynini inceleyerek önemli bulgulara ulaşmışlar. O sayede beyinde yeni nöronlar tespit edilmiş. Beynimizde on milyarlarca nöron varmış. Bu nöronlar sayesinde beyin iletişim ağını sağlıyormuş.
İnsanların birbirleriyle konuşması, sosyal faaliyetlerde bulunması nöron hareketliliğine neden oluyormuş. İçine kapanmak, streste olmak ise nöron hareketliliğini azaltıp Alzheimer vb hastalıklara davetiye çıkarıyormuş.
Ben de düşünüyorum da;
Geceleyin tırnak kesmek neden günah ki!!??
Peki ya iki defa veya üç defa seçilmenin formülü nedir?
Sağlıklı günler dilerim.
Suat Zobu
YORUMLAR
Rahmetli Sülayman demirele TRT de bir zamanlat yapılan açıkoturumda
şu suali sordu proğram sunucusu;SİYASET NEDİR?
Cevap mayidar; İkma etme sanatıdır.Yani anlayacağın,yalanı öyle bir süslü söyleyeceksin ki,buna kendin bile inanacaksın!
Peki dedi sunucu; İKTİDARI KİM BELİRLER?
Usta siyasetçi Demirel cevap verdi; TENCERE!
Göreceğiz Arkedeş,tencerede aş mı kaynıyor taş mı kaynıyor bu Milletin.
Selam ve Dua ile.
eskiden elektrikle tanışmayan büyüklerimiz kesilen tırnaklardan sağa sola sıçrayanları bulamadıkları için sakıncalı gördükleri bir durum sonraları tabu haline getirilmiş olabilir bu benim kendi kanaatim...
iki defa ve daha fazla seçilmenin iyi ve kötü yanları vardır.
1. çok bilgili, vatana millete çok faydalı, ufku geniş insanların takdir edilmesi...(+)
2. kanun tanımamazlık, siyasi ve medeni ahlaksızlık, ganifsizlik, nobranlık...(-)
geceniz iyi olsun Suat bey...
Hocam hani bir deyim anlayana göre sivri sinek saz anlamayana ise davul zurna az , akıllar neleri çözüyor neleri irdeliyor . bazı toplumlarda maalesef uyuyor uyumaya devam ediyor hileye hurdaya akıl yoruyor bu çalışmanız kısa ancak üzerine 600 sayfalık bir makale yazılabilir kutluyorum sizi