- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Orucun suçu ne...
Orucun suçu ne...
Hakkını veremedik orucun...suç bizde Orucun suçu ne...
Orucun suçu ne...
Oruç tevbedir...Oruç zina ile kavgadır...sömürü ile de...sömürü ile kavgayı çıkardık oruçtan...Sömürene kıyam yok namazımızda...Hacımız turistik geziye döndürdü hacı...oysa "anasından doğduğu günkü gibi tertemiz olacaktı"tevbe etseydi...
Biz göklere oruçlar haclar zekatlar gönderirsek "Allah vehhabtır hakkeden topluma hediyelerini gönderir...bak yunan bile kafa tutyor bize..."Seyit onbaşılar hediye ederse Allah"Yunanistan diye bir yer kalmaz...sadece dua etme namazla tevbe et...namazla dua et...oruçla dua et...hacla dua et...zekatla dua et...şehitlikle dua et...
Savaş çıksa da zengin olsam diyenler var...Fırsatçılar var...İyiler neden imkan sahibi olmazlar ki...Münafıklara kalmasın meydan...savaşa hazırlık ahlak işidir...ahlak silahtır namaz oruç silahtır...karanlıklar aydınlığa çıksın...oruç tut namaz kıl...VEHHABTIR Allah...
Ölçü Kur’an yani esma ölçü...ama Kur’anı da budadık...esmanın sudurunu okumadık...kaderi okumadık öğütler çıkarmadık kaderden...Koca Osmanlıyı kaybettik...Çine yakın olsaydık.ne rusya bizimle savaşabilirdi...ne batı yıkabilirdi...düşman saydık bize uzatılan dalı...Batı Turanı bile köle etmek amaçlı...sömürmek amaçlı Arabı farsı kürdü sömürdü...birbirine düşman etti ve sömürdü...o sömürme amaçlıdır...ona bu fırsat verilmemeli.ÇİN tek altarnatifimizdir...değilse kıbrısı suriyeyi ve Karabağı alırlar...hatta Karadenizi de...
İslam tek kelime ile anlatılsa sömürücüyü kahretmek olarak anlatılmalıydı...ezanımızı değiştirdiler namazın orucun içini boşalttılar uyuçturucuya mübtela olduk...çürüdük sömürücüler yüzünden çünkü...
İşte çini kötüleyenler yüzünden kıbrıs diyorlar alacağız diyorlar geri adım atmıyorlar...doğu akdeniz diyorlar...mısırı perişan ettiler...ya sömürecekler ya yakacaklar o ülkeyi...ilac çinle bir olmaktır...
Hain planlar kuruyorlar ...suriye ile ticaretimiz vardı savaş çıkardılar...Allah da aldı o savaşı başlarına geçirdi...tuttuğumuz oruçların hediyesi bu kıldığımız namazların hediyesi bu...ibadetler sadece ahirette mi fayda verir...
Çok garipliklerin yaşandığı bir zaman dilimindeyiz...beyinler esir...katilini seven bir millet olmuşuz...Osmanlı yıkılmış hala yıkanla dosttuz...
Hala sömürüyorlar semiriyorlar...Hayır demeliyiz...sömürülen geri kalmaya köle olmaya mahkumdur...
Köpekten dostluğu öğren kediden huzuru...her şey öğretmen öğrenci olana...
Şu söylemeliyiz ...İt ürür kervan yürür...AB ve ABD kıbrısı suriyeyi Karabağı alacak...Bizim ise kızıl elma ülkümüz var.Karadeniz gölleri olacak.Çin ehven-i şer...4. küresel güçtür ümmet...savaşmalı artık...musanın asası var artık...Firavuna haddini bildirmenin zamanı gelmiş...
Öküze tarla sürdüren bir gün keser onu...bir demet ota talip olma...seni sömürmelerine izin verme...silahınla çık karşılarına kıbrısta suriyede karabağda...bilsinler bu musanın asası var artık...
Dünyada olanları görelim kim bize yakın ve niyetlerimiz örtüşüyor...evet...İranda Fransız İslamı Suudda İngiliz İslamı var Çin İslamı hepsinden iyi...Rus-çin ABd üç yılan diyen deme Kıbrısı ABD yutar.Çin engelci buna...Suriyeyi de yutacaktı Çin engel oldu Rusya Türkiyeye saldırırdı çin engel oldu uçak krizinde
Oruçlarımız namazlarımız dünyada da tutsun elimizden uyanıklık versin yüce Allah...1000 yıllık düşman dost olmaz...diyelim...çin hindistan kiliseden farklı müşriktir...müşrikin hırsızıdır batı...çaldıkça çaldı.isimlerimizi bile değiştirdiler...her şeyimizi çaldı...
Oruçlarımız namazlarımız dünyada da tuttu elimizden Allah vehhabtır o hediyeleri hakkedene...musa olana asa Nuh olana gemi verir...şükür...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.