- 230 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Paganlık eksik din...
Paganlık eksik din...
Allaha Kahhar sıfatı vermezsek şeytana cehennemi yakıştıramayız.Şeytan kıssası Cehenneme imanı gerektirir.Paganlık eksik
Kahhar sıfatı ver ki Allaha helak olan kavimlerin varlığına inana
Kahhar sıfatı ver ki Allaha...Fanilik sıfatlıya ilah deme...fanilik Allahın kahrının sudurudur...
Paganlık esmayı eksiltti...bir ağacı budarken eli titrer...kerten keleyi öldürüken de...Öldürme der paganizm ...ama Allah için öldür der ...Kur’an
Ve ...Vahdeti inkar eden din yok kilise aile vahdeti bu vahdet dedi.Havra ekmellik vermedi İlahına.Ekmellik subhanlık Allahta.Esma sahibi Allah her güzelliğin her ekmelliğin kaynağıdır sahibidir Allah o ekmel olmasaydı bu varlıkta ekmeller olmazdı...Kahrı da ekmel ve Baki ve ezeli ekmel yani...ama pagan eksiltti ilahını...enerji dedi ilahına ...esma sahibi gizli bir zattır Allah...dedi Kur’an...Onların Allahına ilah de...ekmel değil onların ilahı çünkü...Paganlık eksiklere de paganlık sınıfı verir .Evliya ve peygamberlik ekmellik gerektirir...mesela peygamberlerin ekmel özellikleri vardır masumdurlar...Masum olmayanı ekmel olmayanı ekmel seçmez...göreve göre dir seçimi Allahın...paganlar pejmurde insanlardır...ekmel olması şart değil...esma ölçüdür Kur’anda paganlığın bir çok eksik özelliği var...
Esma sahibi olmayana Allah deme ilah de...Yahudi ilahı insana benzer göğsünün kılından Havvayı yarattı.Mecazi anlamda değilse
Paganın adl sıfatı var ama eksiktir...Paganın elindeyse para sistemi bir dünyada "FAİZ"ölçülemez.para sistemi az bulunan çok değerli olsun der ADL sıfatı Allahın...ekmel adalet yani...Yeşil kağıda dolar kıymeti verir...sahtekardır pagan...adl sıfatı enesine hadimdir yani...Onların ülkesinde evler pahalıdır tarlalar da ürettikleri de...ve kavga dünyada kaçınılmaz oldu o sahtekarlar yüznden...
Sınıf secde derecesindedir...evliya secdesi ekmel olana denir Kur’ana göre ama paganlıkta eksik de para gücüyle idareci olur...peygamberi imam tanıması Esmayı ölçü alması gerekmez...ve düzen bozuldu paganlar yani üşrikler yüzünden günahına tevbe etmeyen de pagandır yani mürted de pagandır...
Paganlık eksik din...
Dinin merkezine esmayı koy Allahı koy...insanı koyma şeytanı da koyma meleği de koyma hepsi eksik çünkü esması ekmel olana sadece Allahtır...eksik esmalıdan eksik eylemler haller sudur eder ve bozulma oluşur bozguncudur günahkar hemen tecbe etmeli...değilse pagandır günde beş vakit namaz paganlıktan günahlardan tevbbe olmalıdır...
Ekmelliğe aşktır mü’minlik...şehadet bu amacı itiraftır...eksiklere benzeyen tevbe etmezse mü’min değildir pagandır müşriktir...
Esma ekmellik ölçüsüdür...Kurban keserek bayram yapanlar"diye müslümanı suçlayan da pagandır...güya merhametli...kasaplıkla kavga etsin ...küresel ısınmayla mücadele uğruna sanal et ürettiler işte...Oysa iki cihan harbidir küresel ısınmanın suçlusu...Kurban kesmeyi yasaklayacaklar küresel ısınma diyerek ...
Adam 4 evliliğe karşılar...ya adam çocuğu olmadığı için evleniyorsa yine mi suç 4 evlilik...uçkur için bir evlilik bile haramdır der Kur’an ...ölçünün en ekmeli Kur’an hileciler münafıklar sahtekarlar ben de müslümanım dese de...pagandır...uçkur uğruna evlilik pagan halidir...secdeli uçkur da var ama...Kirli kadın kirli erkeğe dedi Kur’an en ekmel ölçü ve çözümler Kur’anada ama paganlar euzusuzlardır Kur’anı istismar ettiler...40 kadınla evlendiler...uçkurlarını kutsal gösterdiler... ama ölçü esmadır...zalimdir "Uçkurum kutsal "diyenler...butun kadınlar önce benim hakkım diyenler...
Eksikli kutsal olmaz...ekmelliktir kutsal...Kur’an ölçü olarak ekmel ve kutsal ama Kur’anı da tefsirlerle bozdular 6 yaş kız için evlilik yaşıdır dediler...bu hal esma ölçüsüne terazisine göre eksikliktir mü’min hali değildir ya Allah ne der ...de...pagan 500 kere dünyaya geleceği için rahattır...ama mü’min hemen tevbe eder...ruh göçü tevbenin yerine konulmuştur paganlıkta...
Ve bir şiirim
Yağmur duası
Çek gözlerini üstümden güneş
Toprağımın baharı yok
Çiçeği yok feri yok
Bir secdelik yeri yok
İdris nebi yağmur duasına çıksın
Toprağımın narı var
Ahu zarı var...
Göklerle zoru var
Yağsın nurdan bir yağmur
Toprağımın da kurumuş gölü var
Açılmış duaya nasırlı eli var
Boyun bükmüş gülü var
Sur üfle hz İsarafil
Toprağımın kuşları uçmuş ağacı var dalı var
Ateşi var külü var...
Cenazesi var ölü var
Şimdi gözlerimde yağmur
Gölümün de kaybolmuş Yusufu var
Ey gizlileri gören yar
Beni çağır beni sar...
Gönlüm de oruç tutsun
Gel ey beklenen iklim
Beklediğim sensin
Gönül ağrılarım dinsin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.