- 797 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
TEK YÜREK 🇹🇷TEK BİLEK 🇹🇷
Hepinize merhaba...
Yine yeni yeniden ben :) Hayatımda iyi niyetim ve sabrım bana her zaman kaybettirmiş olabilir. :)
Ama ben samimiyetimden vazgeçmeyeceğim ve doğru bildiklerimi söylemeye devam edeceğim...
Bana güvendiklerini inandıklarını söyleyen herkes adına... ;)
Bu kez gitmedim.Çünkü sizleri tanıdım.(Geçmişte yaşadıklarımızın şartların bizi hayata karşı nefret dolu yapmasına izin vermeyelim.)Bir dönem ben de denedim. :) Güzel değil...Daha çok yalnızlaşıyor insan...Benim bizlerden tüm istediğim birlik ve bütünlüğümüzün bozulmaması...
(BİZ) diyorum; ...
Neden mi?
Çünkü bu topraklarda yaşayan Acemi,Çerkezi,Türkü,Kürdü,Göçmeni vs...şunu iyi bilmeliyiz...Kendi bünyesindeki başka ırklara sahip çıkmayan zihniyetler (BİZE) sahip çıkmaz!!! Bir evde iki kardeş bile anlaşamıyor.Bu kadar farklı kültürün bir arada yaşadığı bir ülkede illa ki hepimizin canı bir şeylere sıkılacaktır.Ama öz evlât olmak her zaman üvey evlât olmaktan iyidir!...Hepimiz artık uyanalım.Ben de bizi tanımaya çalıştım...Bu bir süreçti...Lütfen ama lütfen ülkemizin kıymetini bilelim...Şucu bucu değilim...Ülkesini seven bir insanım...Nefret nefret doğurur.Yapmayalım.O kadar yaşamış olduklarıma rağmen hala sabırlıyım. :) Çünkü ülkemizi ve dinimizi...(BİZİ SEVİYORUM..)
Herkese yeni yılda başta sağlık,
sonra huzur ve afiyetler diliyorum...
YORUMLAR
en muhteşem duygu ortak paydada buluşmak hele ki söz konusu vatansa gerisi teferruat
en asil renk
en asil duygu
bölünmeden yaşamak ve bir olmak dingin olmak diri olmak
her anlamda hayata da değer katan ve empatinin gücüyle teselli bulduğumuz ve de tecelli eden varlıklarımız.
mutlu yıllar dilerim
içten selam sevgimle
Fikrim Derya
Dileklerinize yürekten katılıyorum. çok güzel değerli duygularınız daim olsun. Dileğiniz kabul olsun. Her zaman söylerim iyi eğitim şart. Eğitim okul öncesi ve sonrası ailelerin desteği olursa makbuldur. Eğitimi olmayan aileler yüzünden ülke bu durumda. Tabii ki hayat koşulları çok zor olduğu için, bu da insanları ailleri, yaşamı etkiliyor. Yeni yılın güzellikler, sağlık, başarılar getirmesi dileğiyle, güzel duygularınıza, yüreğinize sağlık.