- 395 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATTAN NE ÖĞRENDİM
Hayattan Ne öğrendim?
1-Mutsuzluğun sebebinin ne olduğunu öğrenmenin en büyük mutluluk kaynağı olduğunu öğrendim.
Bunun da çoğunlukla insanın kendi içinde olduğunu...
Ve öğrendim ki mutsuzluğun en büyük kaynağı beklentilerin fazlalığı ve kanaatsizliktir.
2--Hiç kimseye hak ettiğinden fazla değer ve kredi verme. Her şeyi olmuş yaşanmış ve bitmiş bil.
Kimse için kendini parçalama.
3- Yaptığın hiçbir iyiliği karşılık bekleyerek yapma Sen iyiliği başkaları hak ediyor diye değil kendine yakışanı yaptığın için yap.
4-Her zaman iyi İnsanlara iyilik yapmak yetmez bazen Kötü İnsanları yapılan iyilik en büyük hayrı getirir. Çünkü o insanın iyileşmeye ihtiyacı vardır Bu iyileşmenin ilk adımı ise karşılıksız iyiliklerdir. Çünkü bu durum alışık olmadığı için onda bir şok etkisi yaratır. Akabinde çoğunlukla sorgulama başlar.
5- Kaderin seni uçurumun Kenarından aldığı anlarda her zaman kendine bir anlam yükleme. Belki de sen gelecekte başkalarına yapacağın yardımlar için yahut çocukların Yahut ailen için Kader seni o felaketten koruyordur.
6- Başkalarının o güne kadar sana yaptığı iyilikleri ve senin başkalarına yaptığın iyilikleri düşün ve Her ikisini de teraziye koy .
Çoğunlukla topluma borçlu olduğunu göreceksin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.