- 317 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bizi Bize Düşüren Şeytanî Algılar
• Allah’tan korkar gibi bir oyun sergileyerek, aleyhine hükmetmek.
• İnsanların aklını başından alarak, İlminden uzaklaştırmak.
• Yalnızca kendi çıkarları adına, insanları Din görünümüne hipnoze etmek.
• Cahilliği; kendi amellerine alet ederek, bencilliğe çevirip vurdum duymazlık algısı oluşturmak.
• Zekâ kullanımını, duygu sömürüsü yaparak devre dışı bırakmalarını sağlamak.
• İnsanları gruplar halinde taraftarlara böldürmek.
• İnsanlar arasındaki kardeşlik bağlarını bozarak, (Düşmanlığı) öğütlemek.
• Allah’a inanmış gibi rol oynayarak, insanların kendi davalarına hizmet etmesine olanak sağlamak.
• İnsanların tatlı dil nezaketini bozarak, psikolojik sorun algısını oluşturmak.
• Bir Müslüman üslûbuna göre değil de, Şeytanın isteğine göre küfürlü (Konuşmayı) sağlatmak.
• Kalpten gelen saf temiz duyguları yok edip, yerine akıl saflığı etkisini oluşturtmak.
• Dinî suistimal ederek, nefsine göre yaşamayı arzu ettirmek.
• İnsanların inançlarını kendi amellerinde kullanarak, İslâmî İlmin zedelenmesini sağlamak.
• Küçük dağları ben yarattım İrfanıyla, insanları kendi görüş açılarında muhafaza etmeye yönelik çaba sarf ettirmek.
• Kendileri için iyi olacak, plan ve projelerini; halkın duyguları üzerinden sağlamak.
• Yüzyıllardır yıkılmaz çevikliğin sırrını ifşa ederek, şeytanın bile başaramadığı İman’ı (Melaike) gibi görünerek yok etmek.
"Nefsimiz Şeytana, Kalbimiz Allah’a aşıktır."
Okan Akıllı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.