- 220 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esma sudur eder...
Esma sudur eder...
"Aklım akıl değilmiş"dersin çünkü Esma sudur eder...esmaya secde ettir aklına ...düşüncen fikrin ömürlü olsun...
Evet...ekmel tecrübe ile kavgalı...tefsir ekmel tefsir değildir...ne şia ne sünnilik ekmel tefsire erişemedi..."Çocuk gelin"pagan adetidir...ölçüler koymamışlar buna...Kıyas hikmettededir...esmadadır...esmada örtüşenler kıyas edilir...Kıyas diye yutturdular şekilde uymayı...özde uyuşmayan kıyaslanmaz ki...ekmel akıl böyle der çünkü.
Evet...bir ayetin benzerini bile oluşturamaz onlar..Ekmelliğe kavgalı bunlar...esmaya kavgalı.yani pagan bunlar...yani Allah ölçülü değil bunlar...oysa Esma sudur eder...secdeyi seç esmaya...
Evet...secdeyi seç esmaya...Kur’anın bozuk yorumlarını destekleyen herkez münafıktır.papazdır hahamdır...ene merkezlidir...euzusuzdur secdesizdir...Uzak durun bu yorumculardan etkilenmişler papazlardan paganlardan ateistlerden...ene merkezli onlar da...yani euzusuzlar...yani asiler...asi ekmelliğe kavgalıya denir şeytan ekmelliğe düşmandır...eksikliğini üstünlük sandı şeytan ateşten yaratılmayı üstünlük için yeterli sandı şeytan...eksikliğini ekmellik sayan şeytandır...Kilise şeytandır...ekmelliğe engeldir...Pagandır kilise ama paganın da derece derece olduğunu bil ateist en aşağı derecesidir...
Evet...Müşrik ...pagan...kendini ilah sayan merkez sayan ...Kur’ana erişemez.."bir ayetin benzerini bile oluşturamaz onlar...İlim din esmanın aynasıdır.ama alim müşrik de olur ilham ehli de...Şeytan da eksik ayna.İlham ehli uzman
Paganında ateisti bile var ateist "ben merkezli felsefecidir"oysa Esma sudur eder...Yalanlar paganı...Ölçü esmadır Allahtır...tek ölçü esmaya secdedir...ilim secdeli akıl secdeli olmalı...ekmel akıl secdeli akıldır...değilse ömrünü kısaltır esma onun...Kılavuzluğu kısa sürer...eksikten kaçar insan bir gün gözü açılırsa...Körlükte bulduğu ölçüyü paganı terk eder...gözü açılır açılmaz...işte batı hayranıyız katilimize aşığız...Osmanlıyı yıktı ...rusya ile savaştırmak istiyorlar ikinci kez yıkılalım diye zaten rusyayla savaşsak zayıflsak kendileri yıkar ve kölelştirirler...
Kimisi "Kur’anda mecaz yok" diyor...Esma sudur eder...ömürsüzdür bu iddia da...
Kur’anda neden mecaz olmasın...Edebiyatta var...Mecaz anlatım için her sahada kullanıldı
ŞİA ve Ehl-i sünnet bir tefsir ama ekmel tefsir değil ekmek ilim değil...ekmel tecrübe ile kavgalı...
Ekmelliğe kavgalı bunlar..."Esma sudur eder..."kural budur...
Yasak meyveyi Hz Adem istedi ve Allah verdi.yani "Kul azmayınca Allah yazmaz...kural budur...Suç bende dedi hz Adem...Kaderimmiş deme suç bende de...
Kur’an şu an da ışık olsun mu sana...Kur’an kısas yap der...işte kıyas...
Kızıl elma Nuh gemisidir Musa asasıdır...Kızıl denizde boğulan Firavun olacaktır...Kıyas esmadadır ...esmada örtüşenleri kıyasla...Firavunu hikmetle yola getiremedi hz musa ve asa verildi yani tekneloji ilmi verildi sihirleri güçleri yutan asa verildi...Firavunun gücü Nüklerse sana da nükler verilir...asa verildi çünkü hz Musaya aciz kalmıştı hz Musa...
Kur’an kısas yap da der...
Yunana KISAS diyelim...Kur’an bunu emrediyor bize hainliktir affetmek ...
Kur’an uçkurunu koru der...
Ekmel tecrübeyle kavga esma ile kavgadır yani Allah ile kavgadır...çünkü esma sudur eder...kural budur der ekemel akıl...Çinin filistin politikası ümmetle örtüşüyor Çine daha da yakınlaşalım...Batı uçkurcu yaptı Ahlakımızı da yıktı.
Kur’an tarihden ders al ekmel akla eriş de der...
Biz çine daha fazla yaklaşalım değilse ABD bizi rusya ile savaştırır.ABDden hep zarar geldi.Rusyaya ya İran ya biz demeliyiz
Kurda sorsan adalet nedir diye kuzuyu parçalamamdır der.Koyuna sor birde ama "Orta ümmetliliği seçne koyundan nede kurttan yana olmaktadır adl sıfatının suduru...
Gücümüzü görelim...gücünü görmeseydi peygamber Mekke feth edilemezdi...
ADL sıfatı sudur eder güçlü seçilir ABD ve İngiliz Türkiyeyi seçer yunanı ve terör örgütünden geçer.Tavizler peşpeşe gelecek şimdi
Zengezur açılmalı ermenilere de gerekli.Türkmen gazı için de gerekli...Hindistanın başı dertte İranın da.Engel olamazlar
Ekmel tecrübe yani tarih derki...Rusya bitti...Çin de biter ABD isterse...4. küresel güç biziz.
Dizini döversin ah edersin..."Aklım akıl değilmiş"dersin çünkü Esma sudur eder...esmaya secde ettir aklına ...düşüncen fikrin ömürlü olsun...
Evet...Esma sudur eder...İddian ömürlü...evet cehennemlikler tevbe edecekler "Ah namaz kılanlardan olsaydık" diyecekler..
Köyüme Veda
Köyüme yıllar önce ettim veda
Şimdi "Ah" çekiyorum
Aklım akıl değilmiş
Şehirlerde bu gurbetlerde
En çok da yıldızlarını özlüyorum gecenin
Çiçek bahçesisin köyüm
Camin minaren
Ormanın…
Çiçeklerin senin
Çiçeklen daha çok çiçek
Her gece ay
Süzülüp gelir dağın yamacından
Gelir her gece
Köyümde gece çiçeği ay…
Her bahar kuşlar
Bulutlar gibi göklerde
Şehirlerde bana yok ay
Sende kaldı güneş ve ay köyüm
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.