- 302 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYE VE TERÖR
Ülkemizde istikrarsızlık terör yaratıyor. Türkiye’nin bütünlüğünü parçalamak isteyen iç ve dış güçlere karşı, beraberlikten yana tüm güçler teröre karşı ortak tavır almalıdırlar. Tüm demokratik güçler sivil rejimi ve demokrasiyi korumak için birleşmelidirler.
Terör bireysel bir harekettir, kişisel yada az sayıda kişi tarafından uygulanan bir harekettir. Ermeniler de terörün uzmanlarıdır. Terörü yapanlar iktidarı ele geçirmek isteyenler değil, iktidarı ele geçirmek isteyenlere aracılık yapmaktadırlar.
Terör yönlendirilmiş bir hareket olup ama sonuçta bu hareketlerinin başkalarına yaradığı kesin, burada en önemli faktör ise insanlık yaşadığı kanlı tecrübe içinde bu belayla savaşmasını öğrenmesidir.
Terör ülkemizde istediği şoku yaratmaktadır. Ve yaratmaya da devam edecektir. Bir yara açacak ve bu yara küllene ne kadar susacak, sonra bir yenisini daha açacak bu böyle sürüp gidecek.
Geliniz, artık şu ortamı elbirliği ile yaratalım bizi oyuna düşürmek isteyen iç ve dış güçlerin kucağına oturmayalım. Bu barış ortamı, kardeşlik ve dostluk günleri devam ettiği sürece, en başta Güneydoğuda yaşayan halkımız çok şey kazanacak en azından insanlar sokağa daha rahat çıkacak. Her köşe başında ve belirsiz zamanlarda insanlar öldürülmeyecek. Bu açıdan bakıldığında herkese önemli görevler düşüyor. Yani her anlamada, Türkiyeyi gelecek asırlara doğru, gelecek mutlu yarınlara doğru taşımak biz Türk Milletinin görevidir. Vatanımız dış güçlerden korumalıyız gelecek her türlü tehlikelere karşı göğsümüzü germeliyiz, birde Milliyetçilik ilkesini toplum düzeyinde yaymalıyız.
Türkiye Cumhuriyeti Devletinin varlığının temel nedini olan ve Atatürk ilke ve İnkilaplarına da gerçekten ve yürekten inanmış ve bunu yaşam tarzı olarak benimsemiş olmak gerekir. Bu sözlerde anlam çok derindir. Bu güne kadar insanların Atatürk ve İnkilaplarına karşı tutumu tam bir karışık davranıştır. Birisi" Ne Mutlu Türküm Diyene" der. öbürü: bende biraz kürtlük var diye konuşur. Ben bu günden sonra kürt, Türk ayrımın yapılmadığı her kesin kardeşçe yaşayabileceği bir ülke olmasını istiyorum. Ülkemizin.
ARŞİVDEN : SARAY’A HİZMET BAĞIMSIZ GAZETE 15 ŞUBAT 1995 SAYI: 1336
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.