- 274 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Güneyde Kültür Dergisi Dizinleri...
Bülent Nakib tarafından kaleme alınan ’’Güneyde Kültür Dergisi Dizinleri’’ kitabı 20*28 ebatında ve 294 sayfadan ibaret, gerçekten büyük bir emek verilmiş. 1989-2021 tarihleri arasında 1 ve 30. ciltleri arasında Güneyde Kültür Dergisi’nde kim ne yazdıysa bu dizinde yer almış. Mehmet Tekin bu eseri bana postaladığını 2-3 gün önce telefonuma attığı bir mesajla duyurmuştu, dün koli elime geçti. Son derece düzenli bir fihrist olmuş, 98.sayfanın yarısında benim yazdıklarım yer alıyor. 30 yıldır büyük emek verip 100 sayfadan fazla 1 dergiyi yayınlamak kolay değil, hele bunları ölümsüzleştirmek için bu kadar büyük bir eseri meydana getirmek ise insanın aylarını alır. Bu nedenle Isparta doğumlu olmasına rağmen Hatay’ın kültür hayatına önemli dökümanlar bırakan Mehmet Tekin’ni bir kere daha canı yürekten kutluyorum, kendisine sağlıklı uzun bir ömür temenni ediyorum. Bülent Nakib’i de sabırla bu eseri tanzim ettiği için kutluyorum. Eserin hemen hemen Türkiye’de ki bütün önemli yerlere ulaştığını tahmin ediyorum, ben bu eseri ileride benimle veya Güneyde Kültür Dergisi ile araştırmalar yapmak veya bu eserden feyz almak isteyenlerin faydalanması için büyük bir ihtimalle Aydın İl Halk Kütüphanesi’ne armağan etmek düşüncesindeyim.(08 Aralık 2022 Perşembe-14.09)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.