- 219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allahın parçasıyım de...Rolünü al...
Allahın parçasıyım de...Rolünü al...
Pagan emirlerini bozarlar Allahın"Allah sadece domuz etini yasakladı...Pagan bütün etleri yasaklar"ellerindeki nüklerle korkutur...kominizm bir paganlıktı...Bir paganlık bir paganlığı yıkar...Nemrut bir pagandı yani "Allah rolü oynadı" Firavun da...
Pagan ilahın rolünü oynayan...Allahın parçası.Şeytan da ilahtır...pagandır...Emirlerini uygulatan pagandır."Hayvanları yok et"bir emir "Allahın emirlerine altarnatif oluşturur.
Allahın kanunudur bir akım yükselince onu kahrıyla yıkar...Şeytan ve melek saltanatı vardı hz Ademi yaratarak yıktı...ama asi olan ortaya çıktı...
Lut kavmini yıktı...Bir gemide topladı bütün canlıları...
Allah emirlerine altarnatif koyanı yıkar...yani ilahı yıkar...Pagan muhalif görüşler düşünceler eylemler duygular üretir...tasdiklemez Allahı."et yeme"der ama Allahizin verdiğini nasıl yasaklarsın sen ..Kurban kesme der böylece et yasaksa Kurbanı kim yiyecek...
Erkek erkekle evlensin der...lut kavminin paganlığının temel inancı eylemi hali duygusu buydu...işte filimlerle neslimize bu özendiriliyor...
Zincir marketler yapay et satacak hayvancılık yasaklanacak...Küresel ısınma bahane edilecek.ekmel ilim bunu gerektiriyor denilecek...ADL sıfatlıdır Allah.bu tabiat yasası denilecek...Türki cumhuriyetlerde geçim kaynağıdır hayvancılık alıcı kalmayacak
Pagan Allahın parçası gördüğü için kendini Bu hakkı görür kendinde Allah rolü oynamalıyım...der.ama şeytan gibi asi olur Allaha...hani Allahın parçasıydı...bu kavga niye...Parçalar arasında kavga var ama baba enerji ile de kavga neyin nesi...Şeytan merkez benim dedi...asi oldu Allaha...der Kur’an...
Nuha asi oldu kavmi...alışkanlığından vaz geçmedi...yani alışkanlık paganlıktır...ama medine sokaklarında şarab akıştı yasak ayeti geldiğinde...
Tilkiyle tavuk arkadaş olursa ne olur...sonuç belli...Batı yıktı Osmanlıyı...Çarlıkla kavga etti batıyla ise arkadaş oldu Osmanlı...Arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim"denilmiş...
Kabil -habil hz Ademin denklemindeydi...Hz Adem de bilinmek istedi...ve evlendi...aynası oldu kabil ve habil cennetten kovuluşunun sebebini anladı...Kabilliğinden arınması gerekirdi...cennet için...yani paganlığından asiliklerden ...
Pagan "Allah rolü oynar kınar seni çağdaş ol der...ve çağa daş olursun...Allahın kahrı da çağıda seni de siler süpürür...Fikir adamıdır pagan ama öğretmeni şeytandır eksikliktir kaynağı asiliktir...Kur’an eksik ilimlisin der şeytana İlim diye yutturur ...muska yazar içine gazete parçası koyar...beklersin ki iyileşeyim...Fala bakar kahinlik bilgisi sanarsın gelecek bilgisi sanarsın ama kendi tuzağıdır senin için biçtiği roldür...eksik ilmi ekmel ilim diye satar...müslüman mahallesinde salyangoz satar...alıcı bulur mu...gerici yobaz demesinler diye almadık mı...çam ağacı kestirirler hindi kestirirler yılbaşı için...
Yılbaşı cahillikleri de paganizmdir yani eksik bilgilerle dolu...ekmel ilimden uzak eylem hal düşünce duygu kaynaklıdır özendirdikleri...Allahın yoluna rakip yollar üreten fikir babası...Allah var karşında...
Neden parelel yılbaşına özendin der Allah ...başkalarına benzemeyi yasakladı peygamber...Müslümanlar için Muharrem ayının birinci gecesi "Yılbaşı"gecesidir. İslâmda yeni yıl, Muharremin birinci günü başlar.
Biz elektirikli araç üretiriz "Küresel ısınmayla kavga için ama "et yemek haramdır"demeyiz...diyemeyiz nimetleri sayarken Kur’an eti de saydı çünkü...
Paganları taklit etme...dedi Kur’an mü’minlerin özelliklerini sayarken...Namusumuz için öldürürüz...ama pagan para karşılığı değilse cima zina değil...der...onun fikri bu...Olmaz olsun fikri...zehri bu yani...Yılan bal yese zehir üretir ama koyun ot yer süt üretir...Paganları kılavuz etme kılavuzun hz Muhammettir...Bedirde sömürüyle savaştı...Tebükte küresel güce dikildi...hatta kovdu...
Kılavuzun bülbül olsun...fikir adamları parelel ilahlık oluşturmuyorsa ekmel tefsir say onun felsefesini tefekkürünü aklını secdeli say...asi akıldan asilik sudur eder...Aklı kov demez asi aklı paganlığı kov der Kur’an...papaz evlenme der Kur’an kirli kadınla evlenme der...parelel fikirleri elemesini bil...Kur’ana eleye eleye sahib ol dostluğun başlasın Kur’anla..
Şebeğe çevirirler paganları ilah edinirsen arkadaş edinirsen dost edinirsen işte ezanını değiştirdiler isimlerimizi değiştirdiler komleksli olmayalım aman...arkadaşım yok diye eşek aslanla arkadaş olursa sonuç belli Türkiyem yalnızlaş ama katilinle arkadaş olma...
Rusya ehveni şer...
Rusya ehve-i şerdir...çünkü gıdası var.ABD şerrin babasıdır.Nuh kavmi olur neslimiz ölümüne ABDyi bölgemizden kovalım...
Zengezuru açacaksa rusya ehven-i şerdir...suriyeyi dostlaştıracaksa rusya ehven-i şer...daha sayayım mı...tahılı var bağımlıdır insan tahıla Allahta affeder tahılı için yaptım bu seçi dersek...habeşistanı seçti hz muhammet...ehven-i şer seçiminin kuralları belli...ABDyi kokumuzdan seçeriz seçsek bu ise züldür şehit olmak varken...secde niye...evet...Ermenistan da faydalanacak Zengezurdan ve dünyaya açılan kapı olacak onlara da...Zengezur engellenmez büyük ihtiyaç çünkü
Asya türk yurtları ekonominin merkezi oldu artık batı fakirleşecek...Batıran ahlakı ve fikirleri var batının...uyuşturucuya müptela olmasın neslimiz bağlarımızı keselim artık...
Evet...Lut Kavimlilik çağdaşlık sayılırsa o çağı başınız yıkar Allah.eksik ilimli olma.der Kur’an çağı kokutanlar bozmasın neslini...
İşte baba fikir...Pagan fikri eksiktir...Tarım kredi kooperatifinde fiyatları bimlere rekabet edecek şekilde indirelim bak ne BİM ne A101 nede ŞOK kalır...zincir marketler ilah oldu tekelleşti yai...serbest piyasa ilahlaşmak mı...adl sıfatlı sadece Allahtır kulun her sıfatı eksiktir...paganlaşmasına tekelleşmesine merkezleşmesin devletleşmesin izin verme cihad et.
Cihat yoksa ayrık otları çoğalır bahçende...vur kazmayı kendi toprağım deme...ne işi var bu ayrığın de
Paganlara kaldı dünya eşkiyaya kaldı eşkiyanın adl sıfatı da eksiktir esması da eksiktir ekmel esma tek Allahtadır...söz onun yol çizme hakkı da onun...
Zenginsen ver zekatını değilse tagutların eline bırakır da Allah kazancının yarısına vergi adı ile el koyar devlet...binlerce km ötelerden petrolünü çalmaya ucuz almaya Nükleriyle korkutup yani başını ezip ABD kağıdıyla almaya gelen olur...Çaren yok secde yapacaksın hiç olmazsa Allaha yap şehit ol ölmemeye çaren mi var...
Paganda ne adalet ekmeldir ne de diğer esmalar ve sıftlar...Allahı seç secde için ve uğrunda ölmek için en ekmel emirler izinler sadece Allaha aittir...seçimini ekmelden yana yap...Fikrin de babası Allah...ilmin de Rahmetin de...pagan eksik ilahtır...ABD dünyayı düzenler Allah ise ekmel en ekmel düzenler...en ekmelleşir adalet de ilim de...günümüzün müslüman Allahı anlamamıza engeldir ayna değiller çünkü Allaha onlar da hz muhammede inandıklarını söyleyen paganlardır...onların zenginli de ırzları kirletti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.