- 1000 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TEK PARTİ-MİLLİ ŞEF GÜNLERİNDE VE BUGÜNLERDE HALKIMIZIN YAŞADIKLARINA BİR BAKALIM.
Cumhuriyet idaresi günlerine bize kahraman diye öğretilenlerin yaptıklarına bir bakalım neler yapmışlar görelim.
Cumhuriyet Halk Partisi zamanında Osmanlıdan kalan camilerin tamamı hangar ve depo yapıldı.Camiinin kapıları kırılarak kereste deposu yapıldı.İzmirde silolorda buğdaylar çürümüştü ve denize döküldü.Dökülen buğdaylardan dolayı gemiler limana günlerce yanaşamamıştı.
Halk gıdasızlıktan uyuza yakalanmıştı.Okullarda idman dersinde uyuz yaralarımız görülür diye çoraplarımızı indiremiyorduk.Çocuklara günde bir çeyrek,ağır işçilere bir ekmek veriliyordu.Kiremit gibi kırmızı renkli,küflü buğdaydan yapılan bir ekmekti.
Halk Partili olmayanlar elbisesinin tersini çevirip giyiyorlardı.Annem mantosunu ters yüz yaparak on dört sene giydi.Müzeler müdürü bir gecede Ayasofyayı yıkmaya kalktı.Halk Partili olanlara fırancala denilen özel ekmekler çıkartılıyordu.
Türkçe ezan denilen şey çıkınca halk Halk Partisi ve İsmet Paşa için-Tanrı uludur,Tanrı uludur.İsmet Paşanın memurları kuludur.Haydin şekere,haydin una diye alay ediyorlardı.Anneannem beni gizliden Kuran öğrenmeye gönderiyordu.
Hocamız perdeleri kapatıp gaz lambası ışığında bize Kuran öğretiyordu.Elifbayı öğrenirken birden kapı vuruldu.
Zorla içeri giren polis hocamızı alıp götürdü,bizi de dağıttılar.
Kandillerde bile camilerde ışık yakılması yasaktı.Böylece halk dinsizliğe itiliyordu.Kuranlar o günden beri duvarda asılı kaldı.Fakat benim annem Osmanlı döneminde dört yaşında Kuran terbiyesinden geçmişti.
Aynı zamanda Fatih Numune Lisesinde Fransızcayıda öğrenmişti.Çok güzel Kuran okurdu.
Bizde diz çöker dinlerdik.O devirde dindar olmak kabahatti.
Türkçe ezandan önce Halk Partililer camiye namaza gitmedikleri gibi sonrada gitmediler.Molla Saidin eserleri gizlice okunduğu gibi,Kuran’da gizli okunurdu.Mevlid dahi gizli okunurdu.Şeker yoktu o zamanlar mevlidin üzümle okunduğunu hatırlıyorum.
Annemin babası Evkaf Encümenindeydi.Vefat edince cebinden iki adet kesme şeker ve 200 kuruş parası çıkmıştı.
İstanbul halkı ekmek kuyruklarında öldü.
İsmet Paşa’nın tek iyiliği Malta Konferansında Roosvelt ve Churcilden yardım edemeyecekleri oranda çok silah isteyerek Türkiyeyi harbe sokmaması olmuştur.
Saçlarının bir gecede beyazladığı söylenir.Yaveri-Alman Orduları Rusyaya girdi Efendim dediği gece saçlarının beklemekten,korkudan beyazladığı söylenir.
Ekmek karneleriyle açlığı beraberinde ince hastalık denen veremi Anadoluya getiren,zavallı halkın kırılıp ölmesine zemin hazırlayan Halk Partisini halkımız öfkeyle,nefretle anar.
Şeker,un,cam,gaz,ekmek ,yağ vb.tüm tüketim maddeleri karneye bağlıydı.
Leblebi tozu unla karıştırılıp ekmek yapılıyor ,et yok,beyaz ekmeği ancak Halk Partili olanlar bulabiliyor diğerleri kara ekmeğe muhtaç oluyorlardı.
İsmet Paşa pek konuşkan hatip değildi.1946 da biraz nutuk atmayı öğrenmişti.Urfa’ya mitinge gider,halk gözleri yara bere içinde toplanmış dinliyor.
Arap halk kendi dilleriyle bağırıp çağırıyorlarmış Paşaya.Paşa yanındakilere sormuş bunlar ne diyorlar diye.
-Su istiyorlar Paşam deyince.Bunun üzerine İsmet Paşa-Değmez bunlara demiş,ardına bile bakmamış.
Halk Partisi halkını aşağılayan tepeden bakan mebuslardan oluşmakta idi.İsmet Paşa zamanında en yaygın hastalık tifüs ve veremdi.Prof.Besim Ömer Paşa bu verem illetini yendi.’
Yukarıda okuduğunuz satırlar Halk Parti döneminde yaşayan Gazi Hasan Paşanın torunu Güler Ünal Kadınefendinin 12 .07.1994 tarihli Akit Gazetesine verdiği mülakattan alınmıştır.
Allah o günleri bu masum millete bir daha göstermesin.Halk savaştan çıkmıştı elbette. Yoksulluk vardı dili yazısı değiştirişlmişti büyük bir cehalet hakimdi Anadoluda.
Ama nedense memleketin her köşesine heykeller dikiliyordu.İsmet Paşa bile kendisinin heykelini diktirmişti.
Savorana alınmıştı şu kadar milyon altın liraya.Kimin parasıyla garip yoksul,fakir yetim Anadolu çocuklarının sütlerinden kesilen parayla elbette.
Senin benim verdiğim vergilerle,topa tutulan Rizelide verdi vergisini,katledilen Dersimlide verdi vergisini.
Vitali Hakkonun İtalyadan gemilerle getirdiği melun şapkayı giyen, taksit taksit ödeyen on maaşa eski mustamel şapkayı giyip mihraba geçen Aksaray Ulu Camii de 30 yıl imamılık vazifesini yapan Hoca da verdi vergisini...
Gecen geçti gitti tarih kitaplarında yerlerini aldı zalimler de mazlumlarda.
Arada fark var zalim mazlum birisi ismi fail zalim zulmu yapan,diğeri ismi mef’ul mazlum,zulme maruz kalan uğrayan..
Yukarıdaki resimde Lozan Anlaşmasının muzaffer komutanı!! İsmet Paşa Cenapları yalın ayak başı çıplak gariban Anadolu halkından birisine boyalı iskarpin ayakkabısını öptürüyor.
Herkes vazifesini yapıp bu alemden bir bir gidiyor.Onlarda vazifesini yapıp layık oldukları makamlara çoktan varıp yerleştiler.
Biz kendi derdimize düşelim.Seven orada elbette sevdiğiyle beraber olacak.
Her asırda bir Firavun bir de Musa as. vardır.Her Peygamberin karşısında her zaman bir Ebu Cehil de olagelmiştir.
Önemli olan müslüman muvahhid kardeşlerimin kimin yanında olduğunun şuurunda olmasıdır.
Zira Kişi sevdiğiyle beraberdir buyuran Allahın Resulunun yanında olabilmek için zamanın Firavunu ve Ebu Cehili ile ABD Deccalı ile beraber olanlarla değilde Nuru Muhammediye sahip olan zamanın sahibi gerçek Hak Dostu olan Mürşid Müceddid ve Muvahhidlerini bulup onların yanında safında oabilmektir.
İnsan Allahın cc. takdir ettiği zamanda dünyaya gelip takdir ettiği vakitte gitmeye mecbur olan cüzi miktarda iradeye sahip bir varlıktır.
Bizde Osmanlının buhranlı zamanında dünyaya gelip Osmanlının yıkılışına şahit olup yaşanan zulüm savaş kıtal hareketlerine maruz kalabilirdik.
Zalimler Ebu Cehil ve Firavun, Nemrutlar inancımıza göre cehenneme gittiler,mazlumlar Allahın cc.ve Resulunun yanına cennetlere gittiler..
Bu dünya kuruldu kurulalı hep böyle olmuştur.Yerin altında derin bir pişmanlık ve eziyet dolu bir hayat ardından ebedi cehennem azabını kim ister..
Biraz önce İŞİD denen, Batının ABD nin kurdurduğu alçak sözde müslüman terör örgütünün Irak’ta Suriye’de yaptıkları infazları izledim.
Bir müslüman karıncayı incitmekten korkarken bu zalimler nasıl gencecik insanlara kurşun yağdırıp hepsi can verinceye kadar mermilerini boşaltabiliyorlar!!
Bunlar müslüman olabilirler mi?Müslüman iseler neden maskeliler.Kim oldukları belli olmasın diye elbette.Cezayir’de Kongo’da soykırım yapan vahşi kapitalist sömürgeci Fransız ve Belçikalıların kafa kestiklerini görmüştük geçmişte işte bunlar o zalimlerin piçleridir elbette ve gerçekte.
Buna bir taşla iki üç değil beş kuş vurmak derler.
Gavur olmak işte böyle bir şey zalim olacaksın kan dökeceksin Allaha ve dinine zarar vererek cehennemi kendi amelinle kazanacaksın
Ya da müslüman olacaksın İşid denen zalimlerin kurşunlarıyla can vereceksin Pkk kurşununa hedef olacaksın geride masum yavrunu bırakıp toprağın altına gireceksin gencecik yaşta.
Şimdi geldik dünyaya sanki onlarla aramızda ne fark var.İnsan ölene kadar nefisle şeytanla mücadele halinde değil mi?İmanla gidebilecek miyiz onun davasında olmak lazım.Gerisi laf-ü güzaf..
Muslumanligin sancaktari Islamin Payitahti Türkiye niye bu hale geldi diye düşünmekten insan kendini alamıyor..
Osmanlı devrinde böyle değildi.Yeni Cumhuriyetin kurulması,alfabenin değiştirilmesi,Laiklik Devrimlerin elbette bunda büyük bir payı var.
Alfabe degistirilince millet Kurandan Dinden uzaklaştı.Namazda ne okuduğunu anlamaz hale geldi.
İçki balo dans rakı şarap piyango genelev zina,banka faiz deniz,gazino meyhaneler bu güze muslumanl ulkenin tamami musluman Osmanli devrinde Seriatt kanunlarıyla idare edilen ahalisine Köy Enstitüleri ve Resmi erkan asker polis tarafından zorla sevdirildi.
Şapka zulmü yaşandı,Rize Trabzon Of ahalisine şapka giymeyince Hamidiye zirhlisi tarafından tppa tutuldu.
Kasket, foter,melun şapka ile bu millet namaz kılmaz bir ahaliye çevrildi.
Memleketi kan vererek can vererek düşmandan temizleyen Besmeleyle açılan Birinci Meclisin hepsi sarıklı fesli alimlerle dolu iken bir çoğu öldürüldü,istifa ettirildi,ülkeyi terke mecbur edildi.
Ikinci Mecliste sapkali Sabataist Selanik dönmesi Yahudi mebuslar devrimleri gerçekleştiren bu zümre içerisinde Hristiyanlık dinini seçelim,bu millet adam olmaz Avrupa’dan damızlık erkek alalım diyen alcak şerefsiz melun mebuslar oldu. Mecliste bu pek kabul görmedi.
Ahmet Kabaklı hocanın Temellerin Duruşması kitabı vardı simdilerde piyasadan toplatildi bu acı gerçekleri orda bir bir dile getirir.
Bize anlatılan yakın tarih Boğazda Avrupali İngiliz Ermeni yazar takımına rakı içerek yazdırılabilir tamamen yalan yanlış bir takım bilgilerdir.
5816 sayılı Atatürkü Koruma Kanunu bu gerçekleri millet öğrenmesin diye çıkarılmıştır.Bu kanun yürürlükte oldukça Cumhuriyetin kuruluşu devrimler şehit edilen alimler Musul Kerkuk meselesi ve bize kahraman diye yutturmaya gerçekte Hristiyan Yahudi Ermeni ve hain olan bazı zatlarin gerçek kimlikleri ortaya cikamamaktadir.
Bu milleti Hristiyan yapmak Yahudi yapmak çok zor,bari Laik-Dinsizlik olsun dediler. Laiklik maskesi bu zamana kadar Devletin dine karşı eşit mesafeli olmasına değil,Devletin sadece muslumanlara karşı despot zorbalık yapması için kullanılmıştır.
Laiklik elden gidiyor bu millet aslına rücu ediyor diyerek 10 yilda bir Atatürk Devrimlerini korumak kollamak için zinde güçler Askeri Darbeler yapmışlardır.
Laik Devlet benim anlayışına göre dinsiz halkı da donsuz olan bir ahir zaman alameti Devlettir.Ellerinden gelse utanmasalar turbeleri tekkeleri kapattıklari gibi camileri kapatacaklardi ama Allah fırsat vermedi.
Bu güzel musluman memlekette Arapca ezan 18 yıl Tanrı Uludur diye Türkçe okundu..Gerisini siz anlayın hesap edin!!
Bugünlerde tutturmuşlar bir de Atatürk Seyyid,Ehli beyt soyundan geliyor,babası Ali Rıza Efendi diye.
Bir kaç yıl evvel ölen Haydar Baş bunu söyler müritleri de el an söyleyip dururlar.
Şimdi de CHP li birisi Kemal Kilicdaroglu Seyyid diye kitap çıkartmış soyu Peygambere dayanır diye zirvaliyor.
Rahmetli Ustad Fesli Kadir Misiroglu Haydar Başa kitabın tam ortasından Kaba bir kelimeyle CUSSS...demişti.
Olursa bu kadar mı olur.
Eskiler Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz demişler.Peygamber torunu olacaksın rakı sofrası kurup içkili da sözlü akşamlar geçireceksin.Bir kere camiye girip namaz kilmayacaksin yaptığın tüm işler Islamin zararına olacak.
Bu millet adını camiye Medreselere koymayacak zaten sende ben bunlara inanmıyorum diyeceksin yaşarken..
Bunlar bu milleti ahmak sanıyorlar.
Milletin aklıyla dalga geçiyorlar.Peygamberlerin Allaha şirk koşan hanımları çocukları olduğu gibi o soydan gelen torunlarida olmuştur elbette.Ama bu durum Ataturkun Seyyid olduğu,İnönünun Türk oldugu ,asker arkadaşlarının Türk oldukları düpedüz yalandır onların zatina atılan bir iftiradır.
Bu bize onu Ehli beyt Peygamber torunu olarak gösterenler genelde Şia ve Anadolu Alevileridir.Bu projede 80 yıldır iktidara tek başına gelemeyen CHP yi muslumanlarla kucaklastirma ve helallesme projeside milleti kandırıp iş başına gelince de Atatürk İlke ve Inkilaplarini yeniden hayata geçirmeden başka bir şey değildir.
Muslumanlar bu oyuna gelir mi gelir.İktidarın başı Tayyip Erdoğan geldiyse haydi haydi ona gönül verip beraber ıslanıp yürüyenlerde elbette gelir.
Allah bu millete akıl şuur ve iman selameti versin.Allah cc. encamımızı hayreylesin.Durum hiç de iç acıcı değil..
***
Günümüze gelirsek 2002 den beri 20 yıldan fazla bir zamandır Türkiyemizde sözde İslamcı-muhafazakar bir iktidar var.
Bu ülkede yıllardır besmeleyle Kiliseler Havralar açılıyor yıllardır.Fetö öldü beli kırıldı diyorlar bunu Fetö yapıyordu öldüyse beli kırıldıysa bunu yapan kim Allah aşkına!! bu iktidarın geliş sebebine bakarsak yaşanan 28 Şubat Postmodern Darbenin arkasından bu Milletin bu damların yaptığı zulümlere karşı bir karşı oy patlaması reksiyon var.
Bu Millet benim dinime Diyanetime başörtüme dokunma sakın demek isteyerek bu Akp İktidarına koltuğu vermiştir.Sonrasına bakarsak olan bitenler Halkımızın bu isteği doğrultusunda olmayıp başta Dinayet sonrasında cinayet dolu hatırlamak istemeyeceğimiz onlarca zulümler yapılmıştır.
Bir tane müslüman da çıkıp ne oluyor bu ülke hristiyanlığamı geçti yoksa biz bilmeden yahudilik resmi din mi, oldu da bizim haberimiz olmadı diyemiyor!!
Başörtüsü için ortalığı velveleye verenler cuma namazı sonrası yürüyenler bağıranlar bunca yapılan yanlışa neden sessiz kalıyorlar!!
Dinsizllk, deizm, atesistlik,Lbgt,feministlik şia,vehhabilik selefilik bu ülkede şaha kalktı.Namaz kılmıyorsa gençler bunda bir vebali yok mu??
İmam-Hatiplerde bile gençlerin %25 namaz kılıyorsa,İlahiyatlarda durum aynıysa bu ülkede 400 bine yakın din adamı vaiz,müftü,Kuran Kursu öğretmeni var iken bu durumda isek paralar boşa gitmiş olmuyor mu??
Ne zaman bu duruma bir diyen çıkacak.15 Temmuzu yaşadı gördü millet imanlı eli Kuranlı müslüman halkımız ve onun yetiştirdiği Ömer Halisdemirlerle atlatıldı bu kahredici azgın kalkışma..
Yanlışta neden ısrar ediyor Devlet büyüklerimiz!!Besmeleyle Ya Allah Bismillah nidalarıyla Kilisemi açılır.
Geçmişte Gaziantep Belediye Başkanı Celal Doğan afedersiniz besmeleyle kerhane açmıştı.
Bu buna benzemiyor mu!!
Bırakın kendileri yapsın açsın Devlet iznini versin ama gülerek sevinerek Kilise açılırsa ben bun da bir cinlik vardır derim.
Duyuyoruz ki Türkiye’nin çeşitli şehirlerinde "yukarıdan" talimatlarla, hemde uygun olup olmadığına bakmadan ve yurt ayırmaksızın Kurban kesimi yaptırmamak için her türlü baskı, tehdit ve emirvâkiye başvurulur olmuş .
Üstelik gerek özel kurban kesim yerleri, gerekse farklı dini grupların kesim yerlerinde bizdeki şartlardan daha uygunsuz oldukları halde onlara ses çıkarmayan devlet erkânı bize özel muamele eder oldu.. (çadırlarda kesenlere dahi müsade ediliyor)
Bütün hijyenik koşulları sağlayan, Vatandaşa en üst seviyede kurban hizmeti sağlayan vakıf ve derneklere müsade etmeyen belediyeler,Her türlü sağlık ve hizmetten yoksun araç yıkama yerlerine müsade etmesi akıl tutulmasının bir göstergesidir.
Sebep çok açık!Lanet olası siyaset!Bu nasıl Devlet ki;Kurban kesim hususunda bir cemaate ayrı, diğerine ayrı muamele yapar?Devletin cemaati tarikatı olur mu?
Bu nasıl Devlet ki vatandaşları arasında ayrım yapar?Ey bizi idare edenler sen ki iktidar oldun amma devlet olamadın bu artık çok açık!
Çünkü sen hakikaten devlet olsan tüm şartları yerine getirildiği halde, sırf kendine oy vermeyen vatandaşına duyduğun kin ve nefret yüzünden onlara siyasi parti gibi davranmayı bırakırsın!
Parti gibi davranmayı bırak artık!Seçim bittiği anda sen artık parti olamazsın kabul et artık bunu..
Devlet vatanına karşı hiçbir menfî durumu olmayan, kendine gönülden bağlı vatandaşına potansiyel oy gözüyle bakmaz-bakamaz! Böyle yaptıkça halkın gözünden itibarınız kalmaz, düştüğünüz o kibir bataklığından çıkın artık, bizleri rahat bırakın..
Sizin amacınız din mi kahrolası siyaset mi?Bırakın ki ümmet-i Muhammed’e hizmet edelim..
Siz nasıl müslümansınız aynaya bir dönüp bakmaz mısınız??
Batıya kefereye hoş görünmek verilen emri yerine getirmekte nereye kadar!!
Bu ülkede 80 yıldır bir ağlayan Ayasofya varken Kiliseler açılmaz!!
Kabrinde Resululullah as.makberlerde Eshab-ı Kiram,şehitler şuhedalar ağlıyor inanın bu duruma!!
Söz namustur.Açacağız seçimden sonra diyen iktidar sözünü tutmalı müslüman milletimizi ağlatmaktan vaz geçmelidir!!
Atatürk dönemi dahil, cumhuriyetin en uzun iktidarda kalan partisi olduğu halde hala faizci kapitalist sisteme ayar veremeyen,şehirlerin sokaklarında İslam Ülkesi olduğumuza dair bir görüntü oluşturamayan,
camilerin boşalıp avm’lerin tıklım tıklım dolmasına zemin oluşturan, uyuşturucuya önlem alamayan, devlet eliyle kumar oynatmayı, devlet eliyle içki satmayı sürdüren iktidar çevresi gelinen noktada bugün kaybetmiştir...
Elbette sağ cenaha mensup iktidardakiler kaybedince biz de kaybetmiş sayıldık...
Şimdi tövbe etme,kendimizi sorgulama ve niyet tazeleme zamanıdır...
Söz konusu memleketse ülkeyse gerisi teferruattır.Kim ne yaparsa yaptığının hesabını elbet yarın Huzurullahta verecektir.Bunu bilir bunu söylerim her zaman..
Gerçekleri gören birileri daima olmalı diyorum..Birileri Kral çıplak demelidir her zaman..
Tıpkı Eshab-ı Kiramın Hz.Ömer ra. hutbede ikaz ettikleri gibi..Korkmadan ve her şeyi göze alarak.
Söylesinler ki yarın Huzurullahta bizi uyarmadılar Allahım demeye ne hakları ne de dayanakları olsun.
İlahi Mahkemede Rabbim bunları yapanlardan milletin hakkını alsın derim...
Korkuyorum, Vallahi Çok Korkuyorum.altımızdan ısıtmaya başladılar!Bu Millet Çok Zulüm Gördü, Çok Eziyet Çekti.
Dili Değiştirildi, Yazısı Değiştirildi, Köklerinden Koparıldı, Şapka Giymedi Asıldı, Kur’an Okuyor, Okutuyor Diye Zindanlara atıldı, parası çalındı Hastaneye Gidemeyip Öldü,
Kıtlık Gördü, Aclık Gördü Defalarca Darbe Gördü Bütün Bunlar İmanımızdan birsey eksiltmedi Çünkü şer güçler Zorladılar Zulmettiler.
Ama Şimdi Bir Boşvermişlik Var.
Mukaddesatımıza Saldırıyorlar, Mezheplerimize Saldırıyorlar, Efendimiz’in Sav Sünnetine Saldırıyorlar,
Kısacası Hz.Allah’ın C.c Dinine Saldırıyorlarda Kimsenin Kılı Kıpırdamıyor (İstisnalar Hariç) Gelsin Paralar.Geçim Geçim Geçim.
Bu Saldırılar Öyle Sistemli Öyle Kurnazca Öyle Organize ki Oyun İçinde Oyun!!!
Dinimiz Elden Giderse Neyimiz Kalır Allah Aşkına Hesabini Rahman Sormaz mı?Gok Kubbeyi Başımıza Yıkmaz mı?
Kurbağanın Birini Kaynar Suya Atmışlar Zıplayıp Çıkmış, Yine Atmışlar Yine Zıplamış Çıkmış.
Bu Defa Soğuk Suya Atmışlar Kurbağa Rahat Keyfi Yerinde Ama Alttan Yakmışlar Ateşi.Kurbağa Salmış Kendini Suya Kaynamış Kurbağa Patlayıp Ölmüş.
Durumumuz tıpkı suda yavaş yavaş farkında olmadan sonunda haşlanıp ölen kurbağaya benziyor!!
Uyan Müslüman kardeşim uykudan artık.Uyan Alttan Isıtıyorlar sen farkında olmadan nolur Uyuma!!
Allah cc. encamımızı hayreylesin...
06.08.2019//KIRIKKALE
02.12.2022//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.