- 192 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kime secde ettin...
Kime secde ettin...
Kime secde ettin...bilmiyorsan eğer İçki içmedin ama sarhoşsun afyonlusun...Fıkıh ruhsuz bir namaz öğretir çünkü...Aktörsün.ihlasın yok...Yaklaşma namaza emri sana...da
Namaza yaklaşma emri sana ey bilinçsiz ...ey marifetullah cahili...İşte ayet...Ey iman edenler! Sarhoş iken ne söylediğinizi bilecek derecede ayıkıncaya, cünüp iken de -yolcu olanlarınız hâriç- yıkanıncaya kadar namaza yaklaşmayın. Eğer hasta ya da yolcu iseniz veya sizden biriniz abdestini bozmuşsa veyahut kadınlarınızla cinsî münâsebette bulunmuşsanız; bu durumlarda abdest alacak veya yıkanacak su bulamazsanız, o zaman temiz bir toprakla teyemmüm edin: yüzünüzü ve kollarınızı onunla meshedin. Doğrusu Allah, çok affedici, çok bağışlayıcıdır."(Nisa/43)
Allah namazdan kovar mı kovar...zıtlar varsa felahı bilmeyeni var bilen var...felahı bilmeyeni felahtan kovar ve hakketmeyene felah vermez Allah...Felahı hakket...tevbe et arifce hakketmek kolay mı felahı...namaz felaha erdirmez seni...cahillikten arın arif ol..gafletle kıldığın namaz da salah değil felaha erdirmez...Tıp fakültesi hastahanesine girenler hep doktor değil bazısı hasta...Camiyi de hastahane say...İlmi olmayan doktor değil...ilmi olmayan cemaatten değil...Takva ehli olmayan da kadrodan değil...
Kime secde ettin...
Kimin için kıyamdasın...
Esma sahibidir Allah...ilimden kaçtın...namaza sokulma sen..."Şeyhe müşrik"dedin namaza sokulma sen...tevbe et gafil hastadır tıp hastanesinde görsen doktor sanma hastadır o...Boşa onun bu ameli hakketmeyene ödül vermez ki Allah...salah ve felah hakkedene nasip olur verilir...
Kime secde ettin...
Esmasına aşık ol tevbe et...değilse yaklaşma namaza"adam ne diyor bak "Sen mi bana ben mi sana secde ettim"...ilahın parçasıyım diyen namaza yaklaşma...aynayız Allaha...secdemiz Allaha...secdeyiz Allaha...parçası değiliz Allahın de...
Kime secde ettin...
Rahmana benze özdeşleş esması ile Allahın...İlim gereksiz deme ...zekat gereksiz deme oruç gereksiz deme...tevbe et önce değilse secden kime mi...eksik bir ilaha...Rahmete kul ol ...Tevbe et eksikliğine ...değilse ilahın ekmel olan Allah değil...eksik olan bir ilah üretmişsin...Yaşamına uygun bir ilah üretmişsin...yaşamına tevbe et...İnancın ekmel Allaha olsun...değilse yaşadığın eksik yaşam gibi ilahın da eksiktir...eksik yaşama eksik ilaha tevbe et...sonra namaza koş...Kime secde ettin...eksik ilaha secden.Esmaya tevbe et eksik yaşamını kabul et eksiğin namazı da eksiktir...eksikten ekmel namaz sudur etmez..önce tevbe ile ekmelleş sonra namaza koş...
Kime secde ettin...
Melekler hz Ademe secde etti...mürşide müşrik deme...şeytan Allaha da secdesizdir çünkü hz Ademe secde etmedi...
Kime secde ettin...
"Allahın parçasıyım "...deme.Parçalanan değişen bir ilah eksiktir...kendini korumaktan acizdir.Etkilenen ilah Allah değil...Kime secde ettin...
Kime secde ettin...
Kinin secdesiz...secdeliye kinlisin...Kime secde ettin...secdeye kinlisin...secdeye düşmansın...Şeytansın...Kime secde ettin...
Adam "Allaha gökte "diyor...Kime secde ettin...mekana esir mi ilahın...zamana mekana aciz olana sanki taguta secden...
Allah zıtlar yarattı bu sebeble rızası sadece zıtlardan birine secdededir...
Allah neden mi Ademe secde edin dedi...Kuş iki kanatlıdır ama iki kanat bir gövde için ve bir beyne secdeli...gece-gündüz zıt ama inasana hadim ikisi de...zıtlar bire asi olmamalı...secde etmeli yani değilse tevhid bozulur çünkü...
Evet...Kur’an-ı Kerim yedi ayrı sûrede meleklerin Âdem’e secdesinden söz etmektedir. Allah bir insan yaratacağını meleklere haber vermiş, ona şekil verip ruhundan üfleyince, meleklerden, yarattığı bu insana secde etmelerini istemiştir.
Şeytan bile hz Ademe secde etmedi ama Allaha etti...yani tevhidi bozdu cehennemde tevbe edecek...Tevhidi büsbütün bozmak mümkün değil...Şeytan ’Onu topraktan, beni ateşten yarattın, ateş topraktan üstündür. Dolayısıyla ben ondan üstünüm, sana secde ederim; ama Âdem’e secde etmem."demiştir...
Firavun tevhide döndü...hz musayla örtüştü...cehennem de tevbe ettirecek asiler de secdeli olacaklar...ama o secde cehennemden kurtuluş değil..."Z" harfi gibi alfebenin sonundadır o secdeliler...Adl sıfatının etkinliği bu...secdeden büsbütün kaçış mümkün değil...bütün ruhlar "Bela" demiş...Hz Muhammet efendimizin nurundan sudur etti çünkü her yaratılan ...Vahdet-i vucut var...tevhid var cemaat var İmam hz Peygamberimizidr
Kime secde ettin...hz Ademin toprağı da şeytanın ateşi de farklı denklemli olsa da sudur ettiği kaynak peygamberimizin nurudur...yani aynı
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...Müşrik Nükler üretti ama nükler secde etmedikçe bu hayırlı iş değil Allahın ilminde...Şeytanın ilmini ölçü seçenler...nükler üretmekle övünür ama mazlum japonya övünmez...övünülecek bir şeye tüm insanlık övünür...Nükleri secdeye davet et...bütün insanlığın yararlandığı ilim faydalı iimdir ancak...köle efendi oluştu nükler ile...para ile ...zekat ver ki kölelik yok olsun secdeli olsun para...adilce dağıtılmalı para Allah ölçü tek Allah adil para adilce dağıtılmadıkça bu ilim şeytanidir...adil paylaşma senin olsun bütün para zekat verme ...der şeytan...sadaka verme fakirleşirsin der...kürtaj yap fakirleşirsin der...bu öğütler ilim değidir..ilim her yaratılana fayda verene denir...demokrasi faydalıdır deme hiç fakir millet vekili var mı...zengine fayda veriryor demokrasi...faydalı değil bazısına zararlı ...
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...hayır bin kere hayır...öğütlerin ile insanları iki parça ettin ey şeytan...nükler faydalı olurdu secdeliden başkasında olmasaydı eğer...müşrike de verdin ve kavga svaş hiç durmadı ...İşte nüklerli üç ülke mikser gibi dünyayı karıştırıyor herkesi her gurubu her ülkeyi bir diğerine düşman ediyor...rusya da Abd de sınırlar çizmiş ülkeler ...öyle çizmişler ki cetvelle çizmişler adil çizim yok ve kavgaya sebeb o sınırlar...Bazısına "BOR"satma üretme diye baskı yapıyorlar...çünkü petrol dolarla satılıyor..."Bor" turan parasıyla satılacak.dolar ABD kağıdıdır.
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...hayır bin kere hayır...işte terörist Sadece Dağda Değildir. Stokculuk yapan Fahiş fiyat, Uygulayan Ürünün Hem Gramajindan Hem de Kalitesinden Çalan da Terörist’dir..
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...hayır bin kere hayır...işte bir asi ABD saldır der zayıflarsan sana saldırmak amaçlıdır.
ABD planı aynı...Irak İrana saldırsın.Avuca düşsün.saldırayım tam zayıflayınca.Irakı önce zayıflattı sonra saldırdı.ABD planı bu
ABD planıdır...Türkiye irana saldırsın rusyaya saldırsın avuca düşsün.Muhtaç olsun ABDye...Ukrayna avuca düştü işte
Batı İranı yok etmek istedi tarihde rusyaya İranı saldırttı.Türkiyeyi şimdi saldırtırsa dün İrana hükmetiler bu gün türkiyeyi.Saldır avucuma düş metodu bu.Batı bunu hep yaptı.Ukraynayı saldırttı ukrayna avuca düştü.
ABD dünya hükümetidir.mikser gibi dünyayı karıştırıyor.pydyi saldırtıyor.Ukraynayı tayvanı saldırtıyor.Saldırtır yunanı da
Ukrayna rusları yıpratacalk ABD girecek devreye.Putinsizleştirecekler rusyayı ama putin Nükler kartını aldı eline.Nüklerin olsun
ABD türk-rus gerginliğini hep istedi..
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...hayır bin kere hayır...İşte güçsüz sanma ABD İranı mikser gibi karıştırıyor.Çini de...Rusyaya karşı amborgo koyabildi.delenleri Hollandayı czalandıracaktır...
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...hayır bin kere hayır..."Güç zehirlenmesi" gerçekleşir aman Küreselciler hala güçlü Erbakanın başına gördük neler getirdi...
ABD dünya hükümeti...rusya ve çin muhalefet.ABD rusyaya saldırttı Ukraynayı.Gücü yok değil gücü azaldı.4.Küresel güç olduk şükür sorumluluklarımız da arttı artık...
Aman yanlış tanı koyma..."Güç zehirlenmesi" gerçekleşir ...ABD çok mu aciz.Nüklerli ülke aciz olmaz.Ukraynayı rusa saldırttı.Yunanı da Türke saldırtır.Çine de tayvanı
Adiller-sömürücüler ...Batı-doğu gerginliği sadece bu...tarihten beri süre geldi...
"ben ondan hayırlıyım" dedi şeytan...hayır bin kere hayır...yalana inandırdın ey şeytan...İnanma şeytanın hilelerine kurban olma..."Ayağını yorganına göre uzat..."aman düşmanınla savaşırken duracağın yerden de ileri gitme...DAİŞ’e karşı kullanılacaktı o silahlar sınır köylerimize kullanıldı.Dedeağaçta ki silahlar da türkiyeye karşı kullanılırsa şaşmamalıyız
"Güç zehirlenmesi" gerçekleşir ."Ayağını yorganına göre uzat..."aman düşmanınla savaşırken duracağın yerden de ileri gitme...Şeytan ve hariciler boş durmaz...aman düşmanınla savaş ama duracağın yeri de bil...Şükür 4. küresel gücüz...Zengezur açılacak ama İran çinden gemi alarak bize çin desteğini kırdı...çinin desteğini artırmalıyız ilk işimiz bu...İranı da hafife almamalıyız...çini kaptı bizden...çini ve İranı caydırıcı işler yapmalıyız öncelikli işimiz bu ...Zengezur için doğru zemin şartlar ve zaman seçelim mi...şeytan ve hariciler var ha...
Öncelikli işimiz ABD ile tanımlarda uzlaşmak olsun...mu...Nato ile de tanımlarda uzlaşalım mı...birinin zararlı dediğine diğeri faydalı diyor...Terörist tanımı nasıl ABDye göre farklıysa zani haksız kazanç tanımı da farklı Ölçü Allahtır İlahi dinde.esmaya asi her eylem suç...Ölçü esmadır ilahi dinde...
Kime secde ettin...ABD nin aklına mı Turanın yüce aklına mı...ekmel tecrübesine mi...Namazın eksiktir siyasi tecrüben eksikse...Namaz kılmakla övünme...İlahın ABD ise...
Mü’min bir delikten iki kere ısırılmaz...Irakı İranla savaştırdı ABD amacı ne iran ne Irak...ikisini de av etti işte...ikisi de zayıf ve yorgun düşmüştü ve ABD ırakı bombaladıkça bombaladı...Irak nerede duracağını bilmedi...bu hileye mü’min düşmaz...namaz kılan mü’minse bu hileye kurban olmaz...belgeler imzalasa bile ABD ye tam güven me F-16 ları işte vermiyor...Nüklerin varsa ABD korkar senden tek...Ve Namaz kılmakla övünme...Nüklerinle övün tek...Tebük seferi yapabildi peygamber...sadece tebük cesareti olanın namazı kabul olur...Allah ekmel olmayanı kabul etmez...Evet...Rusyanın çinin ABDnin cezasından korkan büyüyemez.4. küresel güç olduk...sorumluluklarımız var.namazın kabul olmaz bu sorumlulukları yüklenmeye cesaretin yoksa veya silahın yoksa...Senin namazın ilahi dinin direği değil...Şeytan boş yere övündürüyor seni...O kıldığın namaz namaz değil" diyor işte Yunus...Kime secde ettin...
Evet...Kime secde ettin...Tevbe et...esmaya kul olamadım de...işte nüklerin yok...hz musanın asası vardı hz nuhun gemisi hz Muhammedin tebuk seferine cesareti vardı...tevbe et asan yok diye gemin yok diye cesaretin de yok tevbe et..."değilse o kıldığın namaz değil"
Kime secde ettin...esmasını eksilttin Allahın sen...esmasını ekmelle önce...namaz sonra ki iş önce tevbe sonra namaz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.