- 227 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Tevbe Allahtan korkmaktır...
Tevbe Allahtan korkmaktır...
Allahtan korkmayan tevbesizdir...emirlerine uymayan tevbesizdir...Tagutçudur o...Tagutla kavgası olmayan hz İbrahim değildir muvahhit değildir...müşriktir...a uçkuruna ya midesine söz geçiremiyordur o...Şehitlikten korkanın tağutu vardır...
İşte ayet...Bütün bunlar, Allah’ın size gereğince amel etmeniz için indirdiği emirleridir. Kim Allah’a gönülden saygı besleyip O’na karşı gelmekten sakınırsa, Allah onun günahlarını örter ve mükâfatını kat kat artırır."(Tevvbe/5)
Tevbesiziz Allaha saygımız yok.Tağut ve Firavunla kavga etmeyen kıyam etmeyen hz Musa değildir...tevbesizdir...Rızık duası tevbedir...Allaha saygıdır...Allaha sığınmadır...dedi bu ayetle Allah...Zayıfı ezen zayıflığından dolayı kadını ezen mirastan ve mihirden mahrum edenin düşmanıdır Allah...Acize zekat verilir ama Fransa aciz afrikayı sömürdü...
Allaha gerçeği gibi saygılı değiliz asiyiz...Tevbelerimiz kabul olmaz asiliklerden arın.nefsi esmaya asilikten arındır...Nefis mücadelesi kul olmak içindir Nirvanacılar İlah olmak isterler nefis temizliği ile...tevbe ile...
İşte ayet...“Kim Allah’a karşı gelmekten sakınırsa, Allah ona bir çıkış yolu açar.Onu beklemediği yerden rızıklandırır. Kim Allah’a tevekkül ederse, O kendisine yeter. Şüphesiz Allah, emrini yerine getirendir. Allah, her şeye bir ölçü koymuştur.”(Tevbe/2-3)
Evet...Hz.Peygamber Efendimiz(s.a.v) buyurdu ki;“Eğer ümmetim bu ayetle amel etseydi.Allah rızklarını ayaklarına getirirdi”
Şeytan Allahtan değil tevbeden korktu.Değilse şeytanlık yapamazdı...Görevine göre fıtrat verilir yaratılana...
Cehennemliklere asilik fıtratı verilmiştir...Tevbeden korkar onlar...Kınanmaktan korkar...Nükler bomba atttı ABD japonyaya...Şimdi savaşı başlatmak kolay bitirmek zor...Şeytan sonunu cehennem olmasını bilmesine rağmen tevbe edemez kilitlidir...Fıtratına terstir tevbe...Sömürücü dünyada bile sömürücülüğün zararını görüyor ama yine fırsat bulsa sömürü yapar..."Can çıkar huy çıkmaz"...
Evet...sömüreni sömürürler.ABD fransayı sömürecek.Çin kucak açar ama Rusya fransayı sömürür.almanya saldırır.ingiliz saldırır...
Dünya da ceza yeridir ödül yeridir ekmel ceza ve ödül yeri ise ahirettir...ey Fransa...ey huyu batasıca...Kötü huyları öğretir tecrübeliye Allah.Kelamı budur.Her hikaye ve romanın bir ana fikri vardır...işte o ana fikirler Kelamullahtır...ilimdir ekmel tefsirdir esma öğretisidir...Esmayı tanıtıyor aynalarda oku onun kelamını...Bir şeytan kıssası bir hz Adem kıssası ...bir kabil kıssasının ana fikri kelamullahtır...Oku aynaları..Kıssalar aynadır...Tarih aynadır...yani tecrübeler deneyler aynadır...nurları oku o aynalarda...ayetleri oku...
Tevbe Allahtan korkmaktır...
Nirvanacı İlah olmanın yolunu öğrettim sanar...İlahlık taslamaktır o...Hiçlikten kurtuluş yok...ilahın esmasının sahibi olmak mümkün değil...aynasın emanetçisin İlahın esmasının suduruna...Tevbe kulluğa tevbedir...Hiçliğini kulluğunu anlamaktır...tevbe.
Tevbe şirki eleştiridir eylemlerinden hallerinden düşüncelerinden inançlarından duygularından temizle ilahlığı..."Miraca çıktı peygamber ama çıkarıldım "dedi...hiçliğini acizliğini her nimet verildiğinde haykır...rızıklar koşarak gelirdi sana ...evet...Hz İsa ölüyü diriltti deme hz isaya bu görev verildi de...şeytana hz Ademe asilik verilmezdi...hz Adem ekmellik iddiasına kapılırdı şeytan olmasaydı...
Tevbe Allahtan korkmaktır...
Müşrik malikülmülklük taslar...zekat vermez...
Namaz kılmaz secde etmez...
Oruç tutmaz aç kalmaz cimadan vaz geçmez midesi kutsaldır uçkuru kutsaldır...kutsalık verdi midesine secdeli uçkur secdeli mide kul olam uçkur kutsaldır kımetlidir asidir zalimdir diğerleri...ABD zalim.doları para kabul et dedi nüklerle kabul ettirdi...Rol çaldı ilahtan Para Allahın para saydığıdır tek...dolandırıcıdır ABD...haraçcıdır yani...
Oruç tutmayan uçkurum kutsal demiş olur...miden kutsal demiş olur...
Zekat vermeyen bu malı ben yarattım demiş olur...
Hacca gitmeyen Kabe benim demiş olur...
Domuz eti yiyen sen cahilsin alim benim demiş olur...
Şehadetsiz...asiliği seçmiş olur...
Şehadet ile ben asilikle şirkle kavga edeceğim onlardan tevbe edeceğim ...sözü vermiş olur...ruhlar yaratıldı Allah sordu"ben kimim rabbiniz miyim...denkleminizi oluşturan benim " ruhlar evet dedi...sözümüzü bozduk...şehadet getirdik şehadet de sözdür onu da bozduk...tevbe et..cennetin kilitli...tevbe et cennet kapısı açılsın seni beklesin...Şehitliği sev...duygunun tevbesidir bu...Şehitliği savun fikrin tevbesidir bu...Zekat veren fakirlik görmez diye düşün...düşüncenin inancın tevbesidir bu...Nirvanacı...zirvanacıdır...ekmel akıl ekmel ilim ekmel tecrübe tevbe et der Nirvanacıya o zirvanacıya...
Şehadet getir tevbe et...cennetinin kilidini aç cennet seni bekliyor olsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.