- 218 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zamanımızın münafıkları kimler mi...
Zamanımızın münafıkları kimler mi...
Hz muhammet münafıkalrı cezalandırdı etkisizleştirdi...ama öldürmedi...Bedirde bile mekeliler Medineliler diye sahabeyi ikiye böldü şeytan ve münafıklar...Uhudda atlıları peygamber emrine itaatsizleştirenler de şeytan ve münafıklardı...
Osmanlıyı Arab -Kürt- Türk diye parçalayanlar da münafıklar ve İngilizlerdi...1. cihan harbi bitti sanmayalım...Günümüzde de devam ediyor..pkk’yı destekleyenler sadece ABD değil ama aşıkar destek sahibi sadece ABD.Diğerleri pkk’yı açıkta kınar.Münafıklar.Bizi zor durumda bırakmayın derler.İsveç Natoya giremedi PKK yüzünden...Yarın tahıl satmayacağız o münafıklara cezalandır münafıkı.hz Muhammet cezalandırdı...Hz Ali kovdu ibni sebecileri yani haricileri...yani İran casuzlarını...hz Muaviyeye de hz Aliye de düşmandı onlar...ve ikisinin arasını açmıştı Hz Ali iktidar hz Muaviye muhalefetti...münafıklar Hz Aliyi kullanmak istedi...Hz Ali kovdu...hz Aliyi bunlar şehit ettiler...Kovdukları...kullanmalarına izin vermedikleri...Zayılamıştı hz Ali bu zayıflıktan yararlandılar ve şehit ettiler...
Zamanımızın münafıkları kimler mi...
Evet...Hz Ömeri İran öldürttü.hz Osmanın öldürülmesi ibni sebecilerin işi.Hz Aliyi kullanamayacaklarını anlayınca onu terk ettilr.Harici ismini aldılar.İran komşu olarak iyi değildir.İktidarla muhaleftin arasını açarlar hz Ali iktidardı hz muaviye muhalefet.İkisine de tuzak kurdular.İranın tarihini analiz edelim.
Evet...dün ...Habil iktidardı Kabil muhalefetti...Şeytan arabozucu...günümüzde de bu üçlü vardır ihtilallerde...hatta her terör olayında da üçlünün hataları vardır...İktidar zayıflayınca Habil gibi öldürülür...aman zayıflamasın...Hz Ali de zayıfladı ve şehit edildi...hem kardeşlerine öldürtürler...Şeytan Habili öldürtmek işinde Kabili kullandı...
Zamanımızın münafıkları kimler mi...
Çini tayvana rusu ukraynaya Türkiyeyi suriyeye saldırmaya zorlayan ABD.Savaşmaya mecbur eder sizi...
Zamanımızın münafıkları kimler mi...
Habil-Kabil-Şeytan üçkeni her olayda var.Bu kıssa uyarıcıdır.Ey kabil şeytan seninde habilinde düşmanı.Onu kov.etkisizleştir.cezalandır
Evet...Hz Ali ibni sebecileri kovdu.Hakem olayı ile onların düşmanlığını birlik düşmanı olduklarını savaş amaçlı olduklarını anladı.Muaviyeye de düşmandı ibni Sebeciler...o gizli casusun adamları veya kullandıkları .emrine aldıkları...
ABD’yi para azdırdı.insanı uyuşturucunun elinde.Afrika parasızlıktan azdı.Ülkemiz orta şekerli.Toplumumuz top gibi.Kopukluk yok bir de terörden kurtulsak...
ABdeden kışın üşüyen turistler gelecekti.Türkiye güvensiz"gösterildi bu terör olayıyla.SABAİ ler hz Ali ile hz muaviyeyi birbirine düşürdü...Cemel vakası da o hilecilerin işiydi...Birlik olalım.
Dışarıda Găvurla,İçeride Tohumlarıyla Uğraşıyoruz. Bizleri Muzaffer Eyle Yarabbi !
İktidar yanlısı muhalefet yanlısı ve casuslar ..her olayda bu üç tip görevli vardır.SABAİler mideci uçkurcu tiplerdi...Şeytani tipler hainler...İran beslemeleriydi hariciler...o dün tekrar ediyor bu gün.
Azeriler ve Türkiye turan yani hz Yusuf Pakistan insanı ise Bünyamin...Evet...bir dün daha dünde kalmadı...Hz Yusuftur TURAN topluuğu...her dün tekrar ediyor bu gün.evet...Hz ALİ -hz Muaviye ve hariciler sebailer...Her olayda üç tip insan vardır.İktidar yanlısı.muhalefet yanlısı ve harici yani şeytaniler hileciler...ABD çocukları...
Zamanımızın münafıkları kimler mi...
Münafıklar çelme taksa da...acizler hele 40 yılık mücadelemizle pkk bitti.destekleyen ülkeleri de tahıl ve gaz satmamakla uyarırsak gör nice bitecekler...Azarbaycan Pakistan Türkiye üçlüsü...NÜKLERLİ bir güçtür...4.küresel güçtür...üstüne fazla gidilemeyecek bir güçtür...İranı hizaya getirir...Zengezuru açar Ermeniyi hizaya getirir dünya da seyreder...çünkü Nüklerli gücün damarına kimse basamaz...
Dost sandığımız ülkeleri küstürmeyi göze aldığımız an "Terörü" kısa zamanda bitiririz.Küsen küssün.ambargo koyacaksa koysun
Evet...PKK çok çok bitecek...destekci ülkelere tahıl ve gaz satmayız...cezasız kalmazlar...İsveci Natoya almayız dedik ya...Dünyanın bir köşesinde petrol var ama satın alma yasağı getirecek siyasi kutuplar artık.Putin dedi ki ABye benim tahılımı satma
Azeriler için denklemler belli zengezuru açarsa Çin desteğini kazanır...
ABD nin mühimmetı bitti be kim korkar...Çin fırsat kolluyor...ABD jandarmayım ben dese de engel olamaz ne rusa ne çine ne de 4. küresel güç olan Turana...Düşmanlarımız korksun artık...
Allah bizimle...işte...Rusya "Beklemede"Çin-ABD savaşı çıkar çıkmaz Ukraynaya saldırır.ABD kimseyle ilgilenemez olacak Osmanlı yetimleri gibi ABD yetimleri çoğalacak.ABD ye güvenenler korksun artık...<çin var dünyada...Sahibi var bu alemin.Şeytanlığın bitecek ey ABD...Ümmeti parçaladın...İran da pakistan da Arablar da türklerde "Bizim çocuklar"dediklerinden bir kurtulsa gör ümmet nice güçlü olacak...Mehdinin ordusu bu ümmet...armegedonda deccal gibi öldürüleceksin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.