- 195 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Peygamber sevgisi...
Peygamber sevgisi...
Sadece sahabe peygamberli ...Uçkurun peygamberin olmuş be...
Hz muhammedin peygamberliğini anlayamayan hz Musa zamanında gelseydi musevilikle savaşırdı Irkçı değil bu derdi...hz İsa zamanında gelse İsevilikle kavga ederdi..."Oğul"değil bu derdi.Beğenmezdi...Irkçı mideci uçkurcu olanlar Peygamberleri beğenez sevmez.sevemez.
Peygamber sevgisi...
Peygamber diye enelerinin denklemine aşıktır papazlar...
Peygamberlerin denkleminde uçkurculuk yok uçkuru esmaya vasıta etmek var...Irkçılık yok ırkını esmaya kul etmek var...Hz Musa müşriki ırkımdan diye sevmedi...
Peygamberlerin kimyasında halka yük olmak yok...
Papazlar halkı eneleri için kullanıyorlar...sömürüyorlar...beleşten geçiniyorlar...Peygamberler ücretsiz yaptı irşat görevini ödülü Allah verecekti dünyada ve ahirette Halka yük olmazlar...
Peygamber sevgisi...
Sadece sahabe peygamberli ...miden peygamberin olmuş be..
Peygamber’e iman etmek farzdır. İslâm’ın erkanından ve belirtilerinden birisi, imanın da şartlarından bir şarttır
Peygamberler işlerinden belli olur...kilise müşrik ama hz İsa değil...
Kilise ve havra müşrik ama "İşleri var dinimiz gibi...dedi Mehmet Akif Ersoy...onlar için..Bizim müşrik diye kin duyduğumuz kişilere kin sadece şirklerinden dolayı duy...Her işleri bizim işlerimizle örtüşür çünkü...Mesela bir tevbedir Nobelin hali ve Tevbe müşrikten de sudur etse güzeldir...Putin zekat verdi tahıl gönderdi fakir afrika ülkelerine...Nobel ...Nobel barış ödülü dağııttı...Din adamlarına ödül dağıttı...silahdan para kazandı ama İnsanlığa edebiyat irşad yolunda hizmeti olanlara kazandıklarını vakfetti...
Sadece sahabe peygamberli ...Müşrik de senin kadar peygamberli be...
Müşrikden sudur eden şirk kötü sadece şirk kötü... diğer sudur eden eylemler haller fikirler duygular İslamsa sev...kimden sudur ederse etsin ve Allahın ölçüsü bu...ecdad Almanlarla işbirliği yaptı rus saldırılarını önlemek için...İngilizler de destek verdiler ama sonra Osmanlıyı yıktı parçaladı tesbihin ipini kopardı İngilizler...Her işini sevmemeliyiz...Ölçümüz Allahsa...
Kur’an şöyle der..."Allah kötüyü kötüyle çarpıştırır" Çinle ABD yi savaştırır doğu Türkistanlıların duası kabul olmuş olur...yani niyet işin kimyasını bozar...deccal ile kilise kavgam var der..."Kaş yapayım derken göz çıkartır"...Rusya "Kutsal savaş"dedi Ukraynayla savaşına...Meşru müdafaa yapıyor mu sadece kaş yapayım derken göz çıkarır oldu işte...İngiltere ise tam barabar oldu...Gıda ve gaz erişimine engeller koydu çükü...bebekler üşüyor ibadet haneler soğuk..."Her şey helal"diyorlar işte galib gelelim derken Barbarlaşıyorlar Suudu ucuz petrol satmaya zorluyorlar .barbarlık bu.Zorbalık bu...Müslüman İranın da müşrik güçlerden farkı yok...Irkı için savaşıyor İran...batıl savaşı İranın da...algı oluşturuyor şianın fedaisiyim diyor ama Azerilere düşman...evet müşrikten İslami eylemler haller fikirler duygular sudur eder mi eder..."İlim hak çinde de olsa al"...
Peygamberlerden sudur eden İslamdır hoşuna gitmiyorsa suç denklemindedir enecisin...uçkurcusun midecisin Irkçısın...Peygamberlerden sudur edenler İslamdır ama uçkurcu evlense bile müşriktir hatadır evlenme eylemi hali fikri duygusu...Uçkuru için evlenmiştir rızaya kul olmalı miden de uçkurun da paran da aklında...Peygamberlerin her şeyi kulluktur...çok evlikleri de...Kimyası farklı uçkurcunun cimasıyla peygamber cimasının...Hz İbrahim" neslimden secdeliler "gelsin diye dua etti...uçkurcunun evliliğinde evlilik denkleminde bu dua yok...Farklıdır hz İbrahimin evlilik denklemiyle uçkurcunun evliliği...denklem farklı asilik var denklemde...secde eksik yani...
Peygamber sevgisi...
Sadece sahabe peygamberli ...
Siz peygambersizsiniz ey batılılar...İsaya benzemiyorsunuz hiç...Uçkura kulsunuz mideye kulsunuz oysa sadece hayırlı işlere kulluk yapar peygamberler...
Sadece sahabe peygamberli ...
Uçkurcu mideci ırkçı sömürücüdür .Zekat memuru alıyor Allah için veriyor Allah için ölçüsü Allah farkbu.denklemde ki eksiklik bu.Makron Türkiye de farklı değil Afrikada diyor...nieti farklı ölçüsü Allah...sen de ilme harcadınsa afrikadan kazancını Ölçün esmadır Allahtır ama uçkura harcadın lükse harcadın midene harcadın...farlısın sen...denklemin farklı Allah ölçü değil sen de Türk barbar değil...Ölçüsü Allah...savaşta çocukları öldürmedi türk...Vurdu şimsir aşkına...senin dininde bu barbarlık am benim dinimde kahramanlıktır...Ölçün Allah olsaydı Barbar olmadığımızı anlardın...Peygamber kılıç taşıdı "Ölçüsü esmaya kulluktu uçkurcuyu kesen kılıç mideciyi kesen kılıç ırkçıyı kesen kılıç doktor bıcağıdır...masumdur zıtlar yok olmadıkça insanlık vadete erişmez.Nükler güzel ama kabilin elinde olmamalı...Ezan için olmalı nükler...de evlilik de para da sağlıkta "Hastalık kutsal"dedirttiniz kölelerinize kendi devletinize din adamlarını doldurdunuz kölelerinizin devletlerine aynı hakkı vermediniz sarhoş doldurdunuz..."Ölçünüz Allah değil sizin"ama osmanlı devşirmeleri paşa yaptı...Mısırın başına sarhoş oturtmadı . Firavun oturtmadı...ama siz mursiyi öldürttünüz sisiyi koydunuz "Ölçünüz Allah degil"
Sadece sahabe peygamberli ...Hadis inkarcısı peygambersizdir asr-ı saadeti kucaklamayan peygambersizdir...İşte arab liderleri...Uçkura para harcadı ama aç afrikalıyı dert edinmedi...Ölçüsü Allah değil adı müslüman ...oysa şeytana teslimiyeti...
Sadece sahabe peygamberli ...
Ashâb-ı kiram dâimâ âhirette Allah Rasûlü ile beraber olabilmenin derdi içindeydi.
Aşkı öğretti… Sevgi nedir? İki gönül arasında bir muhabbet bağı… Öyle bir bağ ki, her şey O’na fedâ!..
“Anam, babam, canım, malım Sana fedâ olsun yâ Rasûlâllah!” sözleriyle ifade ettikleri bir fedâ hâlindeydiler. Bey‘atlerde canlarını ortaya koydular.
Bu muhabbet Hazret-i Ebûbekir’de zirve idi. Her yerde Efendimiz’in hayaliyle dolaşıyordu. Efendimiz isteyince, Hazret-i Sıddîk malının tamamını götürüp infâk ediyordu.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.