- 309 Okunma
- 1 Yorum
- 3 Beğeni
Düşlerim adsız masallar gibi
Kavanoz dipli dünya!
Masmavi bir gökyüzü altında; gazete okuyorum…
Kocaman puntolarla sürmanşetten atılmış bir haber.
Savaşlar bitti sınırlar kalktı!
Ülkeler tek bir dünya dediler!
Protokol imzaları atıldı!
Şakamı bu?
Altta bir başka manşet dikkatimi çekiyor…
Bütün silah sahipleri silahlarını "bireysel silahlanmaya karşıyız" sloganları atarak Emniyet Müdürlüğüne teslim etti!
İnanamıyorum!
Dilim damağım kurudu…
Yutkunmakta zorlanıyorum…
Gazetenin en altında bir başka haber!
Cezaevleri kapılarını ardına kadar açtı devlet baba şefkatiyle bir kez daha kucakladı onları… (Hassas bir konu çocuk, kadın tecavüz ve cinayetlerini ayrı tutarak)
Herkesin bir şansa daha ihtiyacı vardır açıklaması yaptı Başbakan!
Rüyada gibiyim gerçek olamayacak kadar güzel gelişmeler…
Kesinlikle biri şaka yapıyor olmalı oysa bir nisan da geçeli hani?
İkinci sayfadayım parmaklarım sabırsızca çeviriyor sayfayı…
Kültür sanat sayfası; sanata başta devlet olmak üzere sponsorlardan tam destek!
Yeni iştirakçiler aranıyor!
Korkarak ve merakla üçüncü sayfadayım elim titriyor heyecandan kaza ve cinayet haberleri en çok da kadın ölümlerini arıyorum başlıklarda…
Yok hiçbir haber yok!
Havanın güzel geçeceği, yolların açık olacağı, kış tatili için yerlerin sudan ucuz rezervasyonlarının başladığı yazıyor…
Korkularım artıyor…
Öldüm cennetteyim kesin!
Korkarak sayfa çeviriyorum sol yanıma endişe düşüyor!
Ana muhalefet lideri başta olmak üzere tüm parti liderleri Başbakanla beraber yemekteler…
Görüşmeler çok ılımlı, “Birlikten Güç Doğar” felsefesiyle yepyeni kararlar aldıklarını açıklamışlar basın muhabirlerine… Önce yoksulluk ve işsizlik adımları..
Hepsinin yüzünde bir gülümseme!
Alelacele sayfa çeviriyorum…
Ekonomi sayfasındayım…
Milli gelir tavan yapmış, KDV kalkmış, maaşlardaki mükemmel artış herkesin yüzünü güldürmüş!
Bankalar bugüne kadar gelen tüm borçları ve kara listeleri yakmışlar!
Bankacılık ve ticaret tarihinde yeni reformlar getirmişler!
İhtiyaç kredileri faizsiz dağıtılacakmış!
Çiftçi, köylü, emekli, esnaf şikayetleri sonsuza kadar tarih olacakmış!
Yan sayfadayım gözlerimdeki şaşkın ifade sadece yuvalarından çıkmış olarak açıklanabilir.
Sanrılar yaşıyorum ya da Tanrılar nihayet insanları kutsadı!
Ev, araba almak artık çok kolay!
Sözünüz teminatınızdır!
Kredi kartı, peşinat, kefil, taahhüt yok!
Dolar, Euro TL ye endeksli yani bir lira...
Haberler havada uçuşuyor!
Kadın şiddetine son; hukuk sadece kadından yana değil artık insandan yana...
Engellilerin yaşamsal ve iş alanlarında düzeltme…
Hayvan katliamlarına son…
Lütfen biri açıklasın bu bir kamera şakası olmalı, kamera nerede?
Herhalde gazetenin şaka olsun diye hazırladığı moral ve eğlence gazetesi olmalı okuduğum…
Tamam b*ku çıktı artık…
Bunlar gerçek olamaz…
Gerçeklikle bağdaşmıyor çünkü!
Gerçeklik mi?
Gerçek?
Ger?
Hay Allah uyuya kalmışım bilgisayar başında!
Ne güzel bir rüyaydı.
Aklımda hala ya gerçek olsaydı ne olurdu? soruları; yaşlanıyorum galiba…
Düştüm bir hayalin peşine…
“DÜNYA BARIŞI!”
Pöhhh… Bunamak böyle bir şey olsa gerek…
Kim bilir bir sabah uyandığınızda Dünya ve Türkiye böyle bir yer olur?
YORUMLAR
:)) hepsi birden mi olmuş bütün bunlar?Einteina'ın izafiyet teorisi gibi.Güzel şeylerin bitmesi istenmez iken acı veren şeyler hep uzun sürer.Her karanlığın sonunda bir güneş mutlaka doğup karanlıkları boğacaktır mutlaka..İnanalım yeter ki.Kaleminiz daim olsun.Sağlıcakla..Saygıyla..