- 285 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ne düş ne hayal
NE DÜŞ NE HAYAL ‘’(Bir önceki yazımdan devam)’’
Affınıza sığınırım sevincim içime sığmıyor. Elimde değil taşıyor ne yapayım. Bu ülkeyi bu yüzyıla getirdik. Buradan ilerisi de var. Yani bu yüzyılı da biz dolduracağız. Hayalimizdeki Türkiye’yi kurarak devam edeceğiz. Dünyadaki birçok ülke gıpta ile bakarken onların umutlarını söndürmek bir Türk devletine yakışmaz.
Ha gayret. ’’Türkiye vizyonu yüzyılı’’ Bununla ilgili çok konuşan var ama en can alıcı devletin açıkladığı dev projeler. Tarihte ilk defa böyle projeyle ortaya çıkan devlet. Geçmişte gerçekleştirdiği dev projelere yenilerini katmak istiyor. Bu ülkede 1960’larda yapılan otomobili çeşitli desiselerle of eden zihniyet boş durmuyor. Geçenlerde Gemlik’te yeni bir fabrika açılışı yapıldı. Yani Gemlik kampüsü açıldı. Ulaştırma bakanının dediği gibi tam bir bilgi sayar sistemi elektrikli otomobil olmaktan öte, bu bir mobilite ekosistemdir.
Dünyanın devlet başkanları, siyasetçileri, yöneticileri bizim ürettiğimiz arabalara binecek ve dünya bu işi Türkler başardı diyecek. En büyük korkumda burada başlıyor. Dışarıdakilerin içerideki anahtarları bir ihanet yapmasın “Biz, milli projelerin daima yanında olacak, kendi iktidarımızda da devamlılık sağlayacağız” diye bir siyasi kimliğin dışında muhalefetin sesi bile çıkmıyor.;
"Topluma, toplumsal değerlere ve sessiz kalanları ve sadece siyaset için yanlışlık devşirmeye çalışanları anlamış değiliz. Bu millet yıllar öncesinden ‘Devrim’ otomobiliyle yolda kalmıştı. Şimdi ise çıkışı her ne gerekçe ile olursa olsun başarmaya devrimin devamını yapmaya çalışıyor hâlbuki ki Her şeyden önce muhalefetin toplumsal değerleri ve milli hareketleri görüyor olması gerekir. Gerekçesi ne olursa olsun, Türk milleti daima öncü olacaktır Bu gururu yaşamamıza vesile olan başta devletimiz ve tüm emeği geçen herkese teşekkürler ediyorum.
“Partiler üstü” milli projelerin tanıtımı ve açılışlarını yapan devlet başkanımız gösterdi ki: bir milletin yeniden tarihi kökleriyle buluşma ve yeniden muasır medeniyetler seviyesine ulaşma yolunda duyulan heyecanın ve ruhun ifadesini beyinlere kazıdı. Kısacası Türk milleti, ‘Yeni Türkiye’ hayalinin gerçekleşiyor olmasının haklı gururunu yaşıyor.
Türkiye eski pısırık Türkiye değil ayağa kalkmış şahlanmış güldür güldür geliyor. Küllerinden yeniden doğan.’ Yeni Türkiye’ ’Ne düş ne hayal ---------------bitti------------
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.